Hakutulokset

  1. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    kaz ihan huippuu! Saada vertaistukea asiasta sitten.(muuten kyllä aivan perse juttu tämä, kirjaimellisesti!) :D Greentea1 ja mutruhuuli 2vrk
  2. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    könkkänä olen liittynyt kerhoon.:) menempä sinne sitten jatkamaan. En osaa käyttää sitä uutta kerhoa nyt kun puhelimella kokeilin. Täytyy palailla asiaan kun päösen kotona koneen äärelle.:))
  3. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kiitos kovasti onnitteluista!:) ja onnea myös muille vauvaantuneille! Tässä tarkempaa tarinaa nyt, kun vauva nukkuu. Elikkäs 20.3 yönä n. Klo 2.30 alkoi napakat kipeet supistukset, n 5-3 min välein. Nousin ylös sängystä ja kun kävely ja jyväpussi, eikä gramman panadolikaan enään auttanut...
  4. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    nopea kännykkä päivitys! Meille syntyi tänään aamulla aikaseen reipas poikavauva, 3200g ja 50cm. Viikkoja 39+2. Tarkempaa tietoa myöhemmin. Hyvin väsyneitä ollaan ja minä varsin kipeä, mutta vauva voi hyvin!:) miten pääsen siihen suljettuun ketjuun? Greentea1 ja poikkeli
  5. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pienellä äklövaroituksella! Hei nyt alko herätyskellot soimaan! Kuinka vähän lapsivettä voi tihkua? Mulla on nyt varmaan parin viikon ajan tullut semmoista ihan ohutta nestettä, ehkä teelusikallisen tai kaks verran pikkuhousunsuojaan. Ja huvittavinta tässä on se et se on aina eri kohdassa...
  6. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    nanna83, minäkin ressasin kovasti tota koirat/kerrostalo ja vauva -yhdistelmää. Nyt onneks reilu kuukaus sitten päästiin vähän yllärinä muuttaa kyllä omakotitaloon. Ja on kyllä suurenmoinen helpotus! Kun voi vaan hätätilanteessa nakata koiran pihalle sitten. Ressasin myös, vaunut-koira...
  7. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onko teillä vauvat mahassa olessa tuikkailleet nivusiin ikävästi?, Pari kertaa on mennyt ihan jalat alta ku on tullu nyrkistä nivuseen!!:D aika hurjaa, ja kipeetä tekee. Vai voiko olla jotain venymis/liitoskipuja? Oon kuvitellu ne vauvan aiheuttamiksi aina.. Omaa napaa: Jeee!! Pitkään...
  8. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    kiitos jälleen synnytyskertomuksista, niistä saa hyvin kutinaa siihen, että osaa sitten itse päätellä milloin on oikeesti lähtö käsillä! Onnea kaikille, ihanista pikku nyyteistä! greentea1 39+0
  9. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onko kenenkään synnytystä edeltänyt oireeton kausi?:D Siis tietenkin ne supistukset kuuluu asiaan kun synnytys käynnistyy ja lapsivesien menot jne. Mutta siis oliko sitä edeltänyt monen päivän kärvistelly supistuksien kanssa? Vai onko mahdollista että yhtäkkiä ilman mitään varoitusta rupee...
  10. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Piula täälläkin supparit ja sun muut oireet vaa vähentyny. Viiihtynee masussa varmaan vielä huhtikuunkin puolelle saakka.:D ehkäisystä, mä en enään ikinä palaa hormonaaliseen ehäisymenetelmään! Musta elämä oli ihan kamalaa silloin kun söin pillereitä, paikat oli kuivat ku mitkäki ja ei tehny...
  11. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sahi80, kiitos vastauksesta, nyt kun oon kokeillu kädellä ni tosiaan on jännä että saattaa maha heiluakkin, vaikken ite tunne mitään. Otanpa siis tämän käytänön nyt itslleni käyttöön aina kun huolestuttaa..:) greentea1 38+5
  12. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    etuseinämä istukkaisuus ahistaa!! Oon ihan hermona, koko ajan . Tää on tuskaa ku saa kokoaika liikelaskentaa suorittaa.. Huoh. Toivon todella, että sitten seuraavalla kerralla mun istukka sijaitsee ihan jossain muualla ku etuseinämässä!! Tää on musta ollu jo varmaan 3 viikkoo tosi vaisu ja vähä...
  13. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    haaveissapulla, säälittää kun on kaikki maholliset tulehdukset sulla samaa aikaa päällä!:/ voimia sinne! toivottvasti paranet pian... kuulostaa niin kamalalta toi touhu. patulikki onnea vauvasta! Amy74 tervetuloa joukkoon! Mulla tehos vyöhyketerapia pisteet silloin pari viikkoa sitten...
  14. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Oi, miten näitä vauvaantuneita taas on tullut! Onnea!!! Montako meitä jakaantumattomia vielä täällä oikein on? Minä ainaki, voin nykyään niin hyvin että vois vaikka kärrynpyörää heittää päivät pitkät.:D Supistuksia ei oo enää kuulunu eikä näkyny. Vaikka kui oli silloin jo joskus tulossa... tais...
  15. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    aippa3 , tässä ohjeet uusiksi. Mulla ainaki toimii! Aiheutti kipeitä ja aika säännöllisiä suppareita aina läpi yön. Vinkit synnytyksen käynnistymiseen Vyöhyketerapiapisteet supistusten saamiseksi löytyvät seuraavasti: Vyöhyketerapiapisteet supistusten saamiseksi löytyvät seuraavasti...
  16. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    piula, joo voidaan ottaa kisaa!:D könkkänä mulla on semmoisia sukkapuikko tyylistä nopeeta vihlontaa ollu kohdunsuulla, tuntuu just siltä et vauva nyrkkeilee tai tökkii kohti kohdunsuuta. Ei kiva! greentea1 38+1
  17. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Renakiitos vastauksesta, mul ei onneks oo muual ku mahas. Ehkäpä nämäkin menis pian ohi, jos ei niin otan puheeksi neuvolassa. Huomenna vyöhyketerapiaan, siinä toivossa että synnytys alkas lähtee jo käyntiin. Varasin ajan ja sain heti huomiseks! Jihii. Jännää!:)) Sain myös itselleni...
  18. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    pieniä kutisevia näppyjä mahassa, onko kellään muulla ollut vastaavaa? Nää ilmesty joku pari päivää sitten..:S Rasittavia! Eikai nää liity siihen maksajuttuun? vauvaantuneille onnea!! greentea 38+0
  19. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    marionetti, minähän ne jalkahierontaohjeet löysin. Ja jouduin lopettaa iltaiset hieronnat ku sitte kärvistelin kokoyön hirveitten suppareitten kaa enkä saanu nukutuks.:D Mulla siis todellakin tehos, ja yölliset supparit loppu heti ku jätin hieronnat pois kuvioista. Ens viikosta voisin alottaa...
  20. G

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sdaa mä oon kans syöny raskausmonivitamiinia, maitohappobakteereja ja noita raskausajan omega3 koko odotuksen ajan, enkä niistä oo mitään neuvolassa sanonu. Eipä sen luulis haittavan mitään. Kylkivihlontaa täälläkin ollut, mulla tosin aina oikea kylki mikä vihloo. Pari kertaa on tullu ihan...

Yhteistyössä