Hakutulokset

  1. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Voi kun voisin vaihtaa teidän kanssanne osia ja olla vielä pari päivää raskaana :'(. Mutta koittakaahan jaksaa, ei mene enää OIKEESTI pitkään! Pian on teilläkin vauvat sylissä ja sitten saa miettiä ja pähkäillä taas uusia asioita :D. Kuten täällä esim. noita imetysjuttuja. Tsemppiä! Ja Onnea...
  2. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    En siis ole ainoa, joka on ikävöinyt vauvamahaa :). Mulla ei tuollaisia ajatuksia ollut kuitenkaan raskaana ollessa, että "minusta tulee lihava" tai että minua olisi harmittanut, kun ei saa ottaa alkoholia. Kroppa ei muuten muuttunut, se vatsa vaan kasvoi..ja sekös oli mukavaa, koska minulla...
  3. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ja sit vielä oon hoksannu sen, että oli aika kivaa olla vähän "avuton"... "Kulta...voitko tulla tuon nostamaan, kun on aika raskas" jne.. Nyt pitäis taas jaksaa kaikki itse :D. Onkohan nämä hormonit kehossa niin kauan kuin imettää...Vai pehmentääkö tämä äitiys pään ihan lopullisesti :whistle:
  4. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tää kaipais vertaistukea :'( . Mulla on ihan kamalan kova ikävä mun vauvamasua ja sitä, että olen raskaana. Mä en kauheesti tykänny koko aikana olla raskaana, ajattelin koko ajan että ei oo mun juttu. Mutta en tainnut tajutakaan kuinka paljon loppujen lopuksi vauvamasustani tykkäsin...
  5. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Rau Rau; Ei täällä ainakaan ultrattu, eikä oltu tehty mitään kokoarviotakaan. Pepi; Mä voisin veikata, että kyllä vois jo synnytystä enteillä. tsemppiä :)
  6. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tosiaan, en hoksannut mittoja ym. laittaa, että voisi päivittää tuonne etusivulle :). Eli meille syntyi poika 7.7. 3280g, 51cm, pipo 33cm, syntyi raskausviikolla 39+0 OYS:ssä. Lapsi on kaunis kuin mikä, olen aivan hullaantunut <3. Mutta itkeskelee paljon hereillä ollessa, ilmaa varmasti...
  7. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi lauantaina 7.7. poikavauva. Aivan ihana :heart: :heart: . Kerron lisää tuonnempana synnytyksestä ym. Kotiuduimme tänään :).
  8. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Minäki kerran kuulin sellasen naksahduksen 2 kertaa peräkkäin...mut en oo ihan varma kuuluiko se sohvan jousista vai mahasta :D. Joskus kun olen jotain synnytyskertomuksia lukenut, äidit ovat kertoneet, että ku lapsivedet meni, kuului naksahdus. Mutta ei mulla kyllä mitään valunut tämän oman...
  9. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Neuvolapäivä oli tänään ja kaikki loistavasti :). Kyllä on alkanu ärsyttämään, kun ihmiset kyselee; Milloin sää poksahat (mahtava sanavalinta), milloin on h-hetki jne. KU EN MINÄ VOI TIETÄÄ. EN OLE ENNUSTAJA!! Ja kaikkein "paras"; Millonkas meinaat jakautua/purkaantua? Hmph. Ja naurettavinta...
  10. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Kaikki voi kääntyä vielä parhain päin :) . Mä en tykkää yhtään, kun ihmiset sanovat, että "Eihän sillä ole väliä onko tyttö vai poika, kunhan on terve". Lähestulkoon KAIKKI sanoo aina noin. Sitähän sitä toivoo enemmän kuin mitään, että lapsi on terve. Mutta se ei ole itsestäänselvyys. Toivon...
  11. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Haave2010 :hug: . Missä vaiheessa tuo pleuraneste vauvan keuhkoissa havaittiin? Rakenneultrassa?
  12. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Trean2012; Eikö tuo oo tosi rankkaa, jos supistelee jatkuvasti :/ ? Vai onko ne kivuttomia, sellaisia vatsanpingotteluja?
  13. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Mulle on tullut n. 9kg painoa. Oon syönyt mitä sattuu :/. En oo koskaan ollut kova makean perään, mutta nyt raskaana ollessa jäätelöt, vanukkaat ym. on maistuneet ihan liian hyvin :ashamed:. Olin ennen raskauttakin lievästi ylipainoinen. BMI oli jotan 27.. Nyt on alkanut vähän liikaa nousta...
  14. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Trean; Meillä taitaa olla sama laskettupäivä. Saattaa tulla leijoniakin meidän pienokaisista :). Useat täällä sanovat sitä, että ei ole mitään merkkejä synnytyksestä. Monillahan ei olekaan, sitten vasta kun on oikeesti SE aika. Ostin vauvalle eilen sellaisen unipussin, oon kuullut siitä...
  15. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Uskomatonta, kuinka saa koko ajan lukea täällä vauvauutisia. Onnea paljon teille äidit ja myös isillekkin tietenkin <3. Jotenkin tuntuu ihan "hullulta" ja uskomattomalta, että lähiviikkoina tai päivinä kirjoittelen itsekkin, että minusta on tullut äiti. Tuskaisaa tämä on, mutta takuulla...
  16. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Wuhuu! Meidän kuu :heart: Kiitos Maanu uudesta pinosta. Btw, muaki vähä oksettanu ja pää on ihan pökkyrä :/.
  17. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    POKS 38+0 ja epäsäännölliset supistukset. Saas nähdä milloin alkaa tapahtumaan...supistuksia enenevässä määrin (kipeitä sellaisia). Mutta tässähän voi mennä vielä monta viikkoakin...
  18. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Illuusio :D
  19. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    poucodeamor; Sekin ois jo jotain kun näkisi ne varpaansa seisaallaan ollessaan :D
  20. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Todella lohduttavaa, mutta tämä hormonihuuruilu kuulemma vielä pahenee synnytyksen jälkeen...näin mulle kertoivat...huh...

Yhteistyössä