Hakutulokset

  1. E

    Meili / liveystäviä kohta nelikymppiselle äidille

    Hei! Olen 39-vee kolmen lapsen (7-, 5- ja 1-v) äiti. Kotiäitinä lasten kanssa vielä vuoden. Asutaan Helsingissä. Kotona tunnen oloni yksinäiseksi ja kaipailen piristystä sosiaaliseen elämääni. Uudet meili ja liveystävät ovat tervetulleita!
  2. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kiitos eulalie lohdutuksen sanoista. Viime yö oli taas parempi, mutta oikealla kyljellään imettäminen on kyllä tuskaa. Oma valintahan se on, että jää lämpimään peiton alle nuuhkuttelemaan kainaloon tissin jälkeen ehkä nukahtavaa vauvaa, eikä nouse imettämään istualleen. Ehkä tuo...
  3. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Oikein paljon onnea kaikille vauvansa mahan tälle puolelle saaneille! Ja kovasti kärsivällisyyttä teille muille! Ihanaa katsu, että olo on parempi ja olet päässyt kotiin! Ei ole sinuakaan helpolla päästetty. Täällä nautitaan hyvin sujuvista päivistä ja ihanista tytöistä. Siskot hoitaa...
  4. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Iitu, eipä taida auttaa valehtelu heräämössä. Tarkkailevat, kuinka liikutat jalkoja, lantiota ja lisäksi virtsaneritystä ja jälkivuotoa (eli runnovat kohtua tasaisin väliajoin). Lisäksi verenpainetta mitataan nonstoppina. Mulle sanottiin, että mikäli heräämössä on rauhallista, niin isä ja vauva...
  5. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kotona ollaan. Vauvalla kaikki hyvin ja mäkin pärjäilen särkylääkkeiilä, niin päätin kotiutua tänään. Vauva oli mulla vierihoidossa koko ajan ja sektiohaavan kanssa yöt oli kapeassa sängyssä vaikeita, kun kääntyminen ja ylösnouseminen hidasta ja tilaa vievää. Kotona helpompaa. Sairaalasta...
  6. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Meidän prinsessatrion kolmas jäsen saapui maailmaan 14.6 klo 5.58 sektiolla. Mitat 51 cm ja paino 3825 g. Päivällä oli viistotarjonnassa, mutta supistusten alkaessa keskiyöllä noussut perätilaan. Avautumisvaihe sujui nopeasti ja melko kivuttomasti ja olinkin jo 7 cm auki, kun lääkäri teki...
  7. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Pientä tilannepäivistä. Eihän sitten yöllä enää mitään tapahtunut. Eikä lorahtelu ollut lapsivettä. Aamulla magneettikuvaukseen, jossa kerrottiin, että vauva on pääalaspäin. Mä olin jo ihan, että mitä ihmettä. No, äitiyspolille anyway myrkytysoireiden vuoksi. Totesi lääkärikin vauvan olevan...
  8. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea evamaria ja maikkii! Pikaista paranemista synnytysvaurioista molemmille! Mutta kääk, mulla lirahtelee housuun jotain säännöllisesti. Muutama tuntuva supistuskin on tullut. Magneettikuvaus on vasta huomenaamulla ja lääkärinarvio klo 10.30. Voi pieni pysy vielä siihen asti mahassa! Niin...
  9. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kiitokset tsempityksestä. Eulalie, sanottiinko sulle, että perätilaraskauksia ei päästettäisi lasketun ajan yli? Vai muistanko nyt ihan väärin.
  10. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea Rockstone ja kananugetti! :heart: Sitten omaa napaa. Täällä tunnelmat on melko kaoottiset. Raskausmyrkytys on puhjennut ja lisäksi eilen paljastui, että vauva onkin perätilassa. Neuvolassa on vakuuteltu vauvan olevan raivotarjonnassa ja maanantaina oma th vielä ultrasi tarjonnan...
  11. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Neuvolassa kaikki arvot persillään. Lähete äitiyspolille. Eniten kai pelkäsi raskausmyrkytystä, kun pissassa proteiinit reilusti plussalla. Turvotus ja sitä kautta paino räjähtänyt 1400 g/vko. Sf mitta myös yli käyrien, nyt 38cm. Verenpaine hieman normaalia korkeampi, mutta normaalin rajoissa...
  12. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Littleonelle kiitokset synnytyskertomuksesta. Mukavaa, että arki rullaa. Nyt on vaikea ajatella, että tätä kaikki normaalit liikeradat estävää mahaa tulisi ikävä... Kärhö, maha napsuu ja vaiva tärisee täälläkin. Olen kuullut, että mahan napsuminen voisi tarkoittaa lapsivesien menoa, muttei...
  13. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea vauvautuneille! Ihanaa vauva-aikaa kaikille! Mä sain sitten viime metreillä kokea senkin, kun vauvan mylläämisen vuoksi en pysty nukkumaan. Ensimmäisen kerran näissä kaikissa kolmesaa raskaudessa. Beibi venyttelee joka suuntaan, niin että sängyssä oli vaikea olla. Tunnin verran...
  14. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    No, voi vitsit Elba sentään. Toivotaan, että saat nukuttua tai sitten supparit voimistuu. Eiköhän ne sairaalassa droppaa sua tai laita supistuksiin voimaa, ettei tarvitse itseään loppuun ajaa. Kovasti voimia!
  15. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kovasti onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille ja upeasti synnytyksestä selviytyneille!:heart: Kiitokset kovasti synnytyskertomuksista, niitä on ihana lukea. Mikäs on elban tilanne? Arizona, mulla on paino laskenut hiukkasen ennen synnytystä molemmissa raskauksissa. Ekassa oli rd...
  16. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Wau, mikä synnytys Neminka. Suuret onnittelut poijasta! Täällä ei mitään uutta. Seuraava neuvola ensi maanantaina. Ihanasti on muodostunut meille lasten kanssa omat rutiinit, päivät menevät hujauksessa. Yötkin nukun aikaisempaa paremmin, kun päivät on täynnä touhua. Tyttö/poika...
  17. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Iltaa leidit! Naenelle kiitokset synnytyskertomuksesta. Kiva, että arki rullaa, kuten myös eulaliella. Elba, synnytystapa-arvioon taitaa pk-seudulla päästä vain, jos raskaudessa on ollut jotain poikkeuksellista. Jos kaikki kunnossa, niin oletetaan synnytyksenkin sujuvan normisti. Jos...
  18. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Neminkalle kovasti voimia! Kyllä ne hormoonit sitten synnytyksen jälkeen auttavat univajeen kanssa. Ihemiden ihme on tapahtunut ja mullakin on ollut epämääräisiä tuntemuksia eilisestä illasta lähtien. Pari kipeämpää supistustusta ja koko ajan tunne, että kohta alkaa menkat. Jalatkin...
  19. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Sitkeäsissille kovasti tsemppiä koitokseen! Kohta se ihana palkinto on kainalossa, joka ikisen supistuksen arvoinen.
  20. E

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Paljon onnea käärönsä saaneille. :heart::heart: Ihania vauvantuoksuisia ensi päiviä. Joo, eipä meillä ole muidenkaan kohdalla ollut kaikki valmiina. Esikoisen aikana mies maalasi pinnasänkyä käynnistyspäivänä (joka oli 39+ viikoilla). Eilen sain sentään osan vaatteista pesty ja voin alkaa...

Yhteistyössä