Hakutulokset

  1. N

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Minulle anoppini tokaisi : "No ota nyt vaikka sidukka kun et oo enää raskaana!" Tämä siis saman päivän iltana kun keskenmeno tapahtui. Myös miehen pikkuveli sanoi seuraavana viikonloppuna: "Vedät nyt kunnon kännit ja nollaat!" Heille tuo alkoholi sitten maistuu vissiin vielä enemmän kuin...
  2. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Unohdin tietenkin eilisestä viestissä sanoa, että toivon kaikille teille hyvää jatkoa raskaudessa ja onnea muutenkin elämässä! :) Ja kirjoitelkaa niitä omia kuulumisia, niitä on mukava lukea vaikka oma tilanne ei olekaan yhtä onnekas. Ja eihän sitä tiedä vaikka sitä heti tärppäisi kun siihen...
  3. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Minut voi poistaa pinosta... Eilen illalla kivut yltyivät niin etten saanu nukutuksi särkylääkkeestä huolimatta. Nousin ylös mennäkseni vessaan jollain reisille holahti tummanruskeaa vanhaa verta (?). Hätähän siinä tuli ja ensiavun kautta äitipolille jossa ultraan mentäessä sikiö sitte syntyi...
  4. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Moika mie en tiedä onko nää nyt niitä liitoskipuja mutta tänä aamuna alkoi, mies lähti kuuteen töihin ja kun yritin jatkaa unia niin ei mikään asento ollut hyvä vaan tuntui semmoista menkkamaista kipua alapäässä ja alaselässä. Sain kuitenkin nukuttua vielä hetken, mutta nyt niitä silloin tällöin...
  5. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Tulen vain poksumaan siivouspäivän lomassa eli Napppi ja peikkolapsi 18+0! <3
  6. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Jessix:lle halauksia ja tsemppiä tulevaan! Aika parantaa, tai ees vähän kuroo haavoja kiinnemmäksi. Täällä on ollu hiljaista, kävin taas vanhempieni luona lepäämässä ja siellä aika menee kaikkeen muuhun kuin koneella olemiseen niin ei oo tullu täällä käytyä. Keskiviikkona vessassa käydessä...
  7. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Huh kun meinaa väsyttää! Juhlittiin eilen 80-vuotiaan ja heti perään 1-vuotiaan herran synttäreitä. Tulin siis vaan poksumaan! Napppi ja peikkolapsi 17+0! POKS! :heart:
  8. N

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Jee! Kiitos Meidän Äiti uuden pinon tekemisestä, ite en todellakaan uskaltaisi säätää mitään kun oon vielä niin ulapalla koko tän keskustelujutun suhteen. Synnytyksiä mulla ei tosiaan vielä ole takana, en oikein tiedä mitä siitä odottaa. Miehen serkun vaimo kertoi kauhutarinoita, samoin eräs...
  9. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Tosta kirjoittamattomuudesta (meniköhän nyt oikein) sen verran, että itse tiedän olevani silloin tällöin melko laiska. Kuitenkin käyn aina viestit joka päivä lukemassa ja oon menossa mukana. Oma elämä tuntuu vaan olevan aina niin tysää kun ei liikkeitä vielä tunnu ja seuraavaan neuvolaan ja...
  10. N

    Palstalääkärit hoi!? Olin luomen poistossa pari viikkoa sitten ja tein tänään positiivisen raskaustestin!

    Oletko miettinyt, että saattavat joutua leikkaamaan alapääsi kun synnytät? Ei minua kiinnosta, vaikka olisi maailman rumin arpi. Tärkeintä että se saatiin pois kun haittasi normaalia elämää. Sitäpaitsi, arvet kertovat elämästä :).
  11. N

    Palstalääkärit hoi!? Olin luomen poistossa pari viikkoa sitten ja tein tänään positiivisen raskaustestin!

    Minulta poistettiin luomi eilen ja olen raskaana ja ei se kuulemma millään tavalla vaikuta. Ja luomi oli juurikin kohdun kohdalla..
  12. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Täälläkin poksuu! Käväisin tuossa aamulla neuvolassa taas jutustelemassa ja sieltä passitettiinkin sitten suoraan lääkärille, kun miulle on ilmestynyt luomi alavatsalle, joka sitten hankautui housuihin ja oli vissiin tulehtunutkin. Pääsin siinä sitten äkillisesti luomen poistoon eli ei mikään...
  13. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Apua, muistankohan kaikki nimimerkit ja jutut mihin vastata.. Vähän venähti täällä käynti kun harmitti alkuviikosta niin paljon :'( Vauvalla ja miulla kaikki hyvin, mutta aikamoista kränää kavereiden kesken... Jessix: Mie pidän kaikki peukut ja isovarpaat pystyssä siulle! Varmasti tosi...
  14. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Namida: Luulis että ystävät osaa tukea tällaisissa elämäntilanteissa mutta miekin olen valitettavasti kohdannut tommosta käyttäytymistä juurikin miespuolisilta kavereilta. On tullu heittoja miu nelämän pilaamisesta, miun miehen elämän pilaamisesta ym. Onneks on noita ihania jo perheellisiä...
  15. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Kävi hyvä tuuri sokerirasitustestissä! Neste oli kylmää ja maistui miun mielestä grandin vadelmamehujäänesteelle johon olis lisätty sokeria! :D Vähän yökkö olo tuli kyllä jo heti aamusta kun joku taukki tuli bussipysäkin alle tupakille (:mad:) ja heti perään mamma "chanel vitosessa" siihen ihan...
  16. N

    Kosmetiikan käyttö raskauden aikana

    Itellä tulee meikattua niiiin harvoin, että oon kyllä ihan samoja meikkejä käyttänyt kuin ennen raskauttakin. Tosin silloinkin on tullut katsottua INCI-listaa ennen ostotapahtumaa. :)
  17. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Miullakin ollut niin hirveää päänsärkyä, että alkaa oksettaa ja jos sattuu oksentamaan niin sitten koskee päähän vielä enemmän. Onko täällä miten hormonihirmuja? Itkettää hirmu helposti ja hermokin menee tosi pienistä asioista esim. mies tiputti eilen miun kuulokkeet vahingossa dippiin ja...
  18. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Napppi ja mönkijäinen 13+0 Nytkö POKSUU? :)
  19. N

    Huhtikuun mammat 2013

    25v. ekaa pikkuista odottelemassa 15.4 eli rv 12+6 <3 Voi kuinka me sinua odotetaan... <3
  20. N

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Napppi / 25 / 1./ K-SKS ja LA 15.4.2013 Mie oon ihan uusi näissä keskustelujutuissa, mutta ajattelin että olisi kivaa päästä juttelemaan muidenkin äitien kanssa. Jänskää! :D

Yhteistyössä