Hakutulokset

  1. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Meille syntyi sektiolla rv 39+4 poika 51 cm / 3150 g. Kaikki meni tosi hyvin ja leikkauksesta toipuminen on sujunut yllättävän nopeasti. Como + Bebe 8 vrk
  2. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Jee, vihdoinkin meidän kuu. Kiitos Kwaidan uudesta pinosta. Aika monta vauvaa ehtikin syntyä jo helmikuun puolella. Onnea vielä kaikille jo vauvan saaneille. Ssaraa: Täällä vauva on edelleen perätilassa kääntöyrityksestä ja akupunktiosta huolimatta. Ja vaikka välillä tuntuukin liikkuvan...
  3. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hihi, jos närästys kertoo jotain hiusten määrästä, niin meidän vauvalla on taatusti afro :laugh: Mulla auttaa Renniet noin viisi minuuttia ja ne on kyllä ihan pakollisia nukkumaan mennessä tai jos muuten aikoo makoilla. Toiset oksenteli alkuraskaudesta, mä nyt, kun toi närästys on niin hurjaa...
  4. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Nanna: Ei välttämättä ole mitään syytä huoleen, vaikka paino ei nousisikaan, se on niin yksilöllistä paljonko tulee ja missä vaiheessa. Mulla on tullut vuoden alusta enää noin 1 kg painoa ja ympärys pysynyt samana. Olen ollut viime viikkoina pienen sf-mitan ja perätilan takia ultrassa pariin...
  5. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Könkkänä: Kyselit kääntöyrityksestä, meillä oli se tällä viikolla eikä onnistunut, koska vauvan peppu on niin alhaalla mun lantiossa kiinni. Operaatio ei sattunut yhtään, koska kääntöyritys jäi niin lyhyeksi lääkärin todettua, ettei onnistu. Sain arvion, että 5 %:n todennäköisyydellä vauva enää...
  6. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Fanny: Meillä mitattiin sf-mitta ensimmäisen kerran vasta 28. viikolla ja siitä lähtien se on jatkuvasti tippunut käyriin verrattuna. Se yhdistettynä alakäyrän alla oleviin lukuihin tarkoittaa kuulemma automaattisesti lisätutkimuksia. Mulla on tosin neljä eri ihmistä mittaillut tuota lukua ja...
  7. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnittelut jo vauvan syliin saaneille ja Zuzalle tsemppiä sairaalaan. Ihanan aktiivisia palstailijoita ootte, neljässä päivässä tullut viisi sivua tekstiä :D Nanna: Toi alapään vihlominen kävellessä kuulostaa liitoskivuilta eli vauvan liikkeet ei aiheuta niitä, vaan häpyluun liitokset...
  8. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Marais, täälläkin aika minimaha: SF-mitta 26 viikolla 31+5. Vaikka menee ihan alakäyrällä, niin ei täällä pk-seudullakaan laitettu tuosta mihinkään jatkotutkimuksiin, ehkä ne säästää :) No, itsestä ainakin tuntuu, että joku siellä kasvaa, kun kylkiluissakin on jo alkanut tuntua siltä, että...
  9. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Mä en ollut vielä kuullutkaan SF-mitasta ennen kuin täältä palstalta. Sellaista multa ei ole vielä mitattu, ehkä ensi viikon neuvolassa sitten. Olette jutelleet ultrista ja neuvoloista ja niiden palvelusta täällä. Vaikka Helsingissä neuvoloita onkin suhteellisen harvoin, niin joka kerta olen...
  10. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Käytiin aamulla rakenneultrassa ja masussa mellasti pieni poika. Painoa oli 320 g, mitat vastasivat päivälleen viikkoja ja kaikki näytti olevan hyvin. Oma paino nousi ensimmäisen 19 viikon aikana 1,5 kiloa ja nyt on viikossa tullut saman verran lisää. Samassa ajassa myös vatsan koko tuntuu...
  11. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Meillä on rakenneultra 25.10. jolloin viikkoja 19+6. Viikko sitä ennen on 2. neuvola ja lääkäristä ei ole mitään tietoa. Verenpaine oli jo ekassa neuvolassa mitattuna alhainen ja terkkarikin sanoi, että salmiakkisuositukset ei sitten koske sua =) Vielä, kun hemoglobiinikin on alhainen, niin...
  12. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Nanna83: Helsingissä ainakin Kirppanat järjestää mammajoogaa/-pilatesta sekä Shanti ja Manipura mammajoogatunteja. Eivät kyllä ole edullisimmasta päästä, mutta mitään ´aikuisopisto/työväenopisto´ -hintaisia mammajumppia en ole löytänyt. Mulla on melkein joka päivä edelleen repäisykipuja, joten...
  13. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Tervetuloa Ihanainen! :wave: Nälkä on koko ajan, ehkä nyt jo hiukan vähemmän kuin alussa. Tuntuu siltä, että on tosiaan tullut syötyä kahden edestä. Toisaalta syödessä täyttyykin nyt paljon nopeammin ja tulee helposti ähky. Paino on noussut vain 0,5 kg, ihme kyllä :p Normaalisti mulla paino...
  14. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    e79 Tervetuloa ja kiva, kun laitoit linkkejä mammavaatekauppoihin. Täytyy tutustua niihin pian ;) Omppulimu: Husin sivuilla todetaan vain, että ”Hiukset voi värjätä raskauden aikana. Hiusvärit eivät ole sikiölle haitallisia kohtuukäytössä. Viikoittaista värjäämistä ei kuitenkaan suositella.”...
  15. Como

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Yksi taustalla tähän asti lueskellut liittyy joukkoon, kun vihdoinkin alkaa jaksaa tehdä vähän muutakin kuin nukkua & käydä töissä: Como LA 15.3.2013 NKL Ihania vauvamasukuvia teillä ja onnea hyvistä ultakuulumisista =) Itselläni vatsa on aamuisin aika lailla samankokoinen kuin aina...

Yhteistyössä