Hakutulokset

  1. J

    Ketju jälleenmyyjille!

    ILO-koruja kotikutsuilta! Pidän ilo-korukutsuja pääsääntöisesti Etelä-Pohjanmaan alueella. Emännänedut ovat hyvät: jos myynti on 300 euroa, ja yhdet jatkokutsut pidetään kahden kuukauden sisällä, emäntä saa 60 euron arvoisen lahjakortin, jonka voi käyttää haluamaansa koruun. Myynnissä on...
  2. J

    Kotikutsut

    Minä toimin ilo-korujen jälleenmyyjänä ja Ekoihanan kotikutsumyyjänä. Molempia kutsuja pidän pääsääntöisesti Etelä-Pohjanmaan alueella, mutta satunnaisesti myös Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Suomessa ja Etelä-Suomessa (kun liikun paljon näillä alueilla).
  3. J

    Kotikutsut, ostatteko aina jotain?

    Minä olen itse ilo-korujen ja Ekoihanan kotikutsumyyjä, lisäksi toimin itse usein emäntänä (Blingo, me&i jne.) ja menen aina kutsuille, kun minut kutsutaan. Minusta kutsut ovat ihana "tekosyy" kutsua ystäviä, tuttavia, puolituttuja, sukulaisia jne. kylään. Ja toisaalta se on itsellekin ihana...
  4. J

    Listataan kotikutsut! ! !

    1. Mikä yritys? Tamarindo Oy / ilo-korut 2. Mitä myy? Aidoista luonnon materiaaleista (sterling-hopea, makean veden viljellyt helmet, korukivet) eettisesti ja käsin valmistettuja koruja (kaulakoruja, rannekoruja, korviksia, rintaneuloja, laukkukoruja, sormuseläimiä). 3. Emännänlahja...
  5. J

    Kotikutsut?

    Lastenvaatekutsuja on Ekoihana (Tervetuloa | Ekologiset lastenvaatteet | Ekoihana), sitten on lasten ja aikuisten vaatteita Blingolla (blingo - For colorful people), ainakin aikuisten vaatteita Friendtexillä ja lastenvaatteita Tintulla (Etusivu). Itse toimin Ekoihanan kotikutsumyyjänä...

Yhteistyössä