Hakutulokset

  1. V

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka! :) Oikein lyhyesti. Jos osaan... :p Onnea Myy hyvistä uutisista. Ja ota doda rauhallisesti-tuhrua tuli mullakin tuossa joku aika sitten. En sit ajatellut enempiä hermoilla ja kaikki oli kunnossa täällä. Hyvin yleistä on alkuraskauden vuodot. Tämän muisti kertoa myös ultraaja...
  2. V

    Maalismammat 2013 :)

    Äh... Lisäys vielä mun edelliseen kun kuulosti niin tökeröltä, sorry. : / Olen kyllä ihan kiinnostunut teidän kaikkien kuulumisista tasapuolisesti ja mielelläni luen kaikkien viestit, tietysti! Tarkoitin lähinnä että nyt odottelen Myyn ultrakuulumisia ku mennään melko samoissa päivissä. :)...
  3. V

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa mammat! :) En ole oikein jaksanut kirjoitella. Migreenit karkas käsistä mut nyt sain lääkityksen jonka kanssa toivon pärjääväni. :) Täällä on hyviä ja ei niin hyviä uutisia, mutta pidetään edelleen lippu korkealla ja yritetään olla positiivisia. Toivotaan että kaikilla odotus...
  4. V

    Maalismammat 2013 :)

    Iltaa täältäkin. =) Ihan alkuun pahoitteluni Rva R:n uutisista. :( Olen tainnut jo aiemminkin täällä sanoa et musta tuntuu että tuohon tilanteeseen auttaa paremminkin aika kuin mitkään sanat- halauksia ja voimia lähetän teille sinne silti. :hug: Minä kävin eilen neuvolassa, ja nyt pääsee...
  5. V

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa täältäkin! :wave: Hurjasti kaikenlaisia kuulumisia, olen kyllä joka päivä käynyt lueskelemassa mutta nyt myönnän että välillä mietin milloin tää oikein muuttuikaan tää meno. ?? : / Minä lukeudun niihin wc-pytyn halailijoihin. Mulla kiusana myös migreeni joka paukkuu päälle tietysti...
  6. V

    Maalismammat 2013 :)

    Heippodei! =) Terveiset ultrasta! =) Pieni sydän sykki siellä ja viikkoja oli ultran mittojen mukaan 7. Mun laskujen mukaan 7+4 joten aikast lähelle tuota osui. ;) Olo on helpottunut. Aavistuksen verran todellisempi olo kun tietää että tuo syke löytyi sieltä. =) Tervetuloa kaikille...
  7. V

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka taas kaikille! =) Jos mä vastailen näin että tummennan tuon aiheen josta on puhuttu kun en millään pysy kärryillä enää kuka puhui mistäkin. : / Älkää ottako tätä henkilökohtaisesti, olen vain ihan uskomaton jauhopää tällaisten asioiden kanssa. Parempi kuitenkin näin että pysyn jutuissa...
  8. V

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa täältäkin ja tervetuloa mukaan kaikki uudet odottajat. =) Olen kyllä käynyt pikaiseen lueskelemassa mutten ole ehtinyt kommentoida enempiä. Kiva lueskella teidän juttuja. Mulla edelleen vähän varovainen fiilis tän odotuksen suhteen vaikka oksentelenkin ja oireista päätelleen vois...
  9. V

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa kaikille!:) Olen tässä muutaman päivän lueskellut tätä ketjua ja ajattelin minäkin varovasti liittyä seuraan. ;) En ole aikoihin kirjoitellut foorumeihin ja aika vähän pyörin keskustelupalstoilla muutenkin mutta nyt tuli sellainen fiilis että minäkin voisin kuulostella teitä ja...

Yhteistyössä