Hakutulokset

  1. H

    Mitä luulette??

    Terve! Vähänkö olen kateellinen! Mä oon tässä jo ootellut kauan, että lähtö tulis! Mulla viikkoja on jo 41+3, ja mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä ei ole! Ei edes supistele! Eikä pää ole kiinnittynyt! Kohdunsuu on auki yhden sormen verran ja kohdunkaula on 2 cm pitkä! Painoarvio oli...
  2. H

    Huolestunut ensisynnyttäjä

    Terve kaikille! Olen tällä hetkellä viikoilla 40+3, ja neuvolassa todettiin, että vauvan pää ei ole vieläkään kiinnittynyt. Terveydenhoitaja esitti asian tosi "mukavalla" tavalla, eli hänen mielestään vauvan pää ei ole ehkä kiinnittynyt sen takia, että vauva ei mahdu tulemaan alateitse...
  3. H

    Miten teidän 3-4v. osaavat pukea?

    Osaa pukea alusvaatteista ulkovaatteisiin
  4. H

    Mitä tehdä...

    Täällä on yksi kohtalontoveri välillä jo tuntuu että tulee hulluksi kun saa koko ajan olla yksin lapsen kanssa kotona (toinen tulossa) sen ajan kun mies on kotona katsoo televisiota ja nukahtaa sohvalle. ei meillä oikeen edes ole enää yhteisiä asioita eikä mielipiteitä :ashamed:
  5. H

    hermoromahdusko...

    Kuulostaa minunkin elämältä paitsi tuo juopottelu...
  6. H

    päiväkotiasiaa

    Asu myös vantaalla ja 4kuukautta ennen tarvetta täytyy hakea paikkaa ja heidän on myönnettävä sellainen mutta ei pakosti se kaikkiein läheisin tarha joten kannattaa laitta ne paperit heti kun kesäloma loppuu eli elokuun 2päivä niin saat varmemmin tarhapaikan läheltä kotiasi
  7. H

    milloin päiväunet pois

    Meidän pojalta jäi myös n.kolme vuotiaana päiväunet pois eikä nuku tarhassakaan jos hän tuntuu väsyneeltä päivällä lepää sängyssä ja katselee kirjoja mutta ei nuku ja hyvä niin ja taas on uutta virtaa saatu pelkästä hetken levosta (ei nukkumisesta)
  8. H

    naapureilla taas bileet

    No mutta eihän kerran kuussa paha asia ole jos siitä on ilmoitettu etukäteen ja yleensähä niissä sitten pyydetään ottamaan yhteyttä jos asia ei sovi elikkäs ei muuta kun sanomaaan kohteliaasti vaikka päivällä että tämä pippaloiminen ei sovi teille niin he saavat siitä tiedon jos se ei sitten...
  9. H

    Vaikeeta

    Toiha on selkeesti henkistä väkivaltaa!! Muuttaisin kyllä ainakin hetkellisesti pois laskujeni kanssa jos vaikka saisi asiat selvitettyä perin pohjin. vaikka ei tuo mies kyllä tunnu teitä ansaitsevan sen verran hän tuntuu loukkaavan sinua. ottaa oikein itseäni päähän niin ettå... :o :x
  10. H

    Miehen tsemppi?

    No ei zemppaa eikä paljon muutenkaan ymmärrä
  11. H

    Nuoria äityleitä!!

    Täällä olis yks 20vuotias 4 vuotiaan pojan äiti (ja elokuussa pitäis tulla toinen) meili kavereita vailla... meiliä odotellaan osoiteeseen: heidikronlund@suomi24.fi
  12. H

    Ystäviä? :)

    Moips! olen 20vuotias 4 vuotiaan pojan äiti vantaalta ja elokuussa pitäis syntyä toinen... Ois kiva höpötellä kaikenlaista toisten ikäisteni kanssa joten saa meilailla. T:Heidi

Yhteistyössä