Hakutulokset

  1. I

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Äh. mä olin unohtanut miten räjähdysherkkä musta tulee raskaushormooneilla. Siis vaikka tiedosta miten väärin toimin ja miten naurettavasti toimin silti en pysty estämään reaktiotani. Sääliksi käy miestäni, pojan kanssa pinna kestää hyvin. Siis saatteko kunnallisen kautta varhaisultran? Tai...
  2. I

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Mulla on kehkeytynyt ihmeellinen himon kohde ->vesi, voisin juoda sitä koko ajan. Onneksi, viime raskaudessa en voinut vettä sietää ja join mehuja litra tolkulla. Oli siltikin niin huono olo että ensimmäisen puolikkaan raskaudesta laihduin. Nyt on onneksi jaloillaan pysynyt. Mä olen...
  3. I

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Tiqustiina kumpa saisin itseäni niskasta kiinni. Käymme kyllä pojan kanssa edelleen, mutta mulla on kamala stressi paikkoihin menemisestä. Ensimmäisen kanssa ei ollut. Voipi olla että tämä johtuu siitä kun sain joitakin kuukausia taaksepäin keskenmenon ja lääkärin ensimmäinen kysymys oli että...
  4. I

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Hei, Minäkin ilmoittautuisin. Viikko sitten plussasin jotes omien laskujen mukaan noin 5+ mennään. Kierto miten sattuu jotes sille ei voi paljoa painoa laittaa. Ensimmäinenkin olisi pitänyt olla neuvolan mukaan viimeistään 1,5 viikkoa aiemmin kuin mitä oli. Nätti poika silti tuli :). Eli jos ei...
  5. I

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kastejuhlasta; en ole viel yhtään suunnitellut, olen todella huono suunnittelemaan niin pitkälle. Kaikki kyl varoittanut että tiloja ja jne voi olla vaikea saada jos ei ajoissa varaa. En vain tykkää järkätä juhlia tai varsinkaan leipoa, mutta kai se kuuluu osaksi tulevaa äitiyttä :) Monta...
  6. I

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kiitos Minea_ ja Numbatti hauvoihin liittivistä kommenteista :) Meillä on kaksi narttua 5 vee. Kumpikin sekoituksia, toinen noin 15 kg ja toinen 35kg. Eniten kammottaa toi suurempi, koska vaikka on todella kiltti, niin kauhea höyry, eli jarrut ei toimi, kun kutsun luokse niin yleensä törmää...
  7. I

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Minea_ ja kaikki muut joilla on hauvoja :) Mua kanssa jännittää todella paljon miten meidän koirat reagoi vauvaan. Oletteko tehneet jotain asian eteen että perheenlisäys olisi helppoa koirille, tai onko teillä ennestään kokemusta miten totutus on onnistunut ja menisi parhaiten? Mua vähän jopa...
  8. I

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnea pikku nyyttien uusille vanhemmille :) Olipas ihana käydä tunnin lenkillä hauvojen kanssa aamusta, ennenkuin lämpötila nousee liikaa. Toki innon lenkille sain nukkumisen estävästä närästyksestä, mutta sinne hävis närästyskin :) Mua ei jännitä synnytys vaikkakin ensimmäinen muksu...
  9. I

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Pelottavaa Haituliina jos sulla tulee läheltä piti tilanteita liikenteessä väsymyksen takia. Onneksi olen voinut itse minimoida ajamisen, ei uskalla riskejä ottaa. On meillä tuuletin, mutta vaikka pelkillä alusvaatteilla nukkuu ilman peittoa, tulee tuskan hiki :( Täällä myös pahat...
  10. I

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnea ja tsemppiä viel kaikille jolla synnytys jo kolkuttaa ovella. Alkaa omakin jo jänskättää, kun lukee muiden juttuja. Tii* olen käyttänyt melkein koko raskauden Tummelia, koska minulla on tullut raskauden aikana atooppinen iho ja vanhan kansan mukaan sen pitäisi ehkäistä raskausarpia. Ei...
  11. I

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Täällä lisää yökukkujia...toisaalta ei tule uni juuri milloinkaan. Menty jo pari viikkoa max parin tunnin yö unilla. Aivan zombi olo, ei uskalla autoakaan ajaa enää kun tuntuu että olis humalassa. Neuvolalekuri sanoi ettei enää voi mitään unilääkkeitä syödä, koska vaarallista jos synnytys alkaa...
  12. I

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Heips! Olen lukenut jonkin aikaa tekstejä, mutta jos nyt vihdoin ja viimein liittyisi joukkoihin :D. Laskettu aika on 25.8, jotes vähän päälle 31 vko mennään. Mulla on mennyt viimeistä noin 3 vko mukaan laskematta koko raskaus kooman oloisessa tilassa, jotes siin ei paljoa tehnyt mieli...

Yhteistyössä