Hakutulokset

  1. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Heips! Pikaisesti tulin kertomaan että meille syntyi 12.12.12 klo 1.31 poikavauva. rv 40+5. Jäntevä pikkumies painoi 3485 g ja on 50 cm pitkä. Supisteli aamusta asti muttei erityisen kipeästi. Limatulppaa meni ja illalla supistukset tiheni ja muuttui kivuliaiksi. puolilta öin lähdettiin...
  2. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Ja vielä edelleen yhtenä kappaleena..huoh..tänään rv 40+3. Heitän romukoppaan kaikki ennakkofiilikset ja olettamukset. Esikoinen tosiaan syntyi 37+5 ja neuvolassa (ja itse myös) oltiin 100 varmoja että tämäkin kaveri tulee hyvissä ajoin. Eipä muuten tule. Tuntuu että kaikki ennakoivat...
  3. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Huomenia! Täällä ei viime yö mennyt ihan putkeen. Vauva on ollut normisti iltaisin tosi aktiivinen ja nyt havahduinkin siihen etten muistanut tunteneeni koko päivänä liikkeitä. Ensin koitin herätellä kaveria tuuppimalla ja kuulostelemalla. Ja sitten kun sitä vastakaikua ei alkanut tulemaan niin...
  4. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Onnea jo vauvelit saaneille! Ihanaa!! Täällä edelleen yhtenä kappaleena ja tänään rv 38+0. Muuten olotila todella hyvä, mutta kun noi yöt menee hereillä. Tosi ärsyttävää kun saisi vielä nukkua, niin ei! Välillä on supistellut muttei se yleinen yölevottomuus mene oikein suppareidenkaan...
  5. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Terkut neuvolasta! Ekaa kertaa pitää sanoa että alkoi neuvolassa käynnin jälkeen niin sylettämään! Ei siinä mitään että omalle terkkarille ei päässyt vaan sijaiselle. Eikä sekään mitään että siinä oli harjoittelija joka sähläsi pääjehuna. Mutta se että lääkärinä itänaapurin täti jonka puheesta...
  6. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Huomenta! Tänä aamuna unihiekat karisi aika nopeasti silmistä vessassa..Olen aika 99%:n varma että limatulppaa tuli paperiin. Vaikka edellisestä synnytyksestä on se 9 vuotta, niin tuttu fiilis tuli. Viikkoja nyt 34+2. Tokihan se limatulppa voi irrota useita viikkoja ennen synnytystä eli ei...
  7. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Se olis nyt rv 33+0. Hirveetä ja ihanaa! Mulla on alkanut pyöriä synnytys mielessä tosi paljon ja se jopa ahdistaa mua. Esikoinen syntyi rv 37+5 ja siihen mennessä oli odoteltu jo 2 vrk lapsivesien menon jälkeen sairaalassa että synnytys käynnistyisi itsekseen. En tiedä miten samallalailla...
  8. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    POKS 30+0 Täällä jaksellaan mukavasti, mitä nyt stressaa kaikki tekemättömät asiat mutta on kait tässä vielä aikaa :) Sokereita mittailtu ja pysytty ihannelukemissa, vaikka olen todella sikaillut ja herkutellut. Painoa on itselle tullut turhan paljon (oma vika tietenkin) mutta NKL:n...
  9. A

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Tänään oli neuvolalääkäri ja sitä ennen terkkarilla pikavisiitti. Narahdin kans sokereista, eli kosto on tullut herkutteluista. Ottaa päähän kun meillä ei ole suvussa näitä vaivoja ollut ja tietää tasan tarkkaan itseaiheutetuksi. Nyt sitten hakemaan terkkarilta mittaria ja mittailemaan ahkerasti...
  10. A

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Moi! Terkut Naistenklinikalta. Viikkoja tasan 20 ja vauvalla kaikki kunnossa rakenneultrassa. Lääkäri ultrasi kätilön sijaan, kun mulla on sukuvikana verenhyytymishäiriö ja sitä on muutenkin lääkärin seurannassa oltu nyt raskausaikana. Raskausajan siis pistän päivittäin verenohennuslääkettä ja...
  11. A

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Heips kaikki! Täällä yksi myöhäisherännäinen, eli Annah81 ilmoittautuu joukkoon mukaan. Viikkoja nyt 19+5 ja rakenneultrakin nyt perjantaina luvassa. Jänskää! Toista muksua odotan, esikoinen täyttää syksyllä 9-vuotta. Tuntuu siis melkein siltä että olisi ekaa kertaa tässä tilanteessa kun...

Yhteistyössä