Hakutulokset

  1. S

    Jontte Valosaari

    Eli siis hintelän meikatun ville valon vastakohta on jontte valosaari? Mai gaad... eipä oo paljon valinnanvaraa... Sen hampaatkin on jo niin etovat et yöks.
  2. S

    Jontte Valosaari

    Et oo tosissas... :O
  3. S

    Iskiasta?

    Vetääkö jalkaan?
  4. S

    Iholla sarjan Claudian lapset

    Joo mutta syy miksei iskää näy niin voi olla jossain ihan muussa kuin siinä ite iskässä.
  5. S

    Iholla sarjan Claudian lapset

    Voi vee sun kanssas... sehän on koko totuus mitä teeveessä näkyy ja pelkästään toisen osapuolen sanomana... :headwall:
  6. S

    Kaupassa teetetty ilmainen työ

    No enpä oo tällasesta kuullut et kun liike aukeaa tasalta niin työvuoro alkaa tasalta. Eihän se käytännössä päde millään. Itse kaupanalalla työskennelleenä aina aamun ensimmäinen vuoro alkanut viimeistään varttia vaille.
  7. S

    Onko sillä mitään merkitystä antaako äidinmaitoa rinnasta vai pullosta?

    Ymmärsin aloituksen niin että kannattaisiko kokeilla. Joten nää sun listaamasi asiat ei vastaa. Jos vauva ei suostu syömään pulloa niin ei syö, jos äiti vaan vaistonvaraisesti herää niin sitten herää (paitsi että voi koittaa vaikka nukkumista eri huoneessa). Mutta yrittänyttä ei laiteta.
  8. S

    Voiko oikeasti olla niin

    Jos olet ollut sukupuoliyhdynnässä niin on mahdollista että olet raskaana.
  9. S

    Miksi et rekisteröidy palstalle?

    En minäkään... :rolleyes:
  10. S

    Onko sillä mitään merkitystä antaako äidinmaitoa rinnasta vai pullosta?

    "voisi hyvin myös VÄLILLÄ herätä syöttämään" Ei oo merkitystä "bakteerijutuilla" eikä läheisyydellä jos isä JOSKUS herää syöttämään, tai vaikka syöttäisi koko yön....
  11. S

    Onko sillä mitään merkitystä antaako äidinmaitoa rinnasta vai pullosta?

    No ei toi maidontulon hiipuminenkaan mikään takuu ole. On vauvoja jotka eivät koskaan syö öisin tai lopettavat sen ajoissa, eikä imetys siihen lopu.
  12. S

    Onko sillä mitään merkitystä antaako äidinmaitoa rinnasta vai pullosta?

    Tää on taas niitä kysymyksiä et voi moro... maalaisjärki?
  13. S

    Mitäs tyhmää teiltä on kyselty raskausaikana?

    "Kai sä tiedät kuka isä on?"
  14. S

    Onko pussailu vieraan naisen/miehen kans pettämistä?

    Mä en oo koskaan ymmärtänyt sanaa pettäminen, kaikki luokittelee sen niin eri tavalla ja mun mielestä se on myös hyvin naiivi sana. Jos aiheuttaa tieten tahtoen mielipahaa toiselle niin se on väärin. Ja muuta luokittelua ei mun mielestä tarvita.
  15. S

    Miksi ei hienossa ravintolassa saisi juoda maitoa?:O Sehän kuuluu suomalaiseen ruokapöytään.

    Mä oon kyl niin urpo-jurpo etten oo tajunnut tilatessani maitoa ravintolassa rikkovani etikettiä. Verkkarit jalassa ei oo kyllä tullut mieleenikään mennä. Ei voi vaan käsittää että jotain kiinnostaa mitä on toisten laseissa, mutta näköjään, ja paljon. Mitäs jos lasit olisikin värillisiä...
  16. S

    Kadun vauvaani

    Nyt jollekin koppatohtorille juttelemaan, sitä vauvaa kun ei takaisin palleihin saa.
  17. S

    En oppinut köyhästä lapsuudesta yhtään mitään.

    Kyllä sun empatia köyhyyteen suurimmat syypäät on sun kasvattajasi.
  18. S

    Olenkonainoa, joka ei kerää muumimukeja?

    :wave: Paitti sillä erotuksella että mulla ei oo ainuttakaan muumikippoa eikä kuppia!
  19. S

    Lasten hankkimiseen pitäisi olla älykkyysosamääräraja

    Miten määrittelet "tarvitaan"? Ja on mielestäni jokseenkin suppea näkökanta että me kaikki täällä olemme olemassa vain yhteiskunnalle. Mun mielestä jokaisen ihmisen elämä on paljon suurempaa ja tärkeämpää. Ja loppuviimeks.. jos tää pallo nyt räjähtäisi ni uffo-miehet meinais jossain tuolla...

Yhteistyössä