Hakutulokset

  1. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Olipa kyllä hieno joululahja!(: Mulla meni uv mässäillessä :x Vaan paino on pudonnut siitä, mitä se oli ennen joulua, joten en valita vaan oon tyytyväinen(: Joka aamu lähtee täällä vieläkin käyntiin Nutrilettin Crunch Barilla. En enää osais kuvitellakaan parempaa aamupalaa!
  2. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Terve! Täälläkin mennään osanutrilla. Paino tosin on tippunut erittäin epäterveellisesti sellaisen kilon: unohdan välillä pistää sitä ruokaa suuhun. Eli täälläkin syödään liian vähän. Tuntuu jotenkin pahalta, että noin on päässyt käymään. Mutta onneksi joulu on ihan nurkan takana ja saa...
  3. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Pieni tilannekatsaus. Osa-nutrilla mennään. Paino siis junnaa vielä siellä 80kg:n tienoilla. Ääh, en tiedä mitä tekisin sen kanssa. Jotenkin ei riitä voimat nutraamiseen. Vaikka jouluun on enää vain vähän aikaa. Pitäis varmaan vaan ottaa ja repästä itsestä ne viimeisetkin voimat tähän...
  4. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Terve! Tosi kurja toi vatsatauti.. Eikä ne kuukautisetkaan mitään juhlaa varmasti ole. Onko mennyt ohi vielä? Me tilattiin eilen pizzaa.. Ja mun paino nousi samantien 2(!!) kiloa. Miten oikeesti voi noista kahella kilolla noin nopeesti? Nyt ollaankin sitten takaisin 80kg:ssa. Ei enää...
  5. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Apua, oletko sinäkin Hopeinen Kuu kadonnut jonnekin?:o Miten menee? Mulla menee ihan ok:sti. Tosin paino vaan nousee, kun oon osanutrilla. Ollu niin huono olo viime päivät, että on ollu pakko syödä jotain kunnon ruokaakin. Päätin vaan tulla kurkkimaan, onko täällä elämää. Toivottavasti...
  6. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Todella ärsyyntynyt fiilis.. Tämä päivä meni possuttaessa ties mitä pähkinöitä ja suolakaloja (niitä taikinasta väsättyjä). Huomenaamulla olis tarkoitus käydä vaa'alla ja voin arvata, että se näyttää plussaa.. Mutta huomenna! Huomenna otan itseäni niskasta kiinni ja alan syömään shakeja...
  7. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Minä täällä pitkästä aikaa hei! Tarkoitus on joka päivä ollut tulla käymään täällä, mutta kun tuntuu etten kehtaa: paino ei putoa sitten millään! Se on näköjään ihan sama mitä teen, vai teenkö mitään. Sama 78 piste jotain joka ikinen päivä pilkkaa mua vaa'an ruudulla.. Nyt kuitenkin aion...
  8. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Pakko kirjoittaa nyt, huomenna voi olla jo liian myöhäistä.. Mulla oli tämän päivän tosi hyvä fiilis! En nutrannut ollenkaan (tai aamulla söin patukan, mutta siihen se jäi). Söin kakkua kakun perään pitkin päivää.. Huomenna toivottavasti jaksaa taas jatkaa nutrausta kun nyt nollasi oikein...
  9. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Ihanaa Hopeinen Kuu, että elämä on alkanut hymyilemään!(: Täällä on nutrattu vain vähän siihen suuntaan, eli osittain. Muutenkin vähän masentaa katsoa peilikuvaa ja vaa'an lukemia, kun ei muutu vaikka mitä tekis. Kaloreita syön kuitenkin päivässä max. jotain 1000 luokkaa, mutta paino pysyy...
  10. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Minä täällä taas hei! Katosin tuonne mualle nettiin ja omiin kiireisiin (seliseli), vaan nutrannut olen koko ajan. Niiltä päiviltä, kun olen osanutrannut, ei ole paino tippunut yhtään. Ja tuosta edellisestä painon ilmoittamisesta ei ole tainnut lähteä kuin puolisen kiloa. Tippuuko teillä paino...
  11. S

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Terve! Täällä ilmoittautuu yksi Nutraaja, jos mukaan vaan mahtuu(: Nutrausta takana 1,5vko. ja painoa lähtenyt jo ihan mukavasti. Aloituspäivä siis 01.10.2012 ja alkupaino 82,6kg. Paino nyt 79,5kg. Tavoitteeksi olen ottanut tuon 70kg. ehkä jopa vähän alle. Kutosella alkava paino olisi...

Yhteistyössä