Hakutulokset

  1. Tähtitomu

    Hoitojen määrä TAYS

    Osaisko joku täällä sanoo nollautuuko TAYS:ssa hoidot lapsen saamisen jälkeen? Aiemmin ei nollautunu mutta oisko tähän tullu muutosta. Mun mielestä aika eriarvosta toimintaa kun joissakin paikoissa suomessa nollautuu.
  2. Tähtitomu

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Laitan uuden pinon ja vapautan Milk@n tärkeämpiin tehtäviin :) Tervetuloa kaikki henkisesti ja fyysisesti tähän kategoriaan itsensä laskevat odottajat, oli sitten kyse ensimmäisestä, toisesta taikka vaikka viidennestä pikkuisen odotuksesta. Päivityspyynnöt toivotaan joko lihavoituina tai...
  3. Tähtitomu

    Alkuraskaus alamaha poksuu

    Nyt oltais menossa ihan alkutaipaleella 4+6. Mulla on nyt ehkä viikon verran josaain tuolla alamahassa poksahdellu :o en oikein osaa kuvailla millanen se on mutta kuuluu oikein sellanen poks! kyseessä ei kuitenkaan oo mitkään omat ilmavaivat. Luin kyllä loppuraskaudessa jotain naksahduksia...
  4. Tähtitomu

    Yksityinen neuvola, Tampere?

    Koitin kuukkelilla ettiä mutta en oikein löytäny kun tarveystalon. Oisko kellään tietoa tampereella olevista yksityisneuvoloista? ja niiden hintatasosta noi suurinpiirtein?
  5. Tähtitomu

    Alkion kuoren avaus

    Onko muille tehty alkion kuoren avausta toistuvien kemiallistenraskauksien takia? Jos niin oliko tästä apua? Entä osaisko joku sanoo onko alkio jonka kuori on avattu "kiinnittymisaikataululta" samanlainen kun ihan normi alkio?
  6. Tähtitomu

    Kortisoni apuna PAS:ssa

    Olen laiska ja kopsaan tämän oman kyssärin suoraan toiselt foorumilta. Samaan asiaan kuitenkin kokemuksia täältäkin kyselen :) Oisin mieluusti saanu tietoa kortisonista PAS:ssa kun itse vihdoin viimein sain tähän meidän viimeseen mahdolliseen siirtoon kortisonin mukaan. Alkoi vaan ihmetyttää...
  7. Tähtitomu

    Lugesteron (lämmöt)

    Koitin muutaman sivun selailla taaksepäin ilman tyhjentävää vastausta. Onko kukaan laittanu merkille milloin lugen käytön alotuksesta teillä on lämmöt noussu? Meillä oli eilen punktio ja eilen siis alotin myös luget. Nyt tänä aamuna lämmöt oli sit vähän koholla (36,9) normaaliin (36,4)...
  8. Tähtitomu

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Tässäpäs nyt ois meille uus ketju jossa jatkaa turinoita, pohdintoja, piinailuja sun muita ei aina välttis niin aiheeseenkaan liittyvää :) Joka kokee kuuluvansa tähän joukkoon, niin liittymään vaan. HOIDOT hox . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.IVF . . . . . . . . . . . ...
  9. Tähtitomu

    Sokerirasitus tuloksista ennen raskautta

    Noista tuloksista ja niiden seurauksista vähän kyselisin. meillä on takana 1x tuulimuna, 1x km kaksosraskaus, ja onkohan kolme kemiallista. Nyt lääkärit laitto meidät kaikenmaailman testeihin yhtenä tämä sokerirasitus. Paasto arvo mulla oli 4,6 eli ihan ok, mutta kahden tunnin arvo olikin 9,6...
  10. Tähtitomu

    uudelleen pakastetun alkion selviäminen

    Meillä on tilanne se, että viimeksi jouduttiin sulattamaan kaksi alkiota koska olivat samassa oljessa. Siirrettiin kuitenkin vain yksi ja toinen takas pakkaseen. Nyt vuoden alusta olis tarkotus ottaa tämä uudelleen pakastettu käyttöön jos se vaan jaksaa sinnitellä sulatuksesta. Vähän huolettaa...

Yhteistyössä