Hakutulokset

  1. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Me odotellaan vastauksia NIPT:ista, lähettävät täällä tekstiviestinä jos negatiivinen trisomioille ja soittavat jos trisomia havaitaan. Pari viikkoa pitää odotella tuloksia, vaikka tehdään ihan täällä sairaalassa (Hollannissa). Vielä on osa testiohjelmaa mutta ensi vuonna tulee normaaliksi...
  2. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mäkin liityn nyt tänne. Jäätiin 'kiinni' nt-ultrassa tänään - niskaturvotus oli 3.0 (mittaukset 2.4-3.0) ja hcg 4.1 . Papp-a oli normaali 1.04. Muuten oli kaikki hyvin, nenäluu näkyi ja vatsa ja kallo arvioitiin normaaliksi. Riskiluvuksi tuli 1:109 eli ei kamalam korkea, mutta kuitenkin...
  3. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Unnaunna, tosi törkeetä! Mutta hyvä että kuitenkin otti kaikki kokeet. Meillä oli eilen eka tapaaminen kätilön kanssa (siis suomalaisittain neuvola). Käytiin läpi tunnin ajan ihan noita perusjuttuja (mitä saa syödä, sukuhistoria jne...) nyt bonuksena oli vielä että edellisestä raskaudesta (ja...
  4. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Minulta myös pahoittelut riiminille ja hookoolle Pahoinvoinnista Täällä kanssa aika heikko (oksettava) olo koko ajan, varsinkin jos ei ole syönyt kolmeen tuntiin. Töihin otin paketillisin keksejä mukaan että voin toimistossa syödä aina parin tunnin välein keksin. Istun toimistossa toisen...
  5. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    EukkoI, hienoa että jollain muullakin samansuuntaisia suunnitelmia. Tietenkin kaikki riippuu siitä miten menee. Meillä tosiaan ensi keskiviikkona eka tapaaminen oman kätilön kanssa ja katsotaan sitten tilanne. Kätilön kanssa voi jatkaa koko matkan/raskauden jos on yksi sikiö eikä havaita mitään...
  6. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Moi! Minäkin voisin vihdoin liittyä seuraan täältä ulkomailta. Eli toinen lapsi olisi toivottavasti tulossa, esikoinen on syntynyt alkuvuodesta 2013 ja nyt olisi LA 5.10.2015. Töissä ja muuten on tällähetkellä kova kiire niin ei oikein näitä raskausasioita ole edes ehtinyt paljoa miettimään...
  7. H

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    ummetusta on täällä enemmän kuin tarpeeksi. Kokeilin maidon juomista (olen laktoosivammainen maassa jossa laktoosittomia tuotteita ei ole) ja sekään ei oikein toiminut. Ehkä tää laktoosivamma on paranemassa :)! Perjantai 13 päivä nt-ultra kello 13.30. Onneksi en ole turhan taikauskovainen...
  8. H

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    magicarnie, toivottavasti on kaikki kunnossa! Mullakin on tilanne ettei töissä voi oikein mitään kirjoitella tänne eikä ole aikaa lukea. Nyt olen saanut tän päivän työt pulkkaan niin käväsen täällä, tosin eihän täällä kukaan suomea puhu eikä kai ketään kiinnostakaan :)! Nyt kerään voimia...
  9. H

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Ja helle jatkuu... Olipas lukemista, viikossa on tullut jo 13 sivua tekstiä, meni melkein tunnin käydä kaikki läpi! Empä ole koskaan kuullutkaan noista "ennustus"menetelmistä. Meillä mies on varma että on poika ja ryhtynyt kutsumaan Jesperiksi (yhden jalkapalloilijan mukaan, yritti ensin...
  10. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Terveisiä tällä kertaa (tukalan) helteisestä Hollannista! Istun yksin kotona kun mies lähti mun kavereiden kanssa edustaamamaan baariin katsomaan jalkapalloa. Mä oon jaksanut baarissa katsoa vain osan matseista kun aika moni kavereista polttaa -- eikä tiedä vielä tästä raskaudesta niin en...
  11. H

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hei kaikille, Uskaltauduin vihdoin mukaan, lueskelinkin jo koko ketjun läpi mielenkiinnolla. Täällä (toivottavasti) odottelen ensimmäistä, huomenna tapaaminen kätilön (!!) kanssa joka tekee ensimmäisen ultran. Hyvin vähän minkäänlaisia oireita on ollut joten vähän epäilyttää koko homma...

Yhteistyössä