Hakutulokset

  1. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Ohhoh mikä synnytystarina Mami*3lla. Tuli ihan tippa linssiin. Onneks onnellinen loppu!
  2. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnittelut tuoreille mammoille pikkuisista! :flower: Oon myös tosi kiitollinen synnytyskertomuksista!! Yöllä tuli vähän veristä limavuotoa, kun kävin vessassa. Lääkärin pitäs tänään soittaa yliaikaiskontrollista. Koko aamun ja aamupäivän odotellu puhelua. Ei mee enää montaa päivää et...
  3. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Täällä käyn kyllä lukemassa päivittäin,mutta jotenki ei jaksa vaan ite kirjottaa. Yritän vähä skarpata. Kaikki päivät vaan menee siihen et odottelen et jotaki tapahtuis. Eilenki siivosin tääl porukoilla 2,5h eikä supistuksen supistusta. Puuduttavaa! Yöllä heräsin muutaman kerran...
  4. S

    Odottajista / tuoreista äideistä seuraa (HKI)

    Heei! Täällä 20v mamma Helsingistä. Kiinnostaisi seura! Mulla LA oli eilen 14.1.
  5. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tuli tässä mieleen kysyä et ootteko nyt synnyttäneet ollu perhehuoneessa vai ihan normi? Ja toinen kysymys vähän hassu,et miten tullu vuotoa synnytyksen jälkeen? Et pitääkö mennä ostoksille ostamaan perus pikkareita,ku stringit ja siteet ei sovi oikein yhteen :D
  6. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Olipas kiva lukea synnytyskertomuksia. Kiitos niistä! Olipas sulla Pinsuli pitkä ja vaikea synnytys. Onneks kaikki nyt hyvin sulla ja pikkuisella :heart: Isosti onnea myös Zarix, Mequ ja Elovena :flower: TÄNÄÄN ON LASKETTU AIKA. Ei oo kyllä supistellu kuin taas muutamia kertoja...
  7. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Sydämelliset onnittelut vauvan saaneille!:flower::heart: Kirjottelu jäänyt vähemmälle. Ei oo vaa tullu oltua koneella. Nyt sain vihdoin kaikkien kirjotukset luettua :) Täällä ei oo muutamaan päivään tullu yhtään supistuksia. Selkä kyllä jomottelee vähän väliä. Eilen oli taas neuvola. Kaikki...
  8. S

    huh ku säikähdin ettei lähtenykkää viesti,ku yhtäkkii näytti et olis kirjannu mut ulos.

    huh ku säikähdin ettei lähtenykkää viesti,ku yhtäkkii näytti et olis kirjannu mut ulos.
  9. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnittelut vauvauutisista LeenaT ja Nöpö80 Huhhuh on kyllä ollu niin sekava aamupäivä! Aamulla oli pääkipeä ja turvotti niin paljon ettei meinannu mahtua farkut päälle ja ku ne oli päällä nii oli kyllä niin vaikea olla,että suosiolla vaihdoin lökäreihin. Siitä sitten kohti neuvolaa...
  10. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Uskon myös, että Zarix sun miestä alkanu ahistamaan lapsen tulo. Ei kyllä tee oikein jos lähtee ns."karkuun". Mulla oli lapsen isän kanssa yhtä pyörremyrskyä kesä. Oltiin seurusteltu 4kk ku sain tietää olevani raskaana. Iso yllärihän tämä oli kaikille. Ei vieläkää tiedä monikaan isän tutuista...
  11. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Soitin eilen neuvolanajanvarauspuhelimeen et ei voi oikeesti olla lääkäri vasta 10.1 ku LA 14.1. Sano et oma terkkari soittaa mulle perjantaina ja ilmottelee mikä on tilanne sillo,et onko saanu uutta aikaa. Tänään oli viimenen koulupäivä. Luokkalaiset halas vuorotellen. Tulee kyl vähä ikävä...
  12. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    meand joo,ihan oikeasti 10.1 olis vasta synnytystapa-arvio. Syynä ehkä ku muutin kuukaus sit ja nyt viime viikolla oli neuvola. Edellinen ei kyllä mitää sanonu et mun pitäs soitella lääkärille uuteen paikkaan. Pitää olla yhteyksissa tuleval viikol terveyskeskukseen. Tää nykyinen neuvolatäti...
  13. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Kiitos Pinsuli päivitysvuorosta! Hahah itel ei pienenä pysyny kyllä aina suklaat kalenteris odotettuun päivään asti :D. Noo ehkä on muuten vähän tullu hieman kärsivällisyyttä lisää vaikka ei nyt ihan tajuttomasti. Joulukalenteri olis kyl niin kiva!! Unohdin eilen laittaa viestiin et...
  14. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Tänään oli neuvola uudessa paikassa, kun muutin kuukaus sitten. Hyvin meni! Tässä arvoja: (suluissa viime kerta 3 vkoa sitten) paino +350g/vko (+1300g/vko) Verenpaine 127/62 (121/81) sf-mitta 31 (26,5) sydämensyke 137 (134 nukkui) tarjonta rt pissa puhdas (samoin) hb ei mitattu...
  15. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Ootteko kaikki hankkimassa rintapumpun, että käykö käsin lypsäminen liian työlääksi? Lisäksi olisin kysynyt, että hankitteko tai oletteko jo hankkineet vakuutuksen pikkuiselle? Summergirl92 ja 32+1
  16. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Mooi! Täälläkin jalkoja ja alaselkää jomottaa. On se kumma ku päikkäreide jälkeen on vielä väsyneempi kuin ennen :D. Ihanaa äskö sain sukulaiselta pinniksen, rintarepun, turvakaukalon, parit lakanat, tumput, bodyn ja sitterin :heart:. Viime viikolla hain hoitopöydän+tason. Huuto.netistä...
  17. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Piipu85 Mulla menee sf-mitta keskikäyrillä tai hitusen alempana. Samal taval ku meni omal äidil. IIhan kaikki muukin menee saman kaavan mukaan. Kysyin tosta mun viiltävästä kivusta,mikä on vasemman rinnan alapuolel kylkiluide kohdal äidiltä ku on sairaanhoitaja ja tädiltä ku lääkäri. Sanoivat...
  18. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Onko kellään vasemmas kyljes pistelyä rinnan alapuolella? Semmosta ku olis juossu kovaa ja vähä kylmempi ilma. En usko et on sydämmes ku syvään hengittäen myös tuntuu. Viime yönä ei pystyny yhtää nukkuu vasemmal kyljel, oli nii hellänä. Voihan toki tämä olla osittain siitä että istuu vähän...
  19. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    J-Love Kaks paketis, valkonen ja valkone mis vihreil pisteillä kuvioituna esim sydämiä, kukkia, sudenkorentoja. Kaks pakattia eli yhteensä 4 harsoa makso 5e :). Se on kyl jännä miten näkee nii outoja unia vauvasta. Lapsen isä nähty unta,et synnytän lihanpalan. Sit synnytyksen jälkeen se liha...
  20. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    J-Love mäki asun yksin ja oon pk-seudulta. Mua kans vähä masentaa ku on niin pimeetä ja karua. Ja alkaa jo pimentyä neljältä :o. Harsoista ite ostin muutaman Ikeasta. Kuulemma ihan isommista ruokakaupoistakin saa. Turvotuksesta huomaa et joskus aamul on naama turvoksissa ja sukat ku ottaa...

Yhteistyössä