Hakutulokset

  1. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Meille syntyi tänään 2.7 tyttö 3520 g. Aamulla alkoi supisteluilla ja päivällä syntyi. Kaikki meni hienosti. En saa punaisella päivitys pyyntöä. . Lisää sitten kotoa käsin :-) onnea meille kaikille! Aapaliini ja tyttö ikää 6h :-)
  2. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea synnyttäneille ja synnyttämässä oleville :) Neuvola takana täälläkin. Paino -500g, yht. 9,5kg tullut, paineet lievästi kohollaan, pissa puhdasta, sykkeet hyvät, sf 33,5, laskenut hieman viime viikosta. Vauva on kyllä lähtöasetelmissa. Painaa ihana kauheesti alas ja alaselkää juilii...
  3. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Täälläkin ollaan kasassa vielä. :) Tänään LA. Pe-su meni reissussa, kävellellen, mutta eipä tuosta näyttänyt apua olevan :) Kävely oli kyllä välillä täyttä tuskaa kun toinen yritti väkisin ulos..:) No nytpä sais syntyä. Huomenna viimenen neuvola, ja sitten varataan yliaikaiskontrolli äitipolille...
  4. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei. Kasassa ollaan täälläkin :-) onneks max pari viikkoa enää. . Ajoittain olo on melko tukala kun painaa ja tuikkii tuonne alakertaan. . Kovettumisia on pitkin päivää et jospa tuolla jotain tapahtus. . Keskiviikkona neuvola seuraavan kerran ja se onkin kai viimeinen kun täällä on...
  5. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenta mammat :) On kyllä tutun kuulosta meillä kaikilla lopuilla. :) Itellä yllätyssynttärit takana, mua huijattiin ihan kympillä enkä kyllä aavistanut mitään, että tämmöstä juonittiin perheen voimin. Mahtava yllätys oli ja lahjakin todella mieluinen. :) Olivat aatelleet, että ei tarvitse...
  6. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Heips ja onnea uusimmille vauvautuneille :-) Piti tulla päivittämään kun tänää käytiin äitipolilla koko arvossa. Painoarvio nyt oli nippa nappa 3 kg. Laskeutunut mutta ei vielä ihan kiinnittynyt. Kohdunsuun reilulla sormelle auki, venyttää kahdelle, pehmeä ja kaulaa 1.5cm jälellä. . Ei...
  7. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei taas pitkästä aikaa.. jospa sitä puhelimella viihtis muutaman sanan naputella.. Huomenna olis synnytystapa arvio äitipolilla. Ihana päästä näkemään vauva ja saamaan painoarvioo ja kohdunsuun tilanteen. Ainut lääkäri kun on ollut jo rv 16 niin ei mitään hajua onko jotain tapahtunut...
  8. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Hei. Täällä vauvoja satelee..:-) onnea ihan hirveesti kaikille synnyttäneille! Mä luultavasti olen heinäkuun puolelle täällä roikkumassa ja kiva jos joku muukin vielä. Kuukausi olisi laskettuun ja 11.6 äitipoli nii saa tietää koko arvioo ja sit et meneekö käynnistykseen vai saako tulla...
  9. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heissan kaikille. Ihanat ilmat jatkuu :) Myös vaateongelmaa täällä kun en kuitenkaan helteisiin ollut varautunut..mut onneks jotain tunikaa ja toppia mahtuu päälle, että mennään sitten niillä..:) Mulla radi ottanut harppauksen huonompaan ja nyt pitää kyllä tarkkailla mitä syö ja aika...
  10. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Taas uus vauva. Onnea kauheasti. :) Ensimmäiset vauvan vaatteet pesussa.. Huomasin juuri, että enhän mä ole hankkinu ku muutaman bodyn, parit housut ja pari kesävaatetta. :) Joutuu/saa lähteä shoppaileen aivan kunnolla :) jes.. on mulla edelliseltä toki tytön vaatetta, mutta otan sieltä vain...
  11. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heissan vaan mammat. Täällä kyllä nyt tapahtaa yhdellä jos toisellakin :) Tsemppiä kaikille hurjasti ja uutisia on ilo seurata. Joka kerta jännityksellä tulee lukemaan että mitähän nyt on tapahtunut ja onko uusia vauvaja tullut. Itellä olo ihan hyvä. Iltasin on sunnuntaista asti ollu maha...
  12. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Hei, Neuvolakuulumisia: tänään käyty. Kaikki oli kunnossa. Sf-mitta 29cm, painoa +44g/viikko nyt yht. 8,4kg. Verenpaineet 130/70, hb 116, kehotti pikkusen rautaa alotteleen ettei romaha. Vauva oli rt:Ssä ja on jo hieman laskeutunutkin, että tuskin enää kääntyy, mutta muu kroppa oli jotenkin...
  13. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Hei, Jospa nyt ehtis rauhassa kirjotella, kun tuntuu, että vaikka lukemassa käyn joka päivä niin aina on muka niin kiire, että ei ehdi kirjautua ja alka kirjottamaan. Onnea vauvasta. Hyvän kokoinen oli kuitenkin jo. Niin se voi vaan yllättää. Itellä on kaikki aiemmat syntynyt lasketun...
  14. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Huomenta. KAuheesti tullut taas tekstiä ja olen käynyt lukemassa, mutta kirjoittamiselle ei tunnu olevan aikaan. Jospa nyt kerkiäis jotain raapustaa ennen kun muksuja lähden hoitoon viemään. Tsemppiä Odottavalle. Toivotaan, että vielä hetken pysyis masussa! Kummipoika syntyi 29+5 ja 1500g...
  15. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    hei, Täälläkin neuvolassa käyty, kaikki oli hienosti ja painon tulokin tasaantunut, nyt oli tullut vaan 100g/2vk ja yht. 7kg. Kolme kiloo otan vielä mielelläni vastaan. :) kohtu oli nyt 25cm ja keskikäyrällä lähti nyt kiipeämään, mutta laittoi vielä tarkistuksen 2,5vk päähän, että pysyykö nyt...
  16. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Hei, Täälläkin toinen sokerirasitus takana ja yllätys yllätys arvot oli vieläkin sallituissa. Tosin tunnin arvo rajalla. No vielä ei tarvi alkaa itteensä piikittelemään säännöllisesti. Neuvolanssa käski vain seurailla arvoja silloin tällöin, että jos ne alkaa kohoilla ja ite kun hyvin tiedän...
  17. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Tamiira: rd:ssähän mitataan paastoja ja tunnin arvoja et en edes tiedä et mikä toi 2h arvo pitäs tai sais olla. Mutta vaikuttas aika matalalta toi 2h arvo. Itellä paastot vaihtelee aina 3,5-4,5 välillä ja 1h arvot yleensä 5,2-6,6 hyvällä ruokavaliolla. 7.8 on 1h raja-arvo rd:ssä. t. Aapaliini
  18. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Nuppu: tosta rd:stä. Mulla ollut se siis jo kolmessa raskaudessa. Mulla on ruokavaliolla pysyneet arvot hyvinä. Tossa 26-28 viikolla ottanut hyppäyksen tiukempaan suuntaan, mutta on riittänyt peruna/pastan määrän pienentäminen. Eli mun normipäivän ruokavalio on suurinpiirtein tätä: aamupala...
  19. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Hei, Pitkästä aikaan. Joka päivä käyn lukemassa, mutta jotenkin ei ole saanut aikaseksi kirjottaa. ÄIppärahahakemukset yms. pantu eteenpäin. Mä otan avustuksen rahana, kun tyttöä veikattiin rakenne ultrassa ja niitä on jo kolme ennestään niin kaikkee kamaa löytyy. Rattaat ainoastaan...
  20. A

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Huomenta pitkästä aikaan.. Lukemassa olen käynyt mutta ei ole saanut aikaseksi kirjotella. Ehkä mitään erikoista ei ole. :) Rakenne ultra täällä oli eilen ja kaikki näkyi olevan mainiosti. PIeni prinsessa näyttäs olevan tulossa.. Poika olo mulla on ollut ja tuntuu, että vatsan muoto ja oma...

Yhteistyössä