Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Mulla on vauvan synnyttyä jäänyt kirjoittelu kokonaan. Poikamme on nyt kuukauden ikäinen ja vieraita on käynyt kovasti poikaa ihastelemassa. Ihana lapsihan tämä on. Yöllä joudumme heräämään parin tunnin välein syöttämään, vaikka vauva onkin pulloruokinnalla. Mulla ei maito kaikista yrityksistä...
  2. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Hei! Meille syntyi maanantaina 25.3. poikavauva, 3150 g ja 47 cm. Viikkoja oli tuolloin 38+6. Pääsimme juuri kotiin sairaalasta tänään. Bilirubiiniarvot olivat pitkään kohollaan, eli keltaisuutta oli pikkumiehellä. Kärisvällisyyttä koeteltiin, kun piti olla sairaalassa viikko. Synnytys meni...
  3. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Jaahas. Lapsivesi meni. Lähdemme tästä synnärille pikku hiljaa. Ei ole vielä juuri supistellut, joten lapsi tuskin syntyy ihan vielä, mutta neuvoivat tulemaan kaikessa rauhassa. Tyyni olo. Karen 38+5
  4. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Voi Moika! Ihan kuin minun kynästä oli tuo kirjoituksesi! Olen kans aivan kypsä tähän odotteluun. Kotona ollut jo marraskuusta, joten kyllä: riittäis tätä lajia. Toivottavasti vauva-arki on niin erilaista, että sen jaksaa paremmin. Väsy on ihan järkyttävä ja itseärsytys siitä, kun ei jaksa...
  5. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Onnea synnyttäneille! Mä oon jo ihan kypsä tähän odottamiseen. Päivät lipuu niin hitaasti ja oon valtavan väsynyt. Eli en jaksa rakentaa pesää, siivota, laittaa paikkoja kuntoon... Alle kaks viikkoa LA:aan. Saapa nähdä missä vaiheessa syntyy pikkuinen. Voimia kaikille, joilla on...
  6. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    37+0 *poks*!! Vauva täysiaikainen! En tiedä, mitä kirjoittaisin, joten jätänpä päivityksen poksumiseen.
  7. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Voi himpura! Mulla lohkesi aamupalaa syödessä hampaaasta palanen! Juurihoidetussa hampaassa oli pieni paikan repeämä, jolle hammaslääkäri ei tarkastuksessa muutama viikko sitten tehnyt mitään. En tiedä miksi. Nyt sitten leivästä meni siemen siihen rakoseen ja lohkaisi hampaasta palasen irti...
  8. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Heippa! 36+0 *poks*!! Hurjaa, mun vauva on viikon päästä täysiaikainen! Nyt täytyy kyllä ruveta miettimään sitä sairaalakassia... Mulla ei taida olla edes tarkoitukseen sopivaa kassia olemassa. :O Pitäiskö ommella? En kyllä oo kovin hyvä siinä puuhassa. Mitä sinne kannattais pakata...
  9. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Kiitos Meidän äiti! Olo on jo helpottanut vähän, tai aika paljonkin. Sieltä mielenterveyspalveluista soittivat takaisin, kun olin jättänyt soittopyynnön, ja sain ajan 1,5 viikon päähän. No, eihän se auta tähän hätään, mutta tyhjää parempi. Ja sitten serkku sattui soittamaan ja juteltiin pitkä...
  10. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Tänään on surkea päivä. Itkettää vain ja kurja olo. En tiedä miksi. Yritin saada keskusteluapua terveyskeskuksesta, mutta mielenterveyspalvelujen puhelintuntia oli siirretty tuntia aiemmaksi. Haloo! Kuka sinne silloin tietää soittaa? Seuraava puhelintunti maanantaina. Huoh. Yritän keksiä, kenen...
  11. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Hjannah, oon samalla viikolla kuin sinä, ja just luin kaksplussan uutiskirjeestä tälle viikolle, että näinä aikoina voi jo limatulppa irrota. Kuulostaa vähän, että sulle on jo niin käynyt. Ei pitäis olla huolen aihetta, mutta mainitsepa neuvolassa, kun oot seuraavan kerran yhteyksissä. Mä...
  12. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Heissan! Mulla alkoi äippäloma lauantaina. Eipä se paljon muutosta elämään tuo, kun olen ollut sairauslomalla marraskuulta... Mutta tarkoittaahan se, että h-hetkeen on enää reilu 5 viikkoa! Hui! Ja ihanaa! Huomenna pääsen psykiatrille miettimään tätä lääkitystä imetyksen kannalta. Olen...
  13. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Hei! Meilla oli viime viikolla mun vanhemmat kylässä useamman päivän Etelä-Suomesta. Oli kyllä ihanaa. Äiti halus auttaa järjestelyissä ja laitoimme yhdessä meidän kotia kuntoon vauvan tuloa varten. Kesäisen (!) muuton jälljiltä oli vieläkin tavaroita, jotka eivät olleet löytäneet...
  14. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Ai niin, nimi meillä on jo päätetty, ja nimellä me pienokaista kutsumme, vaikka hän vielä tuolla masumaailmassa onkin. Se, kuten sukupuolikin, on vielä vain mun ja miehen ja neuvolan tiedossa. Karen 33+2
  15. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Moikka! Voimia kaikille, jotka joutuvat olemaan vuodelevossa! Varmaan tympeää. Itsellä alkaa raskaus tuntua jo aika vaivalloiselta. Nukkuminen hankalaa asentojen etsinnän takia, ja tunnen itseni aika kömpelöksi muutenkin. Kävin ylimääräisessä ultrassa viime perjantaina äitiyspolilla...
  16. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Äitituuli, minä sinuna soittaisin suoraan Kelaan ja kysyisin. Sillai ne koukerot parhaiten selviää. Taratar Voimia oikein paljon elämääsi! Karen 32+1, eilen poksui!
  17. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Helmikuussa*

    Hjannah, kiitos kommentistasi. Tottahan se on että vauvat kasvaa korvikkeellakin, jos niin käy etten saa imettää. Kai se oma vointi on huomioitava myös. Mutta elän vielä toiveissa että saisinkin imettää. Tervetuloa Taratar!
  18. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Heippa! On mulla kyllä ihana neuvolaterkka! Tänään oli käynti ja pääsin taas omalle terkkarilleni parin muulla terkkarilla vierailun jälkeen. Kaikki oli hyvin ja juttelimme paljon tuntemuksista ennen synnytystä ym. Mua huolettaa tällä hetkellä se, että saanko imettää sitten pienokaista, kun...
  19. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Terve! Kiva lukea teidän kuulumisia. Kiitos hyvistä vinkeistä synnytysrentoutukseen . Pitäis vissiin harjoitella erilaisia asentoja, jos ne sillain muistuis paremmin mieleen h-hetkellä ja vois siinä tilanteessa sitten valita niistä sen joka auttaa. Mulla on välillä vaikeuksia saada aika...
  20. K

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Mansikka-Maija, mä pesin äitiyspakkauksesta ja muualta tulleet vaatteet heti kättelyssä ja tuolla ne nyt odottelee lipaston laatikossa. Pyykille vain!

Yhteistyössä