Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei. Meille syntyi poju käynnistyksellä 5.1 klo 5.36, eli jouluvauvaa ei tullu täälläkään (la 26.12)kauhea urakka oli ja päätyi lopulta imukuppi avustukseen. Eilen päästiin kotiin. Kirjoittelen myöh lisää. Kysymys teille yllättäen imetyksestä, kuinka usein teidän vauvat syö ja ajallisesti kuinka...
  2. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei vaan! Kiva kun ootte jaksaneet kirjoitella noita synnytyskertomuksia näin ekaa odottelevana kaikki on niin uuta ja kiinnostavaa vaikka kaikkihan ne synnytykset on niin erilaisia. Täällä ollaan yhtenä kappaleena edelleen. Enpä olisi uskonut kun vikassa neuvolalääkärissä 37+ oli jo kypsät...
  3. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei ja onnea kaikille nyytin syliinsä saaneille!:flower: Täällä ollaan yhdessä koossa ja kovasti joulua laitetaan. Ollaan kutsuttu omaa ja miehen sukua meille aaton viettoon joten kerran vauva et ole vielä ilmaantunut niin jos sitteen aaton jälkeen eikä just aattona ;) (neuvolatäti ennusti...
  4. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Heipä hei, pitkästä aikaa! Häpeäkseni tunnustan kuuluvani niihin listalla roikkujiin joita Rödluvan jo kuuluttelikin, jotka siis lukevat mutta eivät kirjoita, pahoittelut! Lähinnä luulen että kirjoittelu on jäänyt kun olossa ei ole kummempia raportoitavia ollut. Mutta nyt kun äippäloma vihdoin...
  5. H

    Oulunseudun odottajat 2012

    Onnea kaikille "vauvautuneille" tasapuolisesti! Oon lueskellut teidän kuulumisia mut itsellä on kirjottelu jäänyt. Täällä kaikki mukavasti, ainakin rakenneultran ja olon perusteella. Oon yrittänyt tehdä kovasti töitä et saisin äippärahaa " hinattua" hieman paremmaksi. Tähän asti oon ollu ns...
  6. H

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Minäkin päivittelen kuulumisia kun kerran Sofi12 tuolla jo "huuteli" meitä muitakin pinoon aikanaan tulleita. Omassa olossa ei oo ollut juurikaan raportoitavaa niin oon käynyt vaan lueskelemassa mitä teille muille kuuluu.. Lämpimiä ajatuksia myös täältä Vauvattomalle toivottavasti toinen...
  7. H

    Oulunseudun odottajat 2012

    Täällä meni juhannus työn merkeissä, eipähän tarvinnut miettiä mitä tekee.. Lily08 lohduttavaa et jollain muulla myös samoja 'ongelmia' ollut. Eka kerran vuoteli reippaasti 10+ vkolla ja kävin äippäpolilla kun luulin että kesken meni. Toisen kerran sitten nyt 12+ vkolla. Lääkärineuvolaankin...
  8. H

    Oulunseudun odottajat 2012

    Heipä hei. Mukaan ilmottautuu putaan tuleva mamma myös. Pieneen ylläripylläri plussaan ollaan saatu sopeuduttua ja innolla tulevaa 'Hermannia' odottelemme. Pientä tuhru vuotoa tänään mutta onneksi sain tilaamani dopplerin tänään ja kuulin vauvan siellä 'jumputtelevan'. Onko muilla ollut vuotoja...
  9. H

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Täällä olisi yksi varovaisesti mukaan ilmoittautuava esikon odottelija! Oon seuraillut teitä jo pidempään mutta vasta nyt uskallan liittyä mukaan. Meillä vauvauutinen tuli pienoisena yllärinä 11v suhteen jatkoksi ja myös meillä aiheutti melkoisen 'kriisin'. Nyt ollaan asiaan jo sopeuduttu ja...

Yhteistyössä