Hakutulokset

  1. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Meidän kuu vihdoin :D Kyllähän tätä on odotttu ja matka tänn tuntunut välillä todella piiiitkältä ja toisaalta taas aika mennyt kauhean nopeasti... Kiitos Meidän äiti uudesta pinosta :flower: Viljavainiolle onnea pojasta :flower::heart: Moikan arki kuullostaa lähteneen ihanasti...
  2. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Keväinen tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Mennyt todella kauan etten ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään, lukemassa olen käynyt satunnaisesti. Ja kun luettavaa on ollut paljon, niin tuntuu ettei enää muista mitä sitten olis kenellekin kommentoinut;) Oikein isot onnittelut kaikille jo...
  3. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Kiitos teille kaikille ihanaisille tuesta:flower: Olo nyt jo parempi ja huomenna neuvolassa otan puheeksi kyllä tämän työn/väsymyksen/uniongelman. Mulla todella näyttää nyt olevan suurin ongelma tuo etten saa nukuttua yövuoron jälkeen ja stten väsymys kasaantuu. Eilen taas supistelikin enempi...
  4. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Hyvää sunnuntaita täältä. Pitää aluksi ihan pahoitella omaa saamattomuuttani tämän kirjoittelun suhteen. Kovasti aina aikomus kirjoittaa, mutta en sittn kuitenkaan ole saanut aikaiseksi:ashamed: Lukemassa käyn kuitenkin lähes päivittäin. Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrassa...
  5. B

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Raskausarvista En ole aiemmissa raskauksissa niitä koittanut estellä ja niitä on sitten siunaantunut jonkin verran. Mulla on reisissä pahemmat kuin mahassa. Nyt en ole oikeastaan asiaa edes pohtinut, jos uusia tulee, niin tulkoon:D Tässä ei enää pari uuttta arpea muuta tilannetta suuntaan tai...
  6. B

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Heissan kaikille! Heti alkuun jo pahoitteluni, mikäli viesti on täynnä kirjoitusvirheitä:) Puhelimen kanssa täällä askartelen ja se tuppaa maksimoimaan virheet... Meidän äiti kiitokset uudesta pinosta. Mulle vois päivittää tyttöolon. nitta ja jessix tuhannesti onnea molemmille aivan...
  7. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Öitä kaikille mammoille=) Vihdoin sain taas aikaiseksi kirjoittaa jotain. Lukemassa käyn lähes päivittäin, mutta kirjoittelu puhelimella on sen verran hankalaa, että tahtoo jäädä tekemättä:ashamed: Uusille tervetuloa mukaan joukkoon :flower: Pahoitteluni kaikille, joita suuri suru on...
  8. B

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Tervehdys kaikille jälleen:) Alexa:hug: ja voimia suureen suruun. Hyviä ultrakuulumisiakin oli tullut, onnittelut niistä:heart: Hankinnoista näemmä ollut keskukstelua. Meille tuplia ei varmaan tarvita, kun ikäeroksi tulee 3 vuotta. Ollaan ajateltu seisomalauta hommata ja siitä...
  9. B

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Heipä hei kaikille! Olipa paljon ihania ultrakuulumisia! Onnittelut niistä:heart: ylläri iltatähti hieno juttu, että sait noin mahtavia uutisia. Toiveena kauniina olipas todella tökerö työkaveri, kun tuollaisia suustaan päästää:mad: Tunteista ja miehistä ollut puhetta. Joo..Meillä...
  10. B

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Öitä jälleen kerran=) Mun työmotivaation voi kaiketi päätellä siitä, että kirjoitan tänne melkein joka yövuoron aikana:whistle: Ei vaiskaan, mulla on oikeesti sillon hyvää aikaa. Kotona 4 lapsen kanssa päivät menee aika vauhdikkaasti... Ihanan paljon oli hyvä ultrakuulumisia täällä. Onnea...
  11. B

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Anna333 pahoitteluni ja :hug: äitiyspakkauksesta oli puhetta ja me aiotaan se tällä kertaa ottaa. Oon myynyt kaikki vauvatamineet jo pois, joten tulee tarpeeseen tuo pakkaus=) Miima81 älä huoli mahan näkymisestä. Itselläni todella kova turvotus ja läskistynyt olo(maha siis ei tosiaan johdu...
  12. B

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa. Aika harvoin olen saanut aikaiseksi kirjoitella, mutta lukemassa olen käynyt kyllä. Ehkäpä kirjoittamisen suhteenkin alkaa aktiivisempi aika, kun tämä kamala väsymys vaikuttaa vihdoin helpottavan. Voimia menetyksen kohdanneille ja lämmin :hug: Uusille...
  13. B

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Heippa kaikille! Uusille lämpimästi tervetuloa:) Itse en ole pitkään aikaan oikeen jaksanut kirjoitella ja syynä jo nuo aiemmin mainitut, eli pahoinvointi ja väsymys. Tuntuu, ettei voimat riitä mihinkään ylimääräisen ja normaalin arjen pyörittäminen on työn ja tuskan takana. Mulla toi...
  14. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Huomenta! LiinaLotalle :hug: Samoin eufemialle:hug: Toivotaan, että kaikki kuitenkin hyvin. Toi odottaminen on raastavaa. Mulla nelosesta ultrattiin 6+1 tai 6+2 ja lekuri tuumasi kylmästi, että täällä ei ole sykettä ja raskaus ei millään ole niin pitkällä, joten kesken on mennyt, odottele...
  15. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Heipä hei, Tervetuloa uusille:flower: Omanapainen päivitys...Eli ultrassa käyty ja siellä näkyi tasainen syke:heart: Viikot menkkojen mukaan 7+2, sikiön koko vastasi 7+0, mutta eipä tuota alettu muuttamaan. Kyllä tuli tippa linssiin ja nyt vaan pitää toivoa, että kaikki sujuu hyvin...
  16. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Päiviä taasen, emppuli83 ihana neuvolantäti sinulla ja hyvä, että pääset ultraan. Kyllä se mielenrauha on kuitenkin niin arvokas asia. Muistelin juuri, kuinka esikoista odottassa julistin ensimmäiset 2,5vkoa, ettei mitään oireita ole. No kun pahoinvointi alkoi viikolla 7, niin se olikin...
  17. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikki ihanat odottajat :) Ensiksi kaikille uusille lämpimästi tervetuloa porukkaan mukaan. Meitä tosiaan on paljon =D Sanna77:lle tsemppiä ja jaksamista. Rintojen oireettomuudesta oli joku kysellyt(anteeksi en muista kuka), eli täällä nyt menossa viides raskaus...
  18. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Helou! Tännehän on kerennyt juttua tulla vaikka millä mitalla=) Ihanaa, kun on näin aktiivinen pino. Eufemia Ihanaa juttu, että kaikkii ok. Neiti Pehmis, mulla oli tossa nelosen odotuksessa verenvuotoa ensin heti plussattuani 3-4 päivää, sitten viikolla 6 taas hulahti ja viimeisimmän...
  19. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    MommysMonsters:hug: Toivotaan, että kaikki kääntyisi parhain päin. Kiitos vastauksista tuohon juoksemiseen liittyen. Mulla kanssa tuppaa syke nousemaan melko reippaasti. No katsotaan, meinasin kyllä aika pitkälle luottaa omiin tuntemuksiini. Jospa huomenna soittaisin neuvolaan ja...
  20. B

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Huomenta! Kiitos kaunis listasta:flower: Mulle voi lisätä seuraavat tiedot: bigmama2013/27v/KOS/LA 7.4.2013 Uusille odottajille tervetuloa. Täälläkin tuo oireettomuus vaivaaa. Livää kuvotusta on, mutta se ei tunnu missään, kun on tottunut aiemmissa raskauksissa voimaan ihan oikeasti...

Yhteistyössä