Hakutulokset

  1. D

    Ylivieskan seudun odottajat HUOM!

    Aktiivinen synnytys ry:n keskusteluilta to 19.3. klo 17.30. Järvelän tuvassa puuhkalan museon pihapiirissä, osoite Puuhkalantie 6. Tervetuloa!
  2. D

    Koulutettu doula tueksesi Oulaisiin tai Kokkolaan

    Hei! Nyt on äitiysloma pidetty ja doulatoiminta jatkuu taas. JOs olet raskaana, synnytät Kokkolassa tai Oulaisissa ja kaipaat tukea synnytykseen tai raskausaikaan, otapa rohkeasti yhteyttä. Olen ollut doulana synnytyksissä, tehnyt äitien kanssa synnytyssuunnitelmia ja keskustellut...
  3. D

    Koulutettu doula tueksesi Oulaisiin tai Kokkolaan

    Hei! Nyt on äitiysloma pidetty ja doulatoiminta jatkuu taas. JOs olet raskaana, synnytät Kokkolassa tai Oulaisissa ja kaipaat tukea synnytykseen tai raskausaikaan, otapa rohkeasti yhteyttä. Olen ollut doulana synnytyksissä, tehnyt äitien kanssa synnytyssuunnitelmia ja keskustellut...
  4. D

    Synnytätkö Oulaisissa tai Kokkolassa ja kaipaat doulaa avuksi

    Olen koulutettu doula ja lähden mielelläni tueksi synnytyksiin. Toimin doulana Keski-Pohjanmaan keskussairaalassa ja Oulaskankaan aluesairaalassa. Molemmissa sairaaloissa synnytykseen voi osallistua isän lisäksi doula. Olen itse synnyttänyt 8 kertaa ja doulana ollut useamman kerran. Jos...
  5. D

    Synnytätkö Oulaisissa tai Kokkolassa ja kaipaat doulaa avuksi

    Olen koulutettu doula ja lähden mielelläni tueksi synnytyksiin. Toimin doulana Keski-Pohjanmaan keskussairaalassa ja Oulaskankaan aluesairaalassa. Molemmissa sairaaloissa synnytykseen voi osallistua isän lisäksi doula. Olen itse synnyttänyt 8 kertaa ja doulana ollut useamman kerran. Jos...
  6. D

    Ylivieskan seudun odottajat ja jo synnyttäneet äidit

    Löytyiskö äideiltä kiinnostusta käydä vertaistuki-illoissa synnytyksen tiimoilta? Joskus harmittaa se, että eteläisessä Suomessa raskaanaoleville on tarjolla kaikkea toimintaa raskauteen liittyen. Miksi ei myös meillä päin? Tapaaminen olis esim. kerran kuukaudessa. Joka kerralla keskusteltais...
  7. D

    Doula tarjolla Oulaisiin tai Kokkolaan

    Oletko menossa synnyttämään Oulaisiin tai Kokkolaan? Olen doulakurssin käynyt useamman lapsen synnyttänyt äiti, ja lähden mielelläni äidin tueksi synnytykseen. En ole elämysmatkalla, vaan haluan olla tukena äidin toiveita kuunnellen. Haluan tavata äidin (ja isän) kerran pari ennen synnytystä ja...
  8. D

    Doula tarjolla Oulaisiin tai Kokkolaan

    Oletko menossa synnyttämään Oulaisiin tai Kokkolaan? Olen doulakurssin käynyt useamman lapsen synnyttänyt äiti, ja lähden mielelläni äidin tueksi synnytykseen. En ole elämysmatkalla, vaan haluan olla tukena äidin toiveita kuunnellen. Haluan tavata äidin (ja isän) kerran pari ennen synnytystä ja...

Yhteistyössä