Hakutulokset

  1. P

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    malttamaton onnea ihanasta pienestä pojasta!!! :heart: Me oltiin tänään rakenneultrassa. Pienokaisemme oli täysin rakenteiltaan terve ja satavarmasti poika :heart: Oli kasvanutkin niin hurjasti että laskettua aikaa siirrettiin lähemmäs totuutta. Melkoinen onni kohtasi hurjan monen keskenmenon...
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Thea samanmoinen tuplaviiva kuin itselläni oli syksyllä dpo9 :heart: Casper77 david-liuskatkin on ihan hyviä testejä jos testaa vasta sinä päivänä kun menkkojen suunnilleen kuuluisi alkaa :) Eli ei näytä kovin vaikuttavaa viivaa alhaisilla dpoilla mutta isommilla kyllä, jopa kontrollia...
  3. P

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Omenankukalle suuret pahoittelut :hug: Iitulle tsemppiä vuotelujen kanssa, voin vaan kuvitella miten piinaavaa moinen on. Malttamattoman vauva ei ole äitinsä tapaan kovin malttamaton, mutta toivotaan että hän sieltä pian malttaisi tulla maailmaan :heart: Meillä on aika samankokoisina ja...
  4. P

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    tillukas mulla myös kaksi tyttöä joiden odotuksissa vedin irtokarkkeja päivittäin. Nyt ei makea juurikaan ole uponnut, karkkia en syö kuin yhden tai kaksi kerrallaan ja jo yököttää. No muutoinkin olen voinut tosi pahoin mutta niin voin tytöistäkin ja silti herkuttelin makeilla aina kun olo...
  5. P

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Minalolle suuret pahoittelut ja voimia tulevaan :hug: Kesän keskenmenossa menin ultraan outojen alavatsatuntemusten vuoksi 5+4, tuolloin näkyi kohdussa paksut limakalvot ja 2mm "nesterakkula". Hcg oli yli 1000. Hcg:ta seurattiin, nousi liian hitaasti. 6+1 oli uusi ultra jossa löytyi 5mm...
  6. P

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Joko nelliellillä on vauva sylissä?? :) Onnea ipnalle vauvasta!! :heart: Mä oon voinut tosi pahoin jo syyskuusta saakka eikä loppua näy, en tiedä olisiko nyt poika tulossa kun ei tyttöjen odotuksessa kestänyt näin kauaa jokapäiväinen oksentelu. Pahoinvointi kyllä jatkui raskauksien...
  7. P

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Heippa mymosa! en pahemmin tällä palstalla enää käy kirjoittelemassa mutta ehkä muistat mut vielä kuumeilupuolelta.. 19 kuukauden yrityksen tulos on vihdoin tiukasti kyydissä ja voi hyvin. Itse olen tosin oksennellut syyskuusta asti lähes päivittäin ja jatkan oksentelua edelleen mutta tämä...
  8. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Tervetuloa Minalo, onnea raskaudesta :heart: Sun testejä seurailinkin tuolla kuumeilupuolella ja hienosti sieltä plussa löytyi kun muutama päivä kului :) Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Kovin usein en täällä käy mutta yritän jotenkuten pysyä jutuissa mukana :) Iitun tuhruille...
  9. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Varovainen kurkistus tänne... muutama tuttu nimi näkyy olevan jo huisin pitkällä odotuksessa, malttamaton, nellielli ja ketäs vielä :) Mulla nimimerkki vaihtui taas kun käyn niin harvoin tällä palstalla että salasanat unohtuu, pikkuinen12 ja p12 olleet käytössä mutta nyt siis pikkuinen13...
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Minalolle onnea plussasta!! :heart: Naapurintytöllä ei mun silmään ole vahvistuneet edes o-testit, alin on vaan tummemman oloinen kun on vielä märkä. Mutta jos pysyy vielä viikon päästä samanvahvuisena r-testi (kannattaa testata mieluummin vain sillä) ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan tai...
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Minalo mulla dpo9 aamun testi näytti tältä ja dpo10 tältä dpo9 viivanen alkoi näkymään 3-5min kohdalla, dpo10 lähestulkoon heti. Eli ihan hyvältä näyttää sulla testit, ei tuon vahvempaa tartte ollakaan :heart: Mun tekis vieläkin mieli tehdä itse testejä vaikkei enää ole mitään...
  12. P

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    P12 saa poistaa kesäkuun plussanneista ja siirtää syyskuun plussanneisiin! Kesäkuinen raskaus päättyi heinäkuun lopulla ja km-tutkimuksiin jonottaessa tulinkin heti uudestaan raskaaksi ja nyt on päästy huimasti pidemmälle kuin kertaakaan aiemmin. Viimeksi eilen näin meidän Vauvan kovasti...
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naapurintytölle pahoittelut kemiallisesta, kuin myös muille saman kohdanneille :hug: Monta perättäistä kemiallista kokeneena tiedän, miten turhauttavaa on kun plussa valuu hukkaan. Tsemppiä!! Piuu vihdoinkin näkyy sinulla testissä ihan oikea plussan alku!! :heart: Paljon vahvistumisia...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Naapurin tyttö onnea plussasta!!! :) Nyt laitat kuvaa tänne meille jokaisesta testistä jonka pissit, nähdään miten viivat vahvistuu :heart: Luin loppukesästä sen ryöpytyksen minkä täällä sait, ja on oikeasti tosi mahtavaa nähdä että nyt vihdoin saat tuoda tänne oikeita plussatestejä kaikkien...
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla taas negakierroissa ei ole ollut juuri mitään kummempia oireita kuin normaalit luteaalivaiheen jutut eli alavatsan jomot ja palelu. Plussakierrossa mulla kipeyty toinen rinta aika pian oviksen jälkeen, repäisykivut ja pissalla ramppaaminen alkoi dpo4 ja vatsa oli sekaisin monta päivää...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Rockstone ja Pele onnea!!! :) Ihana tuo Pelen plussausriemu :kiss: Kuten myös muillekin plussanneille onnea ja haamuilijoille tsemppiä!! :): Aijaa.com - dpo9 kp24 tuosta se itsellä lähti vähän vajaa kuukausi sitten ja tänään nähtiin täysin viikkoja vastaava pieni vauvanalku sydän sykkien...
  17. P

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea Nuppunappi!! :) Meilläkin eka ultra takana ja hyvin täsmällisesti viikkojaan vastasi pieni 8mm mittainen rakas, sydän sykkien :heart: Onnea plussanneille!! :kiss: P12 rv 6+5 (kovan pahoinvoinnin kourissa :x :D )
  18. P

    Kuvia plussatesteistä

    Tyty86 sun taivaltasi sivusta seuranneena, aivan ihania uutisia täällä!! :kiss: Oliko tämä teidän eka ivf-hoito? Onnea plussasta ja ihanaa raskausaikaa sinulle :heart: Kittinen hienosti on vahvistunut sinullakin viivat, onnea raskaudesta!! :) Tässä omat testit tältä päivältä, vielä oli...
  19. P

    Kuvia plussatesteistä

    Scarleth ihanaa onnea!!! :heart: Mun piti vasta huomenna tehdä digi kun viisi viikkoa täyttyy mutta tein sen heti äsken kun posti sen toi.. tuommoinen siihen pärähti heti kun olin saanut korkin asetettua kiinni :heart: alla davidin kymppiliuska joita posti toi myös, siinä ei ole edes...
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ninja mulla on ollut myös 5 (ellei enemmänkin) kemiallista ja yksi km vuoden sisään joten ymmärrän tuon testauspaniikin.. mäkin olin ihan helisemässä kun dpo9 tein tässä raskaudessa plussatestin kun en uskonut että heti tokasta kierrosta km jälkeen tulisin raskaaksi. Eikä mullakaan kemiallisissa...

Yhteistyössä