Hakutulokset

  1. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Veritesti puhdas nolla. Vuoto alkoi kunnolla äitienpäivä, l. hyvää äippäpäivää siinä sitten...Hoidot jatkuu vasta syyskuussa, ei kestäis oottaa niin kauaa. Tekis niin mieli mennä tässä ootellessa yksityiselle hoitooihin, mut mistähän pierasis rahat:O. Enkä mä voi tällä välin itse tehdä mitään...
  2. N

    TYKS hoidot 2013!

    Hoidot jatkuu vasta syyskuussa. Kivaa odottelua sinne asti:'(. Kun mä soitin sinne, niin hoitsu kysyi, haluutteko siis jatkaa hoitoja? No todellakin. Harvempi kaiketi lopettaa siihen eka kertaan, vai kuinka? Meidän tuuria oli se, ettei pakkaseen saatu mitään. Ois niin upeeta mennä yksityiselle...
  3. N

    TYKS hoidot 2013!

    Mä en käsitä...tuhruu tulee vaan.veritesti otettiin eilen,mut tuloksesta ei oo tietoo.meitsi nääs lahjakkaana tyttönä nukkui onnellisena,yövuorosta tulleena soittoajan ohi...tikut näyttäå negaa,mut vuoto ei ala...lugetkin lopetin eilen. Nopeesti puhelimella päivitin.
  4. N

    TYKS hoidot 2013!

    Juu on testannu, x monta...Taitaa loppuu tikuttelut meikäläiseltä, tuhruttaa meinaan sen verran mallikkaasti. Voin kertoo et vituttaa:mad:.
  5. N

    TYKS hoidot 2013!

    YRITTÄJÄT Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013? grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013? Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ? Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä?? hannuliini.......*24...
  6. N

    TYKS hoidot 2013!

    Tuutilaisen siirto kyytiin eilen. Mä olen sit virallinen piinailija:O. Apua! Pitkä kaksviikkoinen edesssä. Plussapuhureita puhaltelee hän
  7. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Iksi ja Untuvikko80; miten te saitte testipäiväksi noin aikaiset päivät? Mulle laitettiin vasta 9.5 testipäiväksi. Oliko teillä pitkästi viljelty vai mitä? En mä tajua? Valistakaa mua viisaammat:headwall:
  8. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Heikko oli punktion saldo. Vain 5 jäi jäljelle. 3 IVF:llä ja 2 ICSI:llä. Vain ICSI:läiset olivat jakaantuneet normaalista, IVF:llä ei hedelmöittynyt ollenkaan.Toinen ICSI:läinen lopetti jaukautumisen, joten tästä yhdestä meille nyt yritetään jotain tulosta saada. Kyllä ottaa pannuun. Miumau*...
  9. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Pakko laittaa ON: Punktio oli eilen. Rakkuloita oli 12, joissa 7:ssä solu. Tänään saa tietää lisää. Lupasivat soitella mulle päin siinä tapauksessa, jos ykskään ei hedelmöity. Arvatkaa, kyttäänkö mä kelloo ja pelkään, et sieltä soitetaan. Ahdistaa, pelottaa, tärisyttää, verenpaine on varmaan...
  10. N

    Clomittaret 2013

    Kertokaas mulle jotain punktio-apuja. Mitä kannattaa ottaa huomioon ja mihin varautua? Mul on se huomenna...
  11. N

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Nopee kysymys; kun te ootte laittanut Pregnylin irrotuspiikkinä, onko teille tullu oireita siitä ja millaisia? Mä en tiä mikä mun on, mut olo on ihan ihmeellinen. Vaan kun en tiedä, johtuuko se yötyöstä, Pregnylistä vai flunssasta. Ei oo tällasta ennen ollut.
  12. N

    Clomittaret 2013

    Hydra, kyllä ne viivat siitä vielä tulee. Olet vaan samanlainen hätähousu, kuin minäkin. Mulla on vahva kutina siitä, et se olet sinä, joka korkka huhtikuun plussatuulet auki ja avaa ovia meille muille. Vaikken ole tänne kauheesti kirjotellutkaan, niin taustalta olen seuraillut myös sun tarinaa...
  13. N

    Clomittaret 2013

    Eiks Puregonin ohjeissa käsketä tehdä se kynännaksautushomma vaan sillon, ku vaihtaa/aloittaa uuden ampullan? Niin mä oon tehny. Ja ennen pistämistä naputtelen kynän kylkeen niin, et kärkeen nousee pieni pisara. Eikä pieni määrä ilmaa joka tapaukses haittaa mitään. Mäkin luin just ton kirjan...
  14. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    miumau; eka kerta meilläkin on vasta menossa, mut yrityksen kesto onkin sit vähän toinen juttu...Kyllähän mäkin toiveikas olen oman pääni sisällä, mut se pessimistin p*****e tuolla takoo järkee mulle. Ja vaikka välillä pessimisti ois lomalla, niin en mä ainakaan ääneen sano, et nyt kulta natsaa...
  15. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Iksi kyseli Puregon-annoksista. Mulla oli eka 150IU, sit nostettiin 225IU ja viimeiset kaks päivää 250IU. Aika mällejä me kroppaamme tän yhteisen asiamme takia lykätään kroppaamme:).Huomenna Pregnyl 5000IU ja tiistaina punktio. Jatkosta ei uskalla viellä haaveillakaan. Miehen kans juteltiin...
  16. N

    Hoidot jatkuu 2013

    Heips! Jospa mäkin saisin tunkee itteni tähään pinoon? Mä tuolla paris toisessakin ketjussa kirjottelen, mut tää vaikutti pikantilta lisältä :). ON: Ollaan selittämättömiä ja molemmat yli 30-kymppisiä. Mulla aiemmasta suhteesta 10 v. luomutyttö, jonkinlainen ihme. Koskaan en tavallaan ole...
  17. N

    Clomittaret 2013

    Heips taasen :). Punktiossa jo olleet; mitenkä te ootte jaksanut punktion jälkeen? Paljonko siis sattuu paikat? Kai se on yksilöllistä tietty joo, mut mitään osviittaa? Tiistaita ootellessa :). Et ens viikon lopussa "pääsee" jo toivottavasti piinistelemään. Kauhulla ootan sitä, enemmän ku...
  18. N

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Iltaa =). Toinen ultra oli tänään. Puregonia nostettiin taas lisää, nyt menee 250IU :O.Jestas mikä satsi!! Tosin enää tänään ja huomenna. Orgalutran kylkiäisenä. Sunnuntaina sit pistetään Pregnyl. Ja tiistaina munasolujen keräys |O. Apua! Mahdollinen siirto ois suunnitteilla sit torstaina...
  19. N

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Tämä tuli lekurista iltapäivällä. Oliks se nyt sit nollaultra? Puregonii pistelly torstaista asti.Ny oli niin, et oikeella oli 6-8mm 1 kpl, 9-10mm 4 ja vasemmalla 6-8 mm 2 ja 9-10mm 3. Limis oli 8.1. Mul ei oo mtn. käryä, onks nää hyviä uutisia vai huonoja? Puregonia nostettiin 150 IU:sta 225...
  20. N

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Nollaultrasta kotiuduttu just. Oikeella puolella 6-8mm 1 kpl,9-10mm 4kpl.Vasemmalla 6-8mm 2 kpl ja 9-10 mm 3 kpl.Puregonia olen pistellyt 6 päivää, tänään illalla 7 päivää. Huomenna mukaan tulee Orgalutran-piikit. Osaatteko kertoa mulle yhtään, miltä noi munat vaikuttaa, kun tällä hetkellä on kp...

Yhteistyössä