Hakutulokset

  1. Amiraali

    *Helmikuun helmet 2017*

    Heipä hei pitkästä aikaa! Varhaisultrassa käyty viime torstaina viikoilla 6+6 ja siellä näkyi pienen pieni, muistaakseni 9mm kokoinen alkio sydämensykkeellä :love::rolleyes: Hintaa tuolle sykkeen tarkistukselle tuli aika hirmuiset 155e. Esikoisen varhaisultra maksoi alle 100e. Paljon on hinnat...
  2. Amiraali

    *Helmikuun helmet 2017*

    Sonara <3 voimia. Kirjottelen puhelimella, niin en saa hymiöitä tai lihavointeja näkymään. Psyykkinen tila: Olen tosi itkuherkkä. Mua tuntuu itkuttavan kaikki vähääkään tunteelliset, ns. murheelliset asiat. Töissä tämmösiä tilanteita tulee paljon vastaan ja olen ihan vedet silmissä ja koetan...
  3. Amiraali

    *Helmikuun helmet 2017*

    3.2./Amiraali / 30v./ Tyks / 2.lapsi Heipähei kaikille! Ilmoittelen itseni mukaan, vaikken osaa sanoa, kuinka aktiivisesti täällä tulen pyörimään. Esikoinen on 2,5v ja meno on sen mukaista = oma aika on kadoksissa. Varhaisultra on täällä varattuna 16.6., ihan vain oman mielenrauhan vuoksi...
  4. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tein tuossa aamusta tuollaisen :love::love::love: Laskettu aika 3.2.17 :love::love: Minut voinee siirtää siis plussaneiden puolelle listalla, kiitos :rolleyes:
  5. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Teen vielä cb digi-testin loppuviikosta. Jos se näyttää, että raskaana ollaan, uskon itsekin. Kiitos onnitteluista <3 Toivottavasti te muut piinailijat seuraatte plussien kera odottavien puolelle :) Mä en edelleenkään usko, että ekalla yrittämällä heti tärppäisi. Vähän on epäilevä olo...
  6. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Dpo11
  7. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Peukkuja pidetään pystyssä, että haaveilijan viivanpaikka muuttuisi vielä selkeäksi plussaksi <3 Täällä dpo 10 (kai). Tänään tuli yhtäkkinen hirveä halu testata aamulla, mutta dippasin vain ovistestin aamupissaan. Se näytti ihan haaleaa viivaa. Esikoisesta ovistesti oli selvä plussa tähän...
  8. Amiraali

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mä voisin tänne kanssa kirjotella, vaikka tonne toiselle palstalle kuulumisia päivittelen myöskin. Eli yk1 ja toista lasta koetetaan. Esikoisesta tuli selvä merkki dpo5, kun alavatsalla alkoi jyllää elohiiri ja tuli kuumepiikki. Tiesin silloin heti olevani raskaana. Mutta tämä kierto...: dpo...
  9. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    :love: Onnea plussanneet <3 :love: Muiden möläytykset lapsiasioista Mua jotenkin kovasti harmittaa se, että oma äitini sanoi alkuvuodesta mulle kovin arvostelevaan sävyyn, että ei kannata toista hommata, kun tuo esikoinen on noin vaativa tapaus. Etten pärjäisi kahden kanssa. :( Olis tehny mieli...
  10. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Maya123 No niin, tosi hienoa (y) Nyt vielä, kun ei "hiillosta" miestä vaan antaa ajan kulua, ja vauvakuumeilet täällä meijän kanssa, niin kyllä varmasti hän on kypsä ajatukselle sitten syksyllä :p ViiruP Mä en saanut niistä liuskatesteistä oikein selvää, lähinnä vaan hermoilin sitä, että onko...
  11. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    :love: Onnea plussanneille :love: Täällä juotu geippimehua ja syöty greippejä. Nyt tulee jo greipit korvistakin ulos :LOL: Ovulaation pitäisi olla loppuviikosta. Miten hulluksi sitä itsensä tunteekaan, kun kk sitten tein työvuorot niin, että vapaapäivät osuisi just puoleen väliin tätä viikkoa...
  12. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä imetin esikoista 1,5v asti. Siihen saakka tuo ei myöskään syönyt juurikaan mitään. Maitoa vain joi. Imetys, kun loppui kokonaan, ihmeellisesti alkoi ruokakin kelvata. ;) Meillä tuo jatkuva yöheräily on ratkaistu niin, että nukutaan perhepetissä. Ei tarvitse raahautua kertaakaan yöllä lasten...
  13. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oi että.. Mä lueskelin sun tekstin ja piti oikein tarkistaa nimimerkki. Luulin nimittäin, että olen itse kirjoittanu tuon sun tekstisi. Meillä ihan samanlainen kuvio. Esikoinen valvoo edelleen, on nyt 2v 7kk. Ainakin 2-3 x yössä herää. Miehen kanssa meinasi tulla ero, ja kävin yksin...
  14. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Maya123 Meillä mies piti esikoisesta tuota enolevalmis-meininkiä vielä sittenkin, kun olin raskaana. Hän ikäänkuin kasvoi vasta isä-ajatukselle avoimeksi loppuraskaudessa, kun tunsi vauvan potkut vatsan läpi ym. Minua ärsytti suunnattomasti se, että koko ajan toinen hoki, että en ole valmis, en...
  15. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänne tosiaan tulee näitä viestejä aika paljon parin pv aikana :geek: En osaa jotenkaan kännykällä niinkään keskittyä, pitää päästä koneelle, että voi lukea rauhassa ja ajatuksella. Ja siihen ei kovin usein ole mahdollisuutta. Kaikki tekstit luettu:check :D Mullahan nyt suurinpiirtein täällä...
  16. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä dpo 9, jos oikein laskin. Tein aamulla ovistestin, koska alamaha särkee ja jomottaa. Kuitenkin kuukautisiin pitäisi olla melkei viikko vielä. Siinä mitään viivaa näkynyt, pentele :eek: No en odottele nyt suuria, koska ei edes virallisesti yritetty ovulaation aikaan. Lallastiina mulla...
  17. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä en ollu koskaan ennen kuullut tuota burana estää ovulaation + alkion kiinnittymisen, ennen kuin tähän ryhmään astuin. Kyllä se väite varmaan paikkaansa osittain pitää, mutta ainakin viimeksi, kun itse raskauduin söin siis buranaa (panadol ei auta mulla mitään) ihan normaalisti eli viikottain...
  18. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Meillä yleensä mies tietää muutenkin, että ovuloin, koska tuo (ällövaroitus) alalokeron eritys on aika mahtavaa niinä päivinä :whistle: Viime raskautta yrittäessä hän sen oppi, että ovulaatio = vaimo käy päälle ja lakanat kastuu. Mutta siis, meilläkään ei aina ne himot osu kohdilleen, ja jos...
  19. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    marrasmai :( Tosi kurja. Tsemppiä uuteen kiertoon! s4nnn Joskus esikoisesta plussanneena, sain ensin ovulaatiotestiin tuollaisia viivoja (muuten en saanut ovistesteihin viivat kuin ovulaatioaikaan), ja sitten vasta parin pv päästä tuli raskaustestiinkin haalea viiva. :rolleyes: Onnea...
  20. Amiraali

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heipä hei tasapuolisesti kaikille taas :) Mä olen ihmetellyt noita ovistestejä. Mulla on kaapissa jotain erittäin herkkiä liuskatestejä ja sit cb digitestejä (jotka nekin siis ilmeisesti kuitenkin aika herkkiä ja tarkkoja). Mun olo oli ovulaatioon sopiva, ja testailin ti 12.4 iltapäivällä...

Yhteistyössä