Hakutulokset

  1. M

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millainen on partnerisi suhtautuminen lapsihaaveeseen?

    Mieheni haluaa vielä odottaa mutta minä jo kovasti haluaisin lapsen! Hän on ihana ja rakastava avomies ja kuuntelee minua :) Mutta nyt on myös näkynyt sellaisia pilkahduksia, ettei tiedä vaikka kohta syttyisi ajatukseen!
  2. M

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    Minulla kyllä meni nuo kaks viimesintä kommenttia aiva ohi? :D Siis lukekaa aiemmat mun kommentit tuolla aloittajalle! Hän kysyi et oonko minkä ikänen, niin siihen vastasin et oon opri 18:) että minä en ole mikään opri vaan iha Mira :D vastasin vaan siihen kysymykseen.
  3. M

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    en siis ole joensuusta päin:) meiltä sinne n.300km? :D ehkä.. Mut olis kiva ihan muuten jutella kaikesta, jos ei haiittaa sua et en oo sieltä :)
  4. M

    Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

    ihanaa! :) onnea teille molemmille ihan huiman paljon! <3 Laita mulle spostia jos viitsit, haluaisin jutella enemmänkin! Mira_o@luukku.com. Annan siellä mun toisen spostin:)
  5. M

    Raskaana(?)

    ihanaa! Jos haluat jutella Laita mulle viestiä mira_o@luukku.com :)
  6. M

    vauva vuodelle 2014

    Minä opiskelen toista vuotta lähihoitajaksi:) minulla varsinkin kova vauvakuume! Tässä pian täytän 18..
  7. M

    vauva vuodelle 2014

    on täälläkin suunnitteilla vauva vuodelle 2014, minun opinnot sillo siinä vaiheessa että olis valmista
  8. M

    Muistaako joku tai jonkun lapsi syntymänsä ja/tai aikaa ennen syntymää? (diipadaapa-varoitus varmaan paikallaan)

    Just keväällähän tuli juttu telkkarista kuinka pieni poika kertoi vanhemmilleen (tämä oli kuvattu amerikassa kai.. ) että hän on syntynyt sinä ja sinä päivänä ja vanhemmat sanoivat että eii samassa kuussa kyllä mutta eri päivänä. Poika kertoi myös kirjoittaneensa monta elokuvaa, ja että hänellä...
  9. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    Juu :)! kun noi oireet kuitenkin on raskausoireita.. No saas nähä kuin käy.. Syön kyllä pillereitä, mutta niissäkin on 1% että voi pettää vaikka olis oikein ottanutkin. Jos olis positiivinen niin olishan se yllätys, mutta iloinen semmonen :) Ollaan poikaystävän kanssa puhuttukin, että saa tulla...
  10. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    Mutta sitä ihmettelen edelleen mistä mun oireet voi johtua sitten.. Kun tämä lähti siitä, kun noin pari viikkoa sitten keitin aamulla puuroa mulle ja poikaystävälleni ja aloin sitä sitten syömään niin aloin yökkimään enkä voinut sitä loppuun syödä, ehkä 2 lusikallista. No oon sairaalan...
  11. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    negaa se näytti.. :(
  12. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    toivottavasti:)!!
  13. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    Ai, mun mielestä aikalailla samassakohdassa kun muutkin tuollaset testit mitä netistä niitä positiivisia katoin.. Mutta nyt on ostettu PregCheck testi !
  14. M

    Onko tämä plussa vai ei?

    Tein testin su aamuna ja torstaina pitäis menkat siis alkaa.. Oli tosi vaikea ottaa kuvaa kun oli niin haalea viiva.. 1 kuva: Aijaa.com - 10422695 2 kuva: Aijaa.com - 10422694 3 kuva: Aijaa.com - 10422693

Yhteistyössä