Hakutulokset

  1. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tulin kertomaan meidän tarinan päätöksen. Elikkäs meiltä paljastui ultrassa huima 6mm niskaturvotus ja verikokeissa ei käyty. Kromosomit selvitettiin (normaalit) ja rv 15 ultra ja rakenneultra ja viel käytiin yksityisellä 4d ultrassa. kaikki näytti normaalilta. Meille syntyi täysin terve...
  2. M

    Ylävatsavaivat ja loppuraskaus

    Moi mimmi83 Kipu oli siedettävää mutta välillä paheni ja tuntui jopa ettei saanut henkeä ja välillä taas ihan ok mutta puristava tunne silti :( Mulla se alko 34 vkolla ja eipä sitä mun tilaa sit kauan katottukkaan kun vakava myrkytys oli :( + tietty ne muut oireet kanssa.
  3. M

    Ylävatsavaivat ja loppuraskaus

    Mulla oli ylävatsakipua edellisessä raskaudessa juuri oikealla puolella ja kipu tuntui lähinnä sellaselta kuin joku ois puristanu rintojen alapuolelta. Valitettavasti se johti raskausmyrkytykseen ja sektioitiin 35+3. Tietty muitakin markkereita oli esim. verenpaineet, valkuaiset, veriarvot mutta...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Anteeksi änkeän tänne kommentoimaan vaikka en pinoon kuulukkaan "virallisesti" vaikka odotan maalisvauvaa..HeidiHe:lle halusin lähettää todella isot lohtuhalit ja jaksamiset:hug: ihan itkua väkerrän täällä kun luin tätä sivua..
  5. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tulin tänne lukemaan kuulumisia ja paljon ihania sellaisia olikin täällä:heart: Onnea siis Unikettu, Kammi, Janoschin tarinatuokio ja muillekkin jos jäi mainitsematta, Piksuko vielä odoti tuloksia? Tsemppiä sinne kovasti ja pidetään peukkuja :) Valitettavasti myös ikäviä uutisia saaneelle...
  6. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ideh: :hug: toivotaan että pääsisitte kunnon tutkimuksiin. Sähkökissalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :) Voin samaistua tunteisiisi sairaalasta pois kävellessä, koska meillä sama tilanne tänään..rakenneultrassa kaikki oli ok ja sydänkin näytti mallikelpoiselta. Aiotaan kyllä mennä...
  7. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kokkelille:(:hug: tuli tosi paha mieli kun luin tekstiäsi..Paljon voimia ja jaksamista! jessix: Istukkatutkimuksen tuloksissa menee yleensä 1-4vkoa riippuen ihan miten solut lähtevät kasvamaan..Meille tuli reilussa viikossa kotiin kirje. Tiedän tasan miltä susta tuntui siellä ekassa...
  8. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heips, Olen viestejänne lueskellut mutta omaa tekstiä en ole saanut aikaiseksi. Voimia kaikille uusille tänne "joutuneille". Kindal: Olen myös kuullut/lukenut että "aukot" sydämessä usein sulkeutuvat itsekseen ja jos eivät niin hyvin pienellä operaatiolla siitä selviäisi. Jaksuja...
  9. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Nimendille Onnea hyvistä uutisista! :) Onko teillä ylimääräisiä ultria vielä? Kindal: Kävittekö siellä sydänlääkärillä? Löytykö jotain vai oliko kaikki hyvin? Janoschin tarinatuokio: mikä teidän tilanne on? Saitteko jo lopulliset tulokset? Toivotaan parasta :) toivon: Ihana kuulla että...
  10. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    äiti murmelille Paljon Onnea ihanista uutisista :) Janonschin tarinatuokio: Todella ikävä kuulla että nyt näin pitkällä raskaudessa on tullut mutkia matkaan :( saitko tuloksia tänään? Myrskylyhty: Lapsivesipunktioon tsemppiä, osiko sulla mahdollisuutta saada jutella lääkärin kanssa noista...
  11. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Nimendi: Ja minä luin sun kyssärin niin nopiaan että munkin vastaus oli hölmö ;) Mulla otettiin istukkanäyte ke ja seuraavan viikon torstaina se oli mun postissa. Siinä luki että vastaus oli lähteny tiistaina labrasta. Eli postissa meni se 2 päivää.
  12. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Nimendi: Mulle sanottiin että ns. hyvät uutiset tulee postitse ja jos löytyy jotain niin sit soittavat mutta ovat jotkut ilmeisesti saaneet soitolla hyviäkin uutisia. Mulle tuli vaan postitse kirje että kromosomisto normaali. Ultrassa vielä varmistin että tutkivat koko kromosomiston eikä vaan...
  13. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tulin päivittämään ultrakuulumisia..rv 15 tuli täyteen tänään ja kaikki näytti olevan kunnossa ultrassa. Olin ihan paniikissa kun menimme sinne ja unohdin äitiyskortinkin kotiin kun olin niin sumussa aamulla :/ Perinnöllisyyslääkäriä meillä ei ollut mukana, vain ultraava lääkäri..Pikkuinen...
  14. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Anyhope: Toivon sinulle tsemppiä ja voimia tulevaan! Tässä jännitellään perjantain ultraa..Toisaalta mieli hieman rauhoittunut ja kun on ollut tässä ohjelmaa niin ei kerkeä joka väliin miettiä asiaa mutta kyllä se aina tulee mieleen että apua mitä sieltä ultrasta voikaan löytyä vielä... :(...
  15. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heippa, Jospa tämä kirjoitus tulisi perillekolmannella yrittämällä :( Halusin teille kirjoittaa kun saman asian kanssa painiskellaan, onhan tänne "ikävä" joutua mutta vertaistuki on tärkeää tässä vaikeassa tilanteessa. Eli minulla np-ultra 28.8. jossa turvotusta mitattiin huimat 6mm...

Yhteistyössä