Hakutulokset

  1. Ä

    ilman isää kasvaa

    Miten lapsi on suhtautunut ilman isä hahmoa tai läsnään? Itsellä isä on kuvioissa mut kaukana tästä ja nut elämästä. Poika 1v 10kk ja ollu syntymästä asti mun hoivis et ukko on nähnyt poikaa silloin tällöin ja muistanut joulut ja synttärit. Isällä on mahdollisuus ja hänellä ei ole estettä...
  2. Ä

    Tapaamisoikeuksista! Apua!

    Voinko kieltää lapsen isää tapaamasta lasta? Minulla yksinhuoltajuus. Tällä hetkellä isä ei pidä yhteyttä lapseen eikä halua tavata. Lapsi nyt 5kk. Isyys tunnustettu. Voinko kieltää tapaamiset jatkossa jos hän haluaa tavata??
  3. Ä

    Kylmä suhde!

    Mitä tehdä kun miehelläni ei ole aikaa minulle. Ei olla pitkiin aikoihin tehtykkään mitään yhdessä. Hän on aina koneella tai muuten puhaa jotain omia juttujansa. Puhuttu on kyllä asiasta mutta hän vain hymähtelee jotain epämääräistä. Aikaa ei liikene vaikka kuinka pyytelisi. En tiedä missä vika...
  4. Ä

    Luottamuksen puutetta?

    Onko kellään muulla ongelmana parisuhteessa luottamuksen puute? Miten luottamuksen sais takas kun oma puoliso valehdellu niin paljon? Ei pysty enää luottaa ja kaikki mitä hän sanoo tulee vaa sellanen olo et: "joo,joo.. taas se valehtelee. Rakastan kovasti miestäni, mutta en tiedä pystynkö...
  5. Ä

    joensuun nuoret äidit ja odottajat....

    ..elikkä enemmän elämää kaipaisin. ei lapsellisia ystäviä joensuussa. kaipaisin vauvajuttuja.. seuraa päiviksi, kun mies on töissä. oon 4kk poikalapsen äiti.. emilia mailaa ritis_86@hotmail.com
  6. Ä

    Meseystäviä?!?!?

    Tamperelainen 19 vuotias äiti etsii 18-24 vuotiaita mukavia ja puheliata äitejä messengeriin keskustelemaan milloin mistäkin. Kaipaan erityisesti uskovaisia meseilijöitä joiden kanssa voi silloin tällöin puhua uskonasioita ja laihdutus ystäviä joiden kanssa voi yhdessä jakaa vinkit ja konstit...
  7. Ä

    Tampereen äidit? Kaukajärvi?

    Olen eritttäin puhelias ja avoin 19 vuotias äiti. Etsin Tamperelaisia n. 18-24 vuotiaita tupakoimattomia puheliaita äitejä tai muuten vaan kuntoilija/laihduttajia lenkki- ja kauppaseuraksi. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun yksinäisen joka haluaisi myös vaunu- ja lenkkiseuraa niin laita...
  8. Ä

    Kotiäitiystäviä Pirkanmaalta???

    Erittäin puhelias 18 vee äiti ja 6 kk vauva etsii juttuseuraa messengeriin 18-24 vuotiaista tupakoimattomista Tampereen seudun äideistä ja jos kemiat pelaa ja tuntuu siltä että olis kiva nähdä niin ehkäpä vaunuseura ja muu lasten kanssa ajan vietto olis myös kiva sitten myöhemmin jos tutustuu...
  9. Ä

    Nuoret äidit!!

    Heippa!! Olen avoliitossa asuva kahden pienen ihanan tytön äiti Jyväskylän seudulta..kaipaan kirjeystäviä ja pitkiä kirjeitä,meilitkin käy! Kirjotelkaa muut nuoret äidit=) mariel04@jippii.fi
  10. Ä

    nuorehkot äidit tai odottajat vantaalta tai pk-seudulta?

    -86 syntyinen äiti vantaalta etsii ystäväksi äitiä tai odottajaa vantaalta tai pk-seudulta. Itselläni on n.8kk ikäinen tytär. Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa joka olisi suunilleen samanlaisessa elämäntilanteessa. Haen ystävää lähialueelta sen vuoksi ettei minusta ole mailin...
  11. Ä

    äidit?

    Eikö vantaalta tai koko pk-seudulta löydy tutustumis haluisia,ulospäinsuuntautuneita äiti-ihmisiä? Ei iällä niinkään ole väliä, kunhan on halukas tapaamaan muita ja keksimään kaikenlaista tekemistä meille ja lapsille...itse satun olemaan suht nuori äiti,siksi olen aiemmin etsinyt ikäisistäni...
  12. Ä

    Nuoret äidit Vantaalta!

    Olen 2,5kk ikäisen tytön äiti Vantaalta. Pitkä talvi on edessä, ja sitä ennen tahtoisin löytää seuraa muista äideistä. Jos olet nuorehko, pienen vauvan äiti, ja kaipaat kahvi-,kävely-,shoppailu- ja jutteluseuraa, kuten minäkin,ota ihmeessä yhteyttä! Olisi mukavaa viettää päiviä toisen äidin...

Yhteistyössä