Hakutulokset

  1. M

    opiskelija äidit hoi!

    opintotuki oli muistaakseni 233eeroo ja jos puolisosi käy töissä niin et saa mitään muita tukia. On nuo tulorajat niin alhaiset....
  2. M

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Täällä 39 v pohjois-Helsingissä asuva kohta 3-vuotiaan tytön äiti. Perheeseen kuuluu myös isä ja koira. Kaipailisin seuraa samanikäisten lasten äideistä, toki muutkin saavat kirjoitella. Olisi kiva myös tavata lasten kanssa tai ilman. Tosiystävän tarpeessa. Laittakaa postia maikkuli5@luuku.com
  3. M

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    \ No sinne on se K22 et en ole käynyt koskaan :( Mutta hyvät illat sinnekin :flower:
  4. M

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    \ Ei niin pitkät kun caparettiin :laugh: pidemmät kun taksiin yöllä :laugh: Ei oikein nuo paikat, jotka mainitsit, niin iskeny. Oon vähän sellanen "tahtoo heilua koko illan"-bilehile
  5. M

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    \ en ihan edes trella mut naapuris lempääläs B) Ja mä olen kyllä niin teini etten pääse edes be-popiin kau ikäraja on sinne 21 ja mä olen vasta 20... :laugh: Onnelaa olen miettinyt..
  6. M

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    \ No periaatteessa. Ainoa seura olisi toi mies ja sen kaveri... Eikä poikien kans ole kovin kivaa yleensä....
  7. M

    Kukaan menossa Tampereella baariin

    Mä olen menossa :attn: :D
  8. M

    karvojen ajelusta

    \ Helppoa. Levitetää haluttlle alueella, annetaan vaikuttaa 10-20 minuuttia ja "kaavitaan" karvat pois. Toimii erinomaisesti
  9. M

    karvojen ajelusta

    Tämä toimii ainakin minulla. Ja on riittoisaa http://www.hotlips.fi/store/product_details.php?p=1199 :p
  10. M

    Pasteijat

    Tässä varmaa kysyttii et millä ohjeella se taikina tehään tollot!!!
  11. M

    YSTÄVÄ KORIALTA tai kouvolasta

    laittakaka tosiaan s.posti osoitetta, itselläni on niin paljastava s.postiosoite (etu+sukunimi) etten viitsisi sitä laittaa...
  12. M

    YSTÄVÄ KORIALTA tai kouvolasta

    Täällä olis 22 vuotias 2 vuotiaan pojan äippä Myllykoskelta! Me olemme muuttaneet tänne maaliskuussa. Olisi mukava tutustua ja saada kahviseuraa =)
  13. M

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    lisää näitä!!!!!! :whistle:
  14. M

    -66:sia yhtään?

    täälläkin -66 syntyny.Lapset -93 ja -96 ja nyt on tullu vauvakuume....
  15. M

    liian lyhyt kielijänne

    Tuttavan lapsella oli hammaslääkärin mukaan liian lyhyt kielijänne ja se leikattiin.. Lääkäri oli sanonut, että kielen kuuluu ylettyä hyvin huulille, toisin sanoen pystyy nuolaisemaan huulia.. Leikkauksen jälkeen kielestä tuli liian "pitkä", äidin mukaan kieli oli ylettynyt koko ajan huulille...
  16. M

    seinäjoki tai sen läheisyys

    Moikka Moi! Minulla on 7kk ikäinen neitokainen. Asustellaan vielä täällä Etel-Suomessa, mutta muutto Seinäjoelle on suunnitelmissa viimestään keväällä. Olisi tosi mahtavaa saada tuttuja sieltä suunnalta! Laitapas mailia tulemaan maikkuli123@luukku.com.
  17. M

    Kesäkuussa -04 nyytin saaneita?

    Heippa hei! Täällä yksi kesävauvan äiti. Laitanpa sulle mailia tulemaan... Kuulumisiin! :)
  18. M

    Yli 30 v äidit

    Hei! Täällä ilmoittautuu vajaan vuoden ikäisen tyllerön 31-vuotias äiti. Perheeseen kuulu myös isi. Asustamme Raision keskustassa, tosin taloa alamme rakentamaan ensikuussa (sekin Raisioon). Olen toistaiseksi vielä kotosalla, syksyllä olis tarkoitus mennä töihin (?). Olisi kiva kirjoitella ja...
  19. M

    kesä vauva 2003

    Moips! Täällä on heinäkuussa '03 syntyneen tytön 31-vuotias äiti Raisiosta =) Mistä päin te olette? Postia voi laittaa osoitteeseen joanna73@suomi24.fi, jos haluat kirjoitella :D
  20. M

    Ei olis pitäny ruveta äidiksi!

    Olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa; kuulostaa masennukselta!!! Mutta kuten edellä todettiin, apua saa ja kannattaa hakea! Itsekin käyn juttelemassa omasta vaikeasta synnytyksestä ym. On se vaan niin helpottavaa, kun saa puhua ammatti-ihmisen kanssa. Ja kohdallasi olisi varmaan...

Yhteistyössä