Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    KapuH: Laitoin sulle yksityisviestiä fb-ryhmään liittymisestä. Toivottavasti tuli perille? :) Nt-ultrassa käyty maanantaina ja kaikki oli hyvin <3 Masussa potkiskeli 76,1 mm mittainen vauveli (joka näytti ihan pojalta). :) Nt oli 1.6 mm ja labratuloksiin yhdistettynä tulokset olivat hyvät. En...
  2. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Täällä vietellään hiljaiseloa ja ODOTELLAAN. Raskausoireet ovat kadonneet, ainoana jäljellä väsymys. Niin pitkiä viikkoja ennen nt-ultraa, joka on vasta 17.3. ( rv 13+2 ). Pelottaa tuo ultra, vaikka ar-ultrassa on käyty ja siellä kaikki oli hyvin. Eikä netin tarinat esim. keskeytyneistä...
  3. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Hei kaikille! Alusta asti olen seurannut juttujanne, mutta nyt vasta uskallan liittyä joukkoon mukaan. Eilen käyty ar-ultrassa ja siellä näkyi viikkoja vastaava tyyppi mukana. Muutenkin kaikki oli ok, joten kai tässä uskaltaa jo hieman huokaista. Itse sitä odottelee tämän ensimmäisen...
  4. P

    Toinen lapsi 2014?

    Nojoo, siirtäkää minutkin plussanneisiin.. :) Vielä en kuitenkaan täysin luota tähän, tulee pitkät viikot ennen vu:aa.... Raskausoireet loistaa poissaolollaan edelleen.
  5. P

    Toinen lapsi 2014?

    Dolly04 Mulla ei ollut mitään tuntemuksia kovien oviskipujen jälkeen. Ei niin mitään. Ei edes keltarauhasen tykyttelyjä vaikka normaalisti tunnen sen loppukierrosta. Eikä oireita mihinkään suuntaan ennenkuin viikko sitten perjantaina (eli dpo12 ja kp 28) alkoi huimaamaan ja kun mittasin...
  6. P

    Toinen lapsi 2014?

    Sinadrius Onnea vahvistuneesta testistä! Kyllä se vaan helpottaa kun näkee viikkojen nousevan. :) Itse tosiaan odottelen vielä ensi viikkoon... nouseeko viikot 3+:aan niinkuin ainakin aikaisemmassa raskaudessa vai mitä tapahtuu. Jotenkin vaan tuntuu niin uskomattomalta ja myös siltä, että verta...
  7. P

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos kiitos Vienda! :) Älä vielä menetä toivoasi. Tiedän kyllä tuon tunteen, mutta niin kauan kuin täti pysyy pois niin voi elätellä haaveita. Testaat parin päivän päästä uudestaan! Pidän sulle peukkuja! Kiva kyllä kun tuli pakkaset, täällä pohjoisessakin oli tuo talvi hukassa jonkun...
  8. P

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos onnitteluista! :) Aamulla tein digitestin ja tulokseksi tuli "Raskaana 2-3" eli ihan oikein kun on dpo15 ja rv4+2 <3 Jeeeeee! Kyselitte miten eroaa siitä aikaisemmasta kemiallisesta. Silloin minulla oli järkyttävät alaselkäkivut ja menkkajomotteluja jo tosi varhaisessa vaiheessa...
  9. P

    Toinen lapsi 2014?

    Onnittelut Sinadriukselle! :flower: Nauti ja koita olla hermoilematta! Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta jospas kaveri olisi lujasti kiinni. :) Itselläkin oli se kemiallinen silloin marraskuussa, joten pelko persiissä sitä on.. Niin kuin nytkin. Tein tuossa pari tuntia sitten...
  10. P

    Toinen lapsi 2014?

    Boboo Mie olen kans Oulusta. Yhtä suurta Ouluahan tässä nykyään ollaan :) Mimosa2013 Vastailen kysymyksiisi, elikkäs... 1) Onko ollut vaikea hyväksyä sitä, ettei ole tullut heti raskaaksi? - Osasin odottaa, että toinenkaan ei heti nappaa kiinni. Tottakai sitä aina toivoo, että raskautuisi...
  11. P

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos päivittäjille, tiedot näyttäisivät olevan ihan oikein ainakin omalta osalta! :) Eli tänään dpo 9 ja ei mitään tuntemuksia. Hassuja unia senkin edestä! :D Menkkoja odottelen saapuvaksi viikonlopun aikana, eiköhän ne viimeistään ensi maanantaina ala. Jos nyt sattuu niin hassusti käymään...
  12. P

    Toinen lapsi 2014?

    Onnittelut plussanneille! :)
  13. P

    Toinen lapsi 2014?

    Eikun kp18/28 anteeksi :D
  14. P

    Toinen lapsi 2014?

    En osaa taustailla, joten takaisin listoille seuraavalla rimpsulla: PikkuR / kp17/28 / yk5 / 27v. / esikoinen 12/12 Olen siis käynyt lueskelemassa teidän juttuja melkein päivittäin ja ei tämä kuumeilu ole millään tauolla ollut, pahentunut vain :D Joku kyseli vitamiineista. Täällä...
  15. P

    Toinen lapsi 2014?

    Dolly04: yk4 oli, nyt siis yk5 täällä taustalla. Ei heitetä pyyhettä kehään, pidän vain täältä taukoa. (Niinkuin huomaat? ;) Tulen välillä kertomaan miten menee. Itsehän näin toissa yönä unta raskaana olemisesta ja masusta, sehän se nosti toiveet pintaan... Mutta elämä on ja pitää nauttia...
  16. P

    Toinen lapsi 2014?

    Täti tuli, jee! Jos olisin pitänyt kiinni siitä myöhäisestä testaamisesta niin monet itkut olisi jäänyt itkemättä. Tyhmä mikä tyhmä. Pakko oli tulla tämä kertomaan niin tiedätte ettei täällä ainakaan raskaana olla ;) Voisin siirtyä taustalle kokonaan, hengessä mukana. Ihanaa joulun...
  17. P

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä testattu taas täysin nega r-testi. V*tuttaa. Kp30 ja ennen ollut täysin kellontarkka kierto, mikä ollut sen 28 kiertopäivää. Ei sitten näköjään enää ole. Alkais nyt ne menkat niin pääsisi tästä piinasta. En usko siihen hitaaseen hcg:hen viime kierron perusteella. Tympäsee niin paljon...
  18. P

    Toinen lapsi 2014?

    kuppikakku: Mihin sulla menee laskettu aika? Itse olisin niiiin halunnut kesävauvan, mutta kun ei :( Olen kyllä sun puolesta onnellinen!
  19. P

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea kuppikakku! :) Täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi. No okei, kävin ehkä apteekista ostamasa r-testin. Näyttääkö digitaalinen ovistesti hymynaamaa jos on raskaana? Testaan maanantaina jos täti ei tule viikonlopun aikana.
  20. P

    Toinen lapsi 2014?

    kuppikakku: Esikoisesta plussasin kp33/28, ja davidin testiin tuli silloin heti kaksi tummaa viivaa. Kp34 testasin digillä 3+. Aikaisemmin en testannut, maltoin silloin mieleni. Silloin oli ennen testiä hyvä ja raskautunut tunne. Jotenkin sen vaan tiesi. Nippaili elohiirimäisesti alavatsalla...

Yhteistyössä