Hakutulokset

  1. A

    Haaveena vauva 2022

    Testin tein silloin maanantaina. Oli kyllä törkeä viivanpaikka. Yllättäin sitten illalla jo dpo8 alkoi menkat. Todella lyhyt luteaalivaihe oli. Nyt siis menossa kp6/28-42. Milloinhan kannattaa aloittaa tikuttelut? Voisin listalle tulla Attol- kp6/28-42
  2. A

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/jyCILI Mitäs raati on mieltä? Täs kuivuneena https://aijaa.com/jRpKlV :unsure:
  3. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä tänään plussattu! Joten minut saa siirtää plussanneisiin ;)
  4. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä menossa dpo12. Tänään alkanut menkkajomottelut, alaselkää juilii ja samoten alamahaa. Nyt huomaan, että olen hirveen hajuherkkä, monet hajut saa aikaan yökkäyksiä. Saa nähä saapuuko täti huomenna, toivottavasti ei.. Myös olen hirveän kärttyinen ja suutun pienistä asioista :attn...
  5. A

    Toinen lapsi 2014?

    nega oli naytekin! nyt dpo4..
  6. A

    Toinen lapsi 2014?

    mulle voi paivittaa dpo3. Kai se ovis oli nyt myohemmin ja kierto pidentynyt. Eli kp32/42
  7. A

    Toinen lapsi 2014?

    Esikoisestakaan raskaustestiss ei nakynyt kahta viivaa vaan tunne vain oli ett olen raskaana ja oireita oli. Huomenna koitan muistaa vieda labraaan pissanaytteen jospa se siita selviaisi missa mennaan! Tarppionnea jokaiselle<3
  8. A

    Toinen lapsi 2014?

    Taalla limaisuus jatkuu jo viidetta paivaa. Dpo7 tuli vaaleenpunaviiruista valkkaria, mita lie sekin oli. En pysy enaa perassa mun kropan touhuissa.. Tatia ei nay! Testit nega! :/
  9. A

    Toinen lapsi 2014?

    taalla ruoat oksettaa.. pahoinvointia siis ilmassa. Viel EN aio testata, katotaan tuleeko tatia vkl aikana..
  10. A

    Toinen lapsi 2014?

    dpo8, sattunut alakertaan kuin joku viiltelisi puukolla sinne.. myos vasemmalle puolelle alamahaa jomottelee ajoittain. Kuitenkin menkat alkaa lauantaina :/ Mitas viendalle kuuluu?
  11. A

    Toinen lapsi 2014?

    dpo8, sattunut alakertaan kuin joku viiltelisi puukolla sinne.. myos vasemmalle puolelle alamahaa jomottelee ajoittain. Kuitenkin menkat alkaa lauantaina :/
  12. A

    Toinen lapsi 2014?

    dpo7 menossa. Aamulla tuli parilla wc-reissulla veriviiruista valkkaria, mita lie ollut.. onko jollain tullu samaa? kokemuksia?
  13. A

    Toinen lapsi 2014?

    Tati loysi tien luokseni, taalla siis kp1 yk2. kiertopaivat oli 42:o
  14. A

    Toinen lapsi 2014?

    Tai loysi tien luokseni, taalla siis kp1 yk2. kiertopaivat oli 42:o
  15. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä kp34/28. Menkkoja ei näy ja raskaustestit näyttänyt negaa.. Viimeksi toissapäivänä testattu, en ymmärrä yhtää mikä nyt mättää..
  16. A

    Apteekin oma raskaustesti apteQ

    mä testaan tolla testillä huomenna ;) laitappas kuvaa sun testistä ;)
  17. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä meneillään kp 30/28. Eilen testattu digillä (viikkonäytöllinen) nega. Liekö on täti siis tulossa kylään. Vai onko mahiksia saada vielä plussa? Eilen on ollut kyllä tosi kovat menkkajuilinnat että mietein jo särkylääkkeen ottamista.. koko ajan on nälkä ja eilen oli illalla kauhee...
  18. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä meneillään kp 29/28 ja dpo14. Jännittää saapuuko täti kylään. Oireita kyllä on: muutaman kerran tullut oksu suuhun kun on etovaa oloa, alaselkää ja alamaha juilii aaltomaisesti, väsyttää ihan hirveästi!! Mä nyt vaan toivon et nää oireet viittaa raskauteen eikä tätin tuloon. Ensi...
  19. A

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä nyt meneillään kp4/28. Täti kävi kylässä ja nyt odotellaan ovista..
  20. A

    Toinen lapsi 2014?

    Minäkin voisin nyt liittyä joukkoonne. Tänä aamuna täti yllätti eli nyt kp 1 ja yk 1. Imetyksen lopetin 3vk sitten ja nyt onneks alkoi täti jo kyläilemään. Olen siis 5/13 syntyneen pojan äiti. Toinen on saanut tulla kun on tullakseen mutta nyt sitä aletaan kunnolla yrittämään :) Jospa näillä...

Yhteistyössä