Hakutulokset

  1. H

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki siellä kunnossa. Tyttöä veikkailtiin, eli meillä olis näillä näkymin sitten syksyllä kaksi tytärtä :) Istukka oli laajalti etuseinämässä niinkuin oletinkin, kun edelleen liikkeitä tuntuu hiljaa ja harvakseltaan. Oli kuitenkin onneksi noussut kunnolla pois...
  2. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Rakenneultrassa käyty ja kaikki siellä kunnossa. Tyttöä veikkailtiin, eli meillä olis näillä näkymin sitten syksyllä kaksi tytärtä :) Istukka oli laajalti etuseinämässä niinkuin oletinkin, kun edelleen liikkeitä tuntuu hiljaa ja harvakseltaan. Oli kuitenkin onneksi noussut kunnolla pois...
  3. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Mimzy, ehdottomasti tosiaan kannattaa jo nyt ottaa selvää ruokavalio-ohjeista, toi ruokavalio on oikeasti tosi tärkeässä roolissa raskausdiabeteksen hoidossa. Ja sit kun saat neuvolasta sokerimittarin niin kyllä opit aika pian näkemään jos joku tietty ruoka nostaa sokereita liikaa ja opit...
  4. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Meillä on käytetty esikoisen kanssa trikooliinaa ja manducaa, noista liinaa kyllä enemmän mutta ei sitäkään ihan kauhean usein. Jotenkin ei oo vaan tullut manducaa käytettyä kun liinassa tuo viihtyi niin hyvin. Kuvittelisin että nyt kakkosen kanssa käyttäisin liinaa/manducaa enemmän niin sais...
  5. H

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mut vois siirtää tuolta 4.10. -> 27.9. Ajattelin kuitenkin täälläkin vielä lueskella vaikka laskettu aika pysyikin yllättäen syyskuun puolella, jos tuo yhtään siskoonsa tulee niin pitkälti lokakuun puolella vasta syntyy.. Ja niin siis np-ultrassa tänään käyty ja siellä kaikki kunnossa, ihania...
  6. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Ultrassa tänään kaikki hyvin, ja kyllä sitä yksi kyynelkin vierähti kun eka kertaa kuuli pienen sydämen pampatuksen :) Meillä oli tosi mukava lääkäri, selitti tosi tarkasti ja vielä jälkeenpäinkin kävi kaikki kuvat läpi, että tossa on noi jalat ja tossa peukalo suussa jne. Saatiin ihania ja tosi...
  7. H

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mäkin taidan mennä sokerirasitukseen vaikkei olisi pakko, ei siitä nyt ainakaan haittaakaan ole. Ekalla neuvolakäynnillä olin epävarma että oliko vaarillani todettu diabetes juuri ennen kuolemaansa vai ei, niin terkka varmuuden vuoksi suositteli koetta. No, asiasta äidiltä tiedustelin ja oli...
  8. H

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mä sain ekalla neuvolakäynnillä mukaan purkin ja putket virtsanäytettä varten ja ne piti sitten kahden viikon kuluessa käydä viemässä labraan. Jos et luckygirl pysty olemaan 4h pissaamatta niin oliskohan sun mahdollista hakea labrasta purkki mihin saisit aamupissan ja kiikuttaisit sit sen...
  9. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Voi ei norpu, just olin tulossa toivottamaan onnea ultraan :/ Jaksuja sinne, tosi kurja juttu! Täällä on olot vähän parantuneet, mutta edelleen se kakkavaipan vaihto on jotain ihan kamalaa kun koko ajan yökityttää. Onneksi oon saanut aika hyvin delegoitua ne miehelle, vaikka tuo neiti...
  10. H

    Lokakuun Lutuset 2014

    Imetys sujui esikoisen kohdalla hyvin silloin kun sujui, mutta ei kyllä ilman ongelmia selvitty. Ensimmäisen kuukauden imetys sattui ihan järkyttävän paljon, itkin aina imettäessäni, purin jotain pyyhettä tai peitonkulmaa etten olisi huutanut ja etukäteen jo pelkäsin seuraavaa kertaa kun...
  11. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Onnea kaikille iloisista ultra-kuulumisista! Meillä vielä 2,5 viikkoa odoteltava. Pahoinvointi on nyt lisääntynyt tällä viikolla, onneksi kuitenkin vaan pari kertaa päivässä tullut ihan oksennus, muuten on selvinnyt yökkimisellä. Mutta toi esikoisen kakka on alkanut haisemaan ihan järkyttävän...
  12. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    emppu, mä tein edellisessä raskaudessa kolmivuorotyötä sairaalassa, eli vuorot oli hyvinkin mitä sattuu. Yleensä oli kolmen viikon listassa 2x 2yötä. En tiedä oliko sairaalan yleinen käytäntö vai vain meidän osastolla, mutta mulle pomo heti sanoi että rv 30 jälkeen ei tarvi tehdä öitä. Toki...
  13. H

    Lokakuun Lutuset 2014

    Synnytyksestä on ollut puhetta, niin mulla esikoisen synnytys meni tosi hyvin. Yliaikaisena käynnisteltiin Cytotecilla puolitoista vuorokautta ja sit meni vedet ja alkoi tapahtua. Vielä neljän aikaan soitin miehelle töihin että jotain pieniä supistuksia on mutta että ei oo mitään kiirettä, mutta...
  14. H

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Hups, en tajunnut kun oon ennen tottunut kattelemaan tota samaa tyyliä minkä Tähtitomu mainitsi. Eipä sitten mitään :)
  15. H

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Heippa, hivuttaudun tänne tuolta syyskuisista. Kuukautisten mukaan la olisi siinä 24.9. paikkeilla mutta tänään ultrassa nähty syke ja 6+3 vastaava sikiö joten la siirtyisi lokakuun puolelle, nyt alustavasti 4.10. Elän nyt noiden ultran viikkojen mukaan, kun ne on kuitenkin varmasti lähempänä...
  16. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Täällä nähty tänään syke. Kuten arvelin, niin sikiö oli reilusti pienempi kuin mitä kuukautisten mukaan laskettuna (7+6) ja vastasi viikkoja 6+3. La siirtyi siis lokakuulle, luultavasti alan hivuttautua lokakuisten pinon suuntaan vaikka hengailen varmaan vielä täälläkin ennen kuin la nyt...
  17. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Napsi kiitos vinkistä, pitääkin testata tota nakuilua :D Kirjat on ollu tähän mennessä ihan hyvä keino pelata aikaa, kun tuo on tosi kova "lukemaan". Ne kirjan kulmat vaan tuppaa menemään suuhun turhan usein ja sit varsinkin väsyneenä siitä kieltämisestä saakin oikein kunnon itkuraivarit, hohhoijaa.
  18. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mielihaluista, mulla myös tekee mieli suolaista, varsinkin suolakurkkuja, mutta kyllä tuo suklaakin ihan hyvin maistuu :P Mut tänään on tehnyt ihan hulluna mieli revittyä possua! Antaisin mitä vaan meidän ehdottomasta ykkösherkkuruuasta, eli tortillasta jonka sisällä on miehen tekemää revittyä...
  19. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi ei piretti, voimia! :( Mullakin holahti eilen illalla ihan yhtäkkiä kirkasta verta niin että pikkuhousunsuoja tuli täyteen, mutta sen jälkeen ei oo tullut mitään. Toivottavasti oli jotain harmitonta ja oli ainoa kerta.
  20. H

    Helmikuun helmet 2013

    Tuulis, tosi kurjalta kuulostaa toi vatsatauti! :( Meillä ei onneksi oo ollut, mutta korvatulehduksia on nyt ollu useampi ja seuraava jos vielä tulee lähiaikoina niin sit saadaan lähete korvalääkärille. Taaperokärrynä meillä on tommonen Plaston muovinen, mun vanha, ja hyvin on pelittäny. Alkuun...

Yhteistyössä