Hakutulokset

  1. N

    Lähtisitkö Turkkiin syyslomalla?

    Ilman muuta. Syys- lokakuussa todella hyvät ilmat Alanyassa. Itsekin sinne menossa.
  2. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Hei Keisarinna. Kävin myös erikoislääkärillä, ei kuitenkaan virall. reumatologi. Sen mielestä olen selkärankareumaan liian vanha, yli 40v. Vaikka yritin hänelle kertoa, että vaiva on ollut jo vuosia. Ei kuunnellut minua lainkaan. Niin ja röntgenkuvissa si-nivelet avoimet? Hiljattain kävin...
  3. N

    Paras pieni/keskikokoinen koirarotu lapsiperheeseen? Kokemuksia!

    Meillä myös cavalier. Aivan ihana koira. Ei hauku suotta ja oikein sopiva lapsiperheeseen. Rakastaa suorastaan kaikkia ihmisiä ja erittäin miellyttämishaluinen koira. Ja siksi helppo koulutettava. Siis aivan ihana ja suloinen. Ei todellakaan vaadi ihmeitä ainoastaan seurankipeä!
  4. N

    Millainen koira, ja milloin hyvä hankkia?

    Me olemme hankkineet Cavalier kingcharlesinspanielin. Hän on todella sopiva lapsiperheeseen ja ei piittaa rajuimmistakaan käsittelyistä. Kiltti ja leikkisä. Leikkisä ja seurallinen myös aikuisena. Eikä todellakaan ole haukkuherkkä. Ainoastaan seurankipeä ihanuus. Cavelier on myös helppo...
  5. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Maanataina kävin lääkärillä, mutta hänen kommenttinsa oli seuraava; hyvin todennäköisesti sinulla on fibromyalgia, mutta en uskalla sitä diagnosoida, koska voi tulla myöhemmin jotain uutta. Koska on tuo HLAB27+. Sanoi että minun on tyytyminen diagnoosiin: kroonisia kiputiloja. Olen...
  6. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Minultakin otettiin verikokeet, mutta tulokset olivat ihan normaalit. Ei tulehdusarvoa Ihanaa, että olen sinut täältä löytänyt :) On joku, jolle tuntojansa purkaa. Vielä kun oireemme ovat aivan samanlaisia. Olisi kiva kuulla tuon vatsalääkkeen nimi? Josko sitä sais kokeiltavaksi. Ihan...
  7. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Minullakin on ollut oireita jo ihan nuoruudessa. Syksyisin ,jos ei ollut hanskoja käsissä, sormet paisuivat ja olivat kipeät! :( Ja aivan kuten sinulla aistiherkkyys, varsinkin ylikorostunut hajuaisti. Ja koen melun todella rasittavana. Hälinän jälkeen kaipaan suorastaan hiljaisuutta. Mikä...
  8. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Pitkästä aikaa täällä... Olen käyttänyt pidemmän aikaa 30mg päivässä. En uskalla nostaa, sivuvaikutusten takia, nimittäin saa juosta vessassa useasti päivän aikana ja isommalla hädällä tuskin lainkaan :ashamed: ja päänsärkyä usein. Mutta on lääke auttanutkin, kivut eivät ole niin pahoja, eli...
  9. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Väliaikatietoja; olen pian viikon verran mennyt annoksella 10 mg/pv. Todella pientä helpotusta kipuihin tullut... Mutta parin päivän päästä aion nostaa kahteen tablettiin. Mutta yöt on tullut nukuttua huonosti; heräilen monta kertaa yössä. Ja varmasti sen takia aamulla väsyttää.|O Onko meme72...
  10. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Olisi kyllä ihanaa, jos kivut hellittäisivät. Tuo väsymys vähän pelottaa, kun sitä on todella muutenkin. Ja jos lääke pitäisi ottaa illalla jo kuudelta :O Haavelin kyllä että mentäisiin saunaan tänä iltana. Eli pitää ilmeisesti siirtää aloitus lauantaille. Niin, kun pitäisi vielä lauantai...
  11. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Kiitos, ehkä rohkenen aloittaa viikonloppuna, kun on vapaatakin. Eli kuudelta illalla pitäisi ottaa. Olisi ihanaa jos saisi nukuttua koko yön. :)
  12. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Juttelin eilen vanhemman naisen kanssa, ja hän sanoi heti että minulla olisi fibromyalgia? Alaselkä on kuin tulessa. Voiko fibroon liittyä myös vatsakivut? :headwall:
  13. N

    Selkäkivut ja triptyl

    Hei Lääkäri määräsi kauan jatkuneisiin selkäkipuihin Triptyliä, ensin 10 mg ja lisätään aina 10 mg lisää joka viikko. Ylläpitoannos 50mg. Olen hankkinut lääkkeen, mutta aloittaminen vastustaa. En halua enää lisää väsymystä. Enkä ajatellut ruveta absolutistiksi. Vai onko se ehdoton kielto...

Yhteistyössä