Hakutulokset

  1. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Helou ihanaiset naiset Ja anteeksi, kun viime kirjoituksestani on ikuisuus. Palaan tämän kirjoitukseni jälkeen kaikkien kirjoituksiin ja kommentoin toisena päivänä. Täällä voidaan todella hyvin. Rv 31+2 menossa ja tyttö on todella aktiivinen -edelleen. Rahoittaa kummasti mieltä, kun tuntee...
  2. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Moi tulevat mamat :) Kirjoitin blogiini kysymyksen vauvavakuutuksista, eli ottaisin mielelläni kommenttejanne vastaan. Kiitos ja mukavaa perjantaita :) Kultahippusia
  3. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Heipparallaa kaikille! Olen lukenut juttujanne sen enempää kommentoimatta, sorry :( Rakenneultra ohi ja kaikki kunnossa, huh. Olimme jotenkin ihan pojan kannalla, mutta nyt näyttäisi siltä että Bella Primadonna sieltä on tulossa :heart: Vahvistunee vielä ensi viikon 4D:ssä. Ihanaa! Mies ei...
  4. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    miss_piggy saa toki kysyä :). Mulla on raudat alaselässä ja en halua riskeerata ettei alatiesynnytyksessä tapahdu lantionseudulle mitään. Seuraamukset voisi olla huonot. Siksi siis sektio. :)
  5. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Olipa kiva lukea teidän kuulumisianne! Sen enempää tällä kertaa kommentoimatta, kysynkin seuraavaa. Mulle kun todennäköisesti tulee sektio, niin onko kellään tietoa miten paljon aikaisemmin LA:aa se tehdään? Viikko, kaksi vai muutama päivä? Täällä taas pohditaan ja lujaa ;) PS. Löysin...
  6. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Kiitos monesta vastauksesta hb'n suhteen :) Olen napsinut rautatabuja jo varmaan reilun kuukauden, mutta aina aamupalan yhteydessä. Nyt terkkari kehotti ottamaan ne aterioiden välillä, jotta imeytyy paremmin. Ja maito vielä edesvaikeuttaa sen imeytymistä. Mä meen huomenna tapaamaan mun ystävää...
  7. L

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa Rautanaiset!! :) Luin kaikki tekstit läpi ja hymy nousi kasvoille, vaikkakin ikäviäkin uutisia oli tarinajonossa. Mukana olen hengessä ja taustajoukoissa plussatuulia puhaltamassa. Kyllä tämä vaan on hyvä porukka! Tuosta visualisoinnista sen verran, että juurikin eilen "näin" itseni...
  8. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    fb-ryhmästä: pysytään täällä vaan, kaikki kun eivät siellä ole ja tämä toimii hyvin, niin tänne jäädään :) omanapa Toinen neuvola takana, painosta ei sanonut mitään, mutta hb oli tippunut 122 -> 114. Ei mulla tosi ole huono-olo tms ja mulla on aina ollut matala hb. Miten teidän muiden hb?
  9. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Tippan tervetuloa ja minä kannatan fb-ryhmän perustamista. Esim vauva2014 (ei ole vielä sellaista ryhmää). :)
  10. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    np-ultra tehtiin mahan päältä. Mulle ei muuten tullut edes mieleen, että se voitais tehdä myös alakautta. Ehkei sitten kaikilla näy niin hyvin kuin toisilla. mutantti Sitä itsekin olen epäillyt, että lihas alkaa sulamaan pois, sillä vaikka urheilen, niinnen suinkaan yhtä kovaa kuin ennen ja...
  11. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Voi Lise, isot halaukset sinulle! Ihan tuli kylmät väreet kun luin tekstisi. Jaksamista ja voimia :hug:
  12. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    miss_piggy Olisiko kohdun asennolla vaikutusta tähän? Kaikilla ei vaan näy kuin sitten myöhemmin. Saas muuten nähdä mitä terkkari sanoo viikon kuluttua tästä mun painon kehittymisestä. Mulle on tullut noin kilo lisää ja välillä sekin heittää lähemmäs 500 grammaa. Miten teillä muilla on paino...
  13. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Ciao kaikille pitkän hiljaiselon jälkeen! Olettepa te olleet aktiivisia, oli mukava lukea kaikki kommentit! Onnea Regalo hurjasti! Ihanaa!! :heart: Ja ihana oli tosiaan lukea kaikkien muidenkin kommentit. Huonovointisuutta, hyvinvointia, päänsärkyä, hääpuvun sovittamista ja vaikka mitä...
  14. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Ciao Bellat! Luin kaikki viestit läpi ja huokaisin helpotuksesta, että Mayinkalla kaikki kunnossa. Pidätin oikeasti hengitystä, kun selasin ketjua läpi. Ihanaa, että kaikki hyvin ja pikkuinen on kunnossa :heart:. Sen enempää muille yksityiskohdittain vastaamatta on ihanaa lukea näitä juttuja...
  15. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Ciao kaikille! Pikaviesti kännykän kautta. Np-ultra takana ja siellä se heitti ylävitosia. Kaksi kättä, kaksi jalkaa, sormet ja varpaat heiluivat. Niskapoimu oli 1mm (raja 3mm) ja nyt odotellaan vielä verikokeen tulokset. Vastasi viikkoja täysin ja oli muutenkin reipas pikkuinen. Ulkomaan...
  16. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Anteeksi muuten kirjoitusvirheet. iPadilla kirjoittaminen ei ole mitään nopeaa ja oikoluku näyttää olevan lomalla... Yrittäkäähän kestää... :)
  17. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Noihin erimielisyyksiin vielä, että kyllähän meilläkin nahistellaan ja mä olen aika tempperamenttinen, kun mies onneksi on se itse rauhallisuus. Mutta kyllä hänestäkin dynamiittia löytyy, pakkohan se on, kun on tällaisen hurjan kanssa vihille mennyt :kieh: Mullekin tuo ns. nälkäkiukku on...
  18. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Laitoin eilisen tekstin vanhaan pinoon, joten tässä tämä :) Moi kaikille! Pikaviestin ajattelin laittaa näin perjantai-illan lopussa. Tervetuloa kaikille uusille! Täällä on mukava jakaa tuntemuksiaan Luin nopeasti kIkkien päivitykset läpi ja päällimmäiseksi jäi kyllä mieleen noi...
  19. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Noista himotuksista/ällötyksistä, niin mulla ei ole mitään, ihme! Vielä. Fazerin sininenon uponnut ennenkin ihan yhtä hyvin ja kahvihiiri olen ollut lapsesta löhtien, en ole huomannut mitään poikkeavaa. Kahvikupposten määrän olen pyrkinyt pitämään kahdessa tai kolmessa. Aamulla uppoaa kaksi...
  20. L

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Moi kaikille! Pikaviestin ajattelin laittaa näin perjantai-illan lopussa. Tervetuloa kaikille uusille! Täällä on mukava jakaa tuntemuksiaan :) Luin nopeasti kIkkien päivitykset läpi ja päällimmäiseksi jäi kyllä mieleen noi mahakarvat, jotka on aina pystyssä, HAHAHAH! Nauroin ääneen :kieh...

Yhteistyössä