Hakutulokset

  1. M

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Tervehdys kaikille! Tähän pinoon on kertynyt jo 22 sivua, huikeaa!! Minä tämän aikanaan laitoin pystyyn :) En muista koska olen itse viimeksi kirjoittanut, joskus ehkä pääsiäisenä...tässä on ollut aikalailla vilinää ja vilskettä. Ennen kuin jaan omat kuulumiseni, haluan laittaa käden ambron...
  2. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Inkeri84 ja muutkin Thl: sivujen mukaan 10-30 % raskaana olevista kantaa bakteeria. Mitään oireita ei välttämättä ole. Vauvallehan tuo on vaarallinen, koska tarttuessaan voi aiheuttaa yleistulehduksen. Tässä linkki thl:n sivuille: B-ryhmän streptokokki - Infektiotaudit - THL
  3. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Täälläkin lääkärineuvolakuulumisia kerrottavana: -Paikat visusti kiinni ja kohdunpohja tosi ylhäällä (blääh) -Pissa plussalla (tänään viety uusi näyte ihan labraan, jonka tulos onneksi puhdas) -Turvotusta KYLLÄ ja käsiäkin pistelee ja ne puutuu Sain myös streptokokki-b näytteen tulokset ja...
  4. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Paljon onnea Meejj ja Sol1!! Uskomatonta miten monta tuhisijaa on jo maalmassa. Jaksuja vaikeassa tilanteessa oleville :heart: Täällä poksupäivä! Neljä viikkoa.. Tiistaina lääkäri, joten sitten tietää enemmän. Tutit, talkit, liivinsuojat, imetysliivit jne. on vielä kaupassa. Vauvan vaatteet...
  5. M

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Meillä on ollut nimi tytölle valmiina jo tooosi pitkään. Etunimi oli miehen idea. Meillä on huomenna synnytysvalmennus. Vähän mietityttää... valmennuskertoja on yhteensä neljä, joissa kaikissa on eri teema. Neuvolan aulassa on joku vanha kuvaputkitelkkari ja näen valveillaki painajaisia, että...
  6. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Viimeinen työpäivä oli tänään, ihanaa!! Apua, nyt ollaan oikeasti äitiyslomalla, melkein pitää ääneen huokaista ja hymyillä ajatukselle.:heart: Huomenna neuvolaan... sonjasusannalle vauvantuoksuisia hetkiä kotona :) Tsempit ja paranemisia sairastajille! Mi&Ma ja Prinsessa 34+3
  7. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Jiihaa 34+0 POKS!! Ja enää pari työpäivää, melko käsittämätöntä. Tällä viikolla tuntui että tarvis päästä makuulle päivälläkin, vaikka ihan toimistossa istumatyötä teen. Eilinen meni ihan koomassa työviikosta toipuessa, mutta tänään oon ollut ihan virtaa täynnä. Sekös kostaantui ja myöhään...
  8. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    33+0 POKS! 8 työpäivää jäljellä!!!
  9. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Voi väsymys! Viettelen talvilomaa ja parina päivänä on ollut ihan huutava väsy. Toki eri tavalla tulee puuhailtua eikä istuttua töissä koneella. Mutta nyt aamupalan ja aamutoimien jälkeen oli ihan pakko tulla pötkölle. Koko raskauden ajan olen ollut tosi virkeä eikä päikkäreitä ole tarvittu...
  10. M

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea Blommorin perheeseen tyttövauvasta :heart: Voimia ja jaksamista! :hug:
  11. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Minä sain tänään hakea ä-pakkauksen postista:) Olin suurinpiirtein tietoinen mitä se piti sisällään, mutta yllätys oli kuitenkin suuri, kun sitä tavaraa on tosiaan aika paljon! Mukavia vaatteita mielestäni, ainoat mistä en ihan tykkää on pussilakanan sammakko-kuosi ja sitten se turkoosi...
  12. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Mulla on ainakin naisellisen muodokas lantio. Löysät ja liikkuvat nivelet myös.
  13. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Tuiku, tää on vähän hankala tilanne, kun ei oikein tiedä mikä on oikea hetki sille sairaslomalle. Tuntuu, että vielä pärjään kuitenkin..hetken. Alapäätä kyllä jomottaa eikä särkylääke ole auttanut. Ja särky vie myös jonkin verran keskittymiskykyä. Onneks on ens viikolla kolme päivää vapaata...
  14. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Täällä lähti ekat panadolit naamariin lantion alueen kipujen vuoksi. Taitaa olla liitoskipuja, koska juilii nivusissa, häpyluussa ja alaselässä. Si-nivelen kipua on ollut jo varmaan kymmenen viikkoa, mutta sen kanssa on pärjännyt. Nämä säryt ja kolotukset taas tuntuu sellaisilta ettei niitä voi...
  15. M

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Yöks, mulla on vielä sokerirasitus edessä.. tän kuun vikalla viikolla. Joudun siihen, koska Treella kaikki yli 25v ensisynnyttäjät joutuu. Pissa on onneksi ollut sokeriton joka nla kerralla. Pissatti alussa ja n. viikolle 18-20 saakka. Välissä on ollut monta yötä ettei tarvinnut käydä. Nyt...
  16. M

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Isot onnittelut miss_piggy :) Ja voi project mama sentään, meinas tulla pissa pöksyyn ku oli niin hauskaa! :D
  17. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Cherrie_ joo istukka oli silloin rakenneultran aikana vain sentin kohdunsuun yläpuolella. Lääkäri totesi, että ainakin kaksi senttiä saisi olla se etäisyys. Mene ja tiedä. Mitään vuotoja ei ole koko raskausaikana ollut, kop kop. Kuun vika päivä on hosulimaisen nlalääkärin ronkkiminen ja...
  18. M

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    24+0 Poks:heart: Eilen täyttelin kelan sivuilla hakemuksia. Sain raskaustodistuksen alkuviikosta neuvolasta ja toimitin sen heti kelaan ja olin ihan yllättynyt, että se oli jo rekisteröity siellä (näkyi äitiysasiat suoraan omilla sivuilla). Täyttelin heti äitiysavustus ja lapsilisähakemukset...
  19. M

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Ohhoh, onpas meidän tyttö ollut tosiaan pieni tuon rakenneultran painoarvion mukaan. Lääkärikin kyllä sanoi, että olisi pienempi, mitä viikkoja nähden pitäisi olla, mutta ei mitenkään hälyttävästi. 20+4 oli siis painoarvio 336g. Rv 27 on vielä yksi käynti äippäpolilla ultrassa, osin myös senkin...
  20. M

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Ei se matka vaan se vauhti.... Miehen kanssa oltiin ulkoilemassa. Reipasta kävelyä mentiin. Loppumatkasta alkoi supistaa ihan hirveästi ja jatkuvalla syötöllä. Ei sit mennä reippaasti :D

Yhteistyössä