Hakutulokset

  1. E

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Niin! Eli kaikki te bloggailevat äidit tai odottajat, voisitteko linkata blogejanne tänne!! :) tollanen blogiketju jo on, mutta se on niiiiiiiiiiiiin pitkä ja sieltä oon jo paljon tutkinut niitä blogeja niin haluisin alottaa puhtaalta pöydältä tälläsen ketjun ja löytää uusia kivoja blogeja :))...
  2. E

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Heippa täällä 23-v (ei ihan alle 20 mut melkein ;)) esikoisen odottelija ja halusin linkata teille raskaudestani, elämästäni ja tyylistäni kertovan blogini tarkasteltavaksi: Pelkurin Päiväkirja Olen jo tonne muihin osastoihin jo vinkannutkin blogistani, mutta halusin vielä tännekin laittaa kun...
  3. E

    Kivoja raskaus ja äitiysblogeja??

    Olen vasta itse ruvennut bloggailemaan (oma blogini: Pelkurin Päiväkirja ) ja olisin kiinnostunut lukemaan muiden kaikenikäisten äitien blogeja äitiydestä ja perhe-elämästä ja miksei ihan minkälaisia blogeja vaan! Eniten kiinnostaa positiiviset ja elämäniloiset blogit, olen omatoimisesti...
  4. E

    Uusi BLOGI!! :)

    Heippahei, tunkaisen blogini osoitteen tällekin puolelle jos jotakuta vaikka sattuisikin kiinnostamaan! :) Pähkinänkuoressa mistä blogi kertoo: Olen 23.v esikoistani odottava tyttö ja kerron raskaudestani sekä muutenkin elämästäni :) Vaatejuttuja, ruokajuttuja ja vauvajuttuja luvassa. Tiedän...
  5. E

    Uusi blogi! :)))

    Heippahei! Oon vähän väärällä osastolla, itse siis 23.v esikoistani odottava nainen, mutta halusin tulla tännekin linkkaamaan uuden blogini osoitteen jos joku täältä vaikka innostuisi sitä lueskelemaan! :) Linkkailkaa tekin ihmeessä blogejanne tänne, olisi kiva päästä lueskelemaan kaikenikäisten...
  6. E

    Uusi blogi! :)))

    Heippa, täällä 23-vuotias esikoistaan odottava tyttö! Oon juuri alkanut kirjoittaa blogia raskaudestani, (raskausajan) tyylistäni, erikoislaatuisesta riskiraskaudestani ja elämästä ihan yleisestikin! Käykäähän kurkkaamassa jos yhtään nappaisi! :) Blogini siis täällä: Pelkurin Päiväkirja...

Yhteistyössä