Hakutulokset

  1. L

    Ystäviä helsingistä

    Äiti 30v ja tyttö 5/13 syntynyt kaipailee päivisin seuraa. liina.h83@hotmail.com
  2. L

    äp lomalla ystäviä

    Ajattelin tehdä tälläisen aloitteen. Olen lapsen 10kk kanssa kotona ja lähipiirini ei kuulu montakaan joilla lapsi myös taikka ovat siis kotona nyt samaan aikaan. Mistä niitä ystäviä saisi? ollaan kyllä yritetty käydä ahkerasti sekä kirkon että leikkipuistojen vauva kerhoissa mutta tuntuu...
  3. L

    Äiti seuraa helsingist

    Äiti 30v ja tyttö 5/13 syntynyt kaipailee päivisin seuraa. liina.h83@hotmail.com
  4. L

    Ystäviä helsingistä

    30v äiti ja 10kk tyttö etsii seuraa kahvitteluun ja muuhun mukavaan. Asutaan pohjois-Helsingissä mutta bussilla pääsee liikkumaan todella näppärästi maili liina.h83@hotmail.com
  5. L

    yksinäisyys ja äippäloma

    Ajattelin tehdä tällaisen aloituksen, josko löytyisi kohtalotovereita. Eli minulla on 7 kk vanha tyttö ja olen kotona äitiyslomalla(asutaan Helsingissä) ja tunnen oloni yksinäiseksi. Perhekerhossa olen käynyt mutta siellä ihmiset tuntevat jo pidemmältä ajalta tai ovat tutustuneet jo...
  6. L

    äidit pk-seudulta

    Täällä 30v 6 kuukaitisen tytön äiti etsii uusia kavereita muista äideista Helsingistä ja pääkaupunkiseudulta Mun lähipiiriin ei oikein kuulu kovinkaan monta ystävää joilla on lapsi ja aika tuppaa käymään aika ajoittain pitkästyttäväksi, olisi mukava jos olisi joku jonka kanssa lähteä...
  7. L

    äidit helsingistä

    heippa hei, löyytyköhän tätäkautta helsingistä kahvittelu,juttu ja vaikka vaunulenkille seuraa? äisti 30w ja tyttö 6kk Maili:joyland18@hotmail.com
  8. L

    Mammaseuraa helsingistä

    Heippa hei! täälä kirjoittelee 30w äiti ja 6kk tyttönen. Asustellaan kaksi helsingissä ja hakusessa olis uusia tuttavia/ystäviä. Minä tykkään käydä kahviloissa, ulkoilemassa(tosin yksin se on hiaman tylsää) ja kaikkea muuta kivaa mitä lasten kanssa keksii. Olen myös innokas matkailia ja...
  9. L

    äitejä helsingistä

    hei ihanat ihmiset! olemme kolmekympinen äiti ihminen ja 2 kk ikäinen tyttönen. Kaipailisisin äiti seuraa kaikkeen mukavaan tekemiseen mm. vaunulenkeille Luonteeltani olen hyvin avoin ja aika sosiaalinen ihminen. Tykkään ulkoilusta, shoppailusta, kesästä ja kahviloista. mailia on...
  10. L

    uusia ystäviä helsingistä

    heippa! tällä kirjoittelee 30-vuotias jolla on laskettuu aika 11.5 joka kaipailee uusia ystäviä. Jos sinäkin olet vailla uutta ystävää niin laita mailia liina.h83@hotmail.com
  11. L

    helsinki mikä asuinalue on kiva?

    Siis asun tällä hetkellä maunulassa ja olen miettinyt että pitäisikö muttaa pois vai jäädä asumaan, en oikein tiedä minkälaisest lapsiperhe palvelut tällä alueella on ja itselleni on tärkeää puistot, erilaiset kerhot ja perhetalot jossa käydä lapsen kanssa koska lapsen synnyttyä haluan tavata ja...
  12. L

    Mistä uusia ystäviä ?

    olisi kiva jos joku antaisi vinkkejä kun en tiedä mistä aloittaa
  13. L

    Mistä ystäviä

    olen aika alkuvaiheessa raskaana mutta ystäviäni ei se juurikaan kiinosta ja ovat livenneet muualle. Olen toisinaan hiaman yksinäinen vaikka muutama ystävä jäi joilla on itselläänkin lapsia, mutta sosiaalisena ihmisenä olisi mukavaa jos olisi muutama lisää. Kyselisin että mistä te olette...
  14. L

    Yksinäisyys ja raskaus

    olen aika alkuvaiheessa raskaana mutta ystäviäni ei se juurikaan kiinosta ja ovat livenneet muualle. Olen toisinaan hiaman yksinäinen vaikka muutama ystävä jäi joilla on itselläänkin lapsia, mutta sosiaalisena ihmisenä olisi mukavaa jos olisi muutama lisää. Kyselisin että mistä te olette...
  15. L

    Onkohan jollain tieto (yksin lapsettomuushoidoissa)

    Onkohan mahdollisesti jollain tietoa että onko jossain esim facebookissa tai mualla jotain yhteisöä jossa olis yksin lapsettomuushoidoissa olevia?

Yhteistyössä