Hakutulokset

  1. B

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Tämä blondi ei osaa nyt ymmärtää, miten tuo Facebookjuttu toimii, auttakaa :D
  2. B

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Huoh, täällä alkoi eilen järkyttävä selkätuska. Siis se säteilee tohon ihan alaselkään pakaroitten väliin, eilen en pystynyt ees kumartumaan. Googletohtori kertoi, että kyseessä ehkä saattaisi olla lantiorenkaan liitosten–erityisesti risti-suoliluunivelien–muutoksista johtuvaa kipua. Mene ja...
  3. B

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Mä en ole vielä kertaakaan raskauden aikana kaivannut juhlahumuun pullon kera (huom.vielä, voi olla, että se vielä tulee). Oon viettänyt railakasta "nuoruutta" joskus liikaakin, niin nyt on oikeesti vaan ihanaa olla just näin. Ja kun olen huomannut sen, että ilman viinaakin voi oikeesti olla...
  4. B

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Samat tuntemukset täällä! Tiedän kyllä, että mies on onnellinen vauvasta. Mutta itse toivoisin tuota samaa, että kiinnostuisi enemmän mitä kuuluu ja kiinnostuisi edes kyselee vauvasta. Mutta ymmärrän, että miehet ottaa oikeasti asian ihan eri tavalla (ei tietty kaikki) kun me naiset, mutta...
  5. B

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Ompas tullut monta,monta sivua tekstiä sillä väliin kun oon reissaillu. Yritin lukea heinäkuuta mutta luovutin kun huomasin jo elokuunkin pinon :) Eli mökkeilystä ja festareilta selvitty, eikä edes vituttanut olla ainoa vesilinjalla oleva. Työtkin aloitin jo tällä viikolla ja nyt töissäkin...
  6. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tämä lähtis reissaileen nyt pariksi viikkoa, niin en varmaan pääse kirjotteleen. Hyviä vointeja kaikille :heart:
  7. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Mie en oo hommanu meidän Ilpolle vielä mitään. Kaveri antoi jo säkillisen vaatteita ja miehen äiti on kaivanut pinnasängyn varastosta + hoitopöydän. Otin ne mieluusti vastaan kun ne on niin hyvässä kunnossa. Mutta nuo vaunut?! Miten ihmeessä sellaset valitaan? Hajotus. Suunnittelin...
  8. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    magicarnie <3
  9. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    millimolli Tulen varmaan olee samanlainen, että pitää tsekkailla koko ajan, että vieläkö se hengittää. Koska näillä herkimmillä päivillä oon jopa kesken yötä heränny tarkistaa, että meijän koira hengittää. :D Että voi hyvää päivää, eipä suotta tuo mies kettuile siitä. Mietin samaa kuin Liliam...
  10. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    PiuPauLiina Samat fiilikset täällä. Siis just ajattelin maanantaina, kun oli se ultra, että ihanaa ei tarvitse ressata. Mutta nyt jo on "realistisempi" olo, että eihän sitä oikeasti voi vielä olla ressaamatta. Sitten kun se oma pieni on tiukasti sylissä, sitten varmaan helpottaa ja voi...
  11. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Millimolli, mulla kanssa ois liput festareille ja Jukka Poika ehdoton ykkönen, mitä on pakko päästä kattoon. Tosin mua ahdistaa ajatus telttailusta kahden tai kolmen yön verran, koska pelottaa, etten pysy muiden mukana vaan haluun tyyliin nukkuun. Enkä uskalla yksin mihinkään leirintäalueelle...
  12. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Magicarnie , paljon voimahaleja :'(
  13. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Meillä töissä ei tiedä tällä hetkellä kukaan, ja pidin huolen, että ku mun työsoppari katkee heinäkuuksi, niin että ennen elokuun jatkoa on uus soppari taskussa. Ja onkin nyt jes. Mutta ajattelin kattella, että millon viittivät rueta kyselemään ;) Ne kun siellä muutenkin koko ajan spekuloi, että...
  14. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Elisa Mie ihmettelin, kun lapussa luki, että pitää olla virtsaa rakossa, että näkyy kunnolla ultra kun ottaa siitä mahan päältä. Sitten mä kuuliaisena tyttönä pidättelin pari tuntia. Mut sit kuitenki se kätilö sano mulle paikan päällä, että se riittää kunhan siellä on jonkin verran virtsaa...
  15. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tuota hehkumista minäkin odotan, finnejä on vaan tullut, ja oon ihan pulassa niiden kanssa, koska ennen ei oo niitä pahemmin ollut. Nyt on ohimot täynnä, ärsytys. Maggis mulle tehtiin kanssa vatsan päältä. Välissä piti käydä vessassa tyhjentämässä rakkoa, koska Ilpolla ei ollut kauheesti...
  16. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Heips! Vieläkö joukkoon mahtuu? Yritin kirjotella tonne toiselle Tammikuun vauvat juttuun, mutta siellä ei porukka ole kauhean aktiivisia kirjoittelijoita, ja tätä lueskeltuani totesin, että täällä ainakin on :D Ihanaa lukea teidän juttuja, ja kokea ahaa elämyksiä, että ei näiden asioiden...
  17. B

    Tammikuu 2013 vauvat

    Onnea Pinsuli! :) Mulle sanottiin, että soittaa sitten uus neuvola aika, kunhan oon käyny ultrassa ensin. Odotusta ja odotusta! Mutta enää ei olisi kun vähän yli viikko ekaan ultraan. Ja nyt kun oon lomalla, niin aika selkeesti menee nopeeta ;) Mites teidän masut? Onko turvotusta, tai jopa...
  18. B

    Tammikuu 2013 vauvat

    Summergirl92: Ihania uutisia! :) En millään malttaisi odottaa ultraa, tuntuu, että aika vaan matelee. 13 päivää vielä, huh huh. Tahtois vaan äkkiä tietää ja nähdä, mitä siellä oikein tapahtuu. Toivotaan, että kaikki olis vaan hyvin <3
  19. B

    Tammikuu 2013 vauvat

    Kiitos! :) Voi mä niin toivon, että laatta lentäisi ja olo parantuisi siitä sitten! Vielä on grand final kaukana, kun pönttöä halailen useasti mutta mitään ei tuu kun pelkkää yökkärefleksiä. Mun pitäisi kanssa etsiä jotain uusia ihonhoitotuotteita, mulla ei oo ikinä ennen ollut...
  20. B

    Tammikuu 2013 vauvat

    Moi! Hyppäisin mielelläni mukaan keskusteluun jos tänne vielä mahtuu :) Plussattua tuli toukokuun puolella, ja laskettu aika on tammikuun puolessa välissä. 9+4 menossa, ja eka neuvolakäynti on käyty, ja ensi kuussa vasta eka ultra! Ei millään malttaisi odottaa, vaan tahtoisin tietää, että...

Yhteistyössä