Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea MizzyMazzu!! :flower: Ja hyvää äitienpäivää kaikille!! :flower:
  2. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea martsu ja Tatja!! :flower: :)
  3. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea kishuli!! :flower: Ja jaksamisia lopuille hautojille! :)
  4. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kaikki paistaa vissiin urakalla munkkeja, koska kerhon puolella on ihan yhtä hiljaista... :) Hauskaa vappua kaikille!! :)
  5. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Niin, ja onnea SIPULISANKARI!! Lisään teidät listaan kunhan taas pääsen koneelle... :)
  6. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kyllähän ne D-tipat vissiin aika yleisesti tekee vatsavaivoja, ainakin alkuun.. Mä en viitsinyt ostaa mitään relatippoja vielä, katson ensin onko tarvetta. Tää meidän pikkuherra känisee useemman tunnin päivässä tai yössä vatsavaivojen kanssa. Usein rauhottuu vasta kun saa röyhtästyä, jos saa...
  7. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea Alexmama ja Pihlaja79!! :flower: Ja isot tsempit loppukuun hautojille! :) Meillä kärvistellään vähän masuvaivojen kanssa.. D-tipat aloitettiin varovasti yhdellä tipalla eilen, merkkinä jekovit. Sormet ja varpaat pystyssä että nämä sopii.. :) Meidän Äiti ja Juniori 2vkoa
  8. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Nanenin sanat lisämaidosta oli just kun mun ajatuksia.. :) On ollut ahdistavaa "väkipakolla" pojalle tuttelia tuputtaa, kun ei tuo edes vaikuta nälkäiseltä. Ja hetken päästä kuitenkin pulauttaa ylimääräiset ulos.. Viimeyönä tuli äitillekin itkupotkuraivarit, kun tuntuu että mitä enemmän tuota...
  9. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea mansikka-maija!! :flower: Kiitos Toive kerhon perustamisesta! Laitoin liittymispyynnön tulemaan.. :) Tänään on taas niin ihanan keväinen ilma, ettei muuta voi kuin hääräillä pihalla puutarhahommissa.. (ja niitähän piisaa! :)) Poika onneksi nukkuu tyytyväisenä vaunuissa vaikka isäntä...
  10. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea orpk86!! :flower: Me käytiin tänään siellä lastenpolilla pojan kanssa niiden sydämestä kuuluneiden ylimääräisten äänien takia. Otettiin verikoetta, paineet ja saturaatiot, EKG, röntgenkuvaa, lääkäri kuunteli sydäntä pitkään ja hartaasti ja poika tietysti punnittiin. Kaikki muu oli...
  11. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tsemppiä mansikka-maija osastolla makoiluun.. Tosi inhottavaa jos kämppiksen kanssa ei suju! :( Mä en kyllä ees ymmärrä miten sitä kehtaa ventovieraalle ruveta mäkättämään... Kyläilystä oli puhetta.. Me on vierailtu aika vapaasti mummoloissa sun muissa ja luultavasti uskaltaisin kyllä...
  12. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Isot onnittelut Toive, mindi ja Naneni!! :flower: (Ja muut jos oon jonkun unohtanut..)
  13. M

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    NATUSANI: Mulla ollut kahden viimeisimmän synnytyksen jälkeen käytössä hormonikierukka, ja oon kyllä ollut tyytyväinen! Sellainen varmaan otetaan nytkin käyttöön, kun tuo sterilisaatio tuntuu vielä melko radikaalilta.. ;)
  14. M

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Heissan! Päivitystä tähänkin pinoon... Meille syntyi rv 38+5 12.4.2013 klo 17:20 Poika! 3525g ja 50cm. Synnytyksen kesto 9h, (ponnistusvaihe 2min) pisin synnytys mulle ikinä! :D Alussa oli vähän hankaluuksia hengityksen kanssa, mutta eilen päästiin kotiin ja nyt vaan nuuskutellaan...
  15. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Onnea iniss ja Taratar!! :flower: Meidän poika soitti elämänsä ekan skypepuhelun tänään, 5 päivää vanhana! :D Soitettiin siskoille lappiin videopuhelu.. Pääsivät näkemään pikkuveikan ekaa kertaa ja kyllä oli jänskää! Tuo 5-vuotias varsinkin oli kuin kissa pistoksissa! :D Meillä on siis...
  16. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Huh! Mikä listan päivitysurakka! :laugh: Isot onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Jos jonkun tiedot puuttuu listasta tai niissä on jotain väärin niin ilmotelkaas! On meinaan aivot pehmenneet lopullisesti näistä vauvahuuruista! :D :heart: Me päästiin vauvan kanssa eilen kotiin...
  17. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tervehdys täältä osastolta! ONNITTELUT kaikille vauvautuneille! Päivittelen tuota listaa kunhan kotiudutaan tietokoneen ulottuville.. :) TSEMPIT kärvistelijöille! Huhtikuu jo puolessa välissä, joten kauaa ei mene enää kellään! :) Meillä ei mikään oo mennyt kuin strömsöössä... Ekan puoli...
  18. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Mentiinkin sitten vähän pitemmän kaavan mukaan.. Poika syntyi ilokaasun avittamana klo 17:20, mitat: 3525g ja 50cm. Alun hengitysvaikeuksien takia pikkuherra huilaa nyt valvonnassa ja mun hieman venähtäneen korjausprojektin aikana hän oli saanut jo vähän luovutettua maitoa nenämahaletkulla...
  19. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Ei taidettu päästä sinne neljänteentoista päivään asti... Synnärillä 4-5cm auki, vähän tultiin kaupungille jalottelemaan ennen tositoimia! :)
  20. M

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tervetuloa Päksy mukaan hautomaan! :wave: :) Tsempit mindille käynnistykseen! Tää mamma lähettää tänään lapsilaumansa lappiin viikoksi, mummin ja papan kanssa lomailemaan. Olis siis hyvää aikaa käydä synnärillä pyöräyttämässä pikkuveikka pihalle! ;) Kolmatta päivää supisteleva Meidän...

Yhteistyössä