Hakutulokset

  1. S

    Anoppi juo joka ilta ½ pulloa viiniä! Joka ilta...

    Mun mielestä ap on ihan oikeassa ollessaan huolissaan anopistaan.On kaunista olla huolissaan,oli huoli sitten tarpeen tai ei.:) Puoli pulloa viiniä ylittää kyllä selkeästi kohtuuden rajat,eikä ole varmastikaan hyväksi elimistölle,joskaan ei nyt heti tapakaan ihan. Oleellista tietenkin on,että...
  2. S

    Minkäikäisen lapsen antaisit katsoa Poliisit -sarjaa?

    En kovinkaan pienen, ehkä 10-12-vuotiaan,riippuu lapsesta tietenkin
  3. S

    Missä kaikissa paikoissa olette harrastaneet seksiä?

    Olen ihan samaa mieltä.Aika lapsellista,etteivät aikuiset ihmiset pysty pidättelemään itseään sen vertaa,ettei rupea naimaan jossain pallomeressä tai uima-altaissa,joissa muitakin ihmisiä kuitenkin käy.Seikkailunhalua ja villiä menoa voi olla,mutta voi sitä sittenkin ottaa muut ihmiset huomioon.
  4. S

    Hei pääseekö nykyäänkin vielä lääkikseen pelkästään lähihoitaja pohjalta?

    Niin minäkin :) Päättötodistuksen arvosana oli siellä ysin paikkeilla, kirjoituksista yleisarvosana L. L eli lukematta läpi lukion :rolleyes: no, ei minusta lääkikseen olisi ollut kun en ole mikään fysiikan ihme,mutta totta on että se lukio ei mitenkään autuaaksi tee eikä ole mikään tae...
  5. S

    Lapsi ollut pk:ssa 1,5-vuotta ja jää edelleen itkemään :'(

    Minäkin olen vähän sitä mieltä,ettei sinne kannata jäädä roikkumaan.Tuon ikäinen lapsi kyllä jo tajuaa, että huutamalla ja itkemällä äidin saa jäämään.Päiväkodin tarkoitus ei ole että äidit leikkivät siellä,vaan että lapsi jää sinne hoitoon ilman äitiä.Kiireettömyys on tärkeää,mutta jos lapsi on...
  6. S

    Vai on hiukset naisen kruunu.... mua v*tuttaa niin että ei veri kierrä.....

    juu tässä vasta sellainen rakentava,aikuismainen tapa suhtautua asiaan :) Not Ennemminkin ehkä itse kertoisin lapsille,että ihmisillä on erilaisia käsityksiä kauneudesta ja myös erilaisia tapoja kertoa asiansa.Samalla sitten kannustaa lasta itse miettimään,mikä hänen mielestään on kivan...
  7. S

    X-tra pekonin hinta, myyjiä paikalla?

    ahaa :D en minäkään hintaa tarkkaan muista,mutta muistan kiinnittäneeni asiaan huomiota kun tuote on niin jännästi pakattu,mutta meillä tulee yhdestä koodista tuo.
  8. S

    X-tra pekonin hinta, myyjiä paikalla?

    muistaakseni meidän kaupassa tuon tuotteen hinnaksi ilmoitettiin 2,10€ (tai jotain sinnepäin) ja sen saman hinnan maksoin kassallakin.Yhdestä viivakoodista tulee hinta
  9. S

    Onko se sitten niin (ulkonäköasiaa)...

    tätä samaa mieltä...ainahan se on helppo sanoa että viihdyn kehossani,ja paksukin on kaunista,mutta kukaan nainen ei ainakaan mulle ole tullut sanomaan,että oikeasti näytti (paljon)ylipainoisena paremmalta kuin normaalipainoisena.Itekin olin joskus paksumpi,ja kyllä nyt olen mielestäni kauniimpi...
  10. S

    Hemmetin työkkäri...

    :hug: sun täytyy nyt vaan odottaa,että saat sen paperin sieltä koulusta,kyllä sitten saat sen tuen ihan normaalisti.:) Menet tietenkin siihen työharjoitteluun,ja selvität asiat :)
  11. S

    Juttelin tänään yhden tunisialaistaustaisen nuoren naisen kanssa ja mietin...

    itse olen joskus ollut kielikylpytyyppisessä toiminnassa töissä,kolmevuotiaasta 6-vuotiaaksi asti siellä käyvät lapset puhuivat hyvin kyseistä kieltä siellä ympäristössä,mutta johonkin toiseen ympäristöön heitettynä lapsen kieli olisi voinut olla puutteellisempaa.Näin käy etenkin sellaisissa...
  12. S

    Juttelin tänään yhden tunisialaistaustaisen nuoren naisen kanssa ja mietin...

    no,minäkin määritän itseni saamelaiseksi ensimmäisenä,mutta silti mua on huudeltu maahanmuuttajaksi :rolleyes: isäni suku on muualta kotoisin,niinpä siis mamu minäkin :D
  13. S

    kjotkut ovat epähygiennisiä, en tajua! kävin tuttavalla aamukahvilla

    niin.. hyvä että pystyt toimimaan näin :) aika monilla on kuitenkin muitakin tehtäviä kotona ollessaan, vaikka nyt työasioiden hoitamista,opiskelemista,remontointia,sisustusta,harrastuksia tms. :) Lisäksi aika moni myös viettää aikaa lasten kanssa leikkien,lukien,läksyjä tehden,elokuvia...
  14. S

    onko muilla 9-10v tytöillä jo karvoituksenn alkua alapäässä?

    Hmm :confused: musta ainakin on normaalia huomioida tuollaisia,ja kaikkia muitakin juttuja omasta lapsestaan.Eihän sitä nyt varmaan TUIJOTETA mutta tottakai oman lapsen kropasta jne kuuluu tehdä huomioita.Oliskos se sitten normaalia jos äiiti ei huomaisi mitään teini-iän muutoksia tapahtuvan...
  15. S

    pph ei huomioi lastani kunnolla

    ohhoh... munsta kuulostat enemmänkin vainoojalta kuin normaalilta hoitolapsen vanhemmalta.eikö roikkkuminen kaksi viikkoa lapsen mukana hoidossa ole vähän ylimitoitettua? :confused: jos aloitat puolella tunnilla ja pidennät sitä vartilla niin.... siinä menee pari kuukautta ennen kuin lapsi voi...
  16. S

    Mikä harrastus veisi yhtä paljon aikaa ja olisi yhtä ärsyttävä kuin moottoripyöräily?

    vaeltaminen on aika hyvä :) siihen saa myös menemään loputtomasti rahaa kun tarvikkeilla hifistelee,ja reissussa ollaan tietenkin ainakin se viikko kerrallaan +matkustaminen sinne missä vaeltaa.Tietysti on tehtävä syksyn ruskavaellus,talven hiihtovaellus,kevään kukkiessa kevätvaellus ja...
  17. S

    Voiko vasaralla lyödä naulan betoniseinään?

    Noo... vasaroi vain :rolleyes: tule sitten kertomaan miten se meni :xmas:
  18. S

    G: Mitä ruokana?

    :) Riisin tekee siskonmies sellaisella riisinkeittimellä ja maustaa sen miten maustaa, en yhtään tiedä, mutta hyvää on. :) Mutta munakoisotianin teen itse :rolleyes: Menee hetki kun kaivelen sen reseptin, se on vähän mutkikas mutta NIIIN hyvää :p
  19. S

    Voihan vittujen vittu! Juuri rakennettu unelmatalo juuri meidän perheelle ja nyt yllätysraskaus

    Ei kai huoneiden lukumäärä voi olla ainao mikä ajaa tekemään abortin :( muita syitä voisin ymmärtää mutta tuo kuulostaa aika... pinnalliselta ja kamalalta
  20. S

    G: Mitä ruokana?

    Aurajuustolla täytettyä broilerinrintaa, persialaista riisiä, naan-leipää ja vihersalaattia :) Huomiseksi on jo muhimassa tomaattinen munakoisotian, jota on kyllä tänään jo vähän maistettava :p

Yhteistyössä