Hakutulokset

  1. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea ja tsemppiä kaikille meille! Ihanaa kun ei tarvitse olla yksin tän odotuksen kanssa. Kello on nyt 3:42 ja heräsin pissalle hetki sit. Tosi tosi levotonta unta ollu siitä asti ku sänkyy 23 jälkeen tulin. Heräilly ja nähny mitä sairaampia uneja yms. Tunnustelin vähä oloa ku sänkyy...
  2. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kiitos Pisang :) JOhan tuli taas itku ku luki. Tuntuu että ite ei pääse ikinä tohon samaan tilanteeseen, vaikka on se edessä (jollakin tavalla). Paljon onnea vielä! :heart: J-Love ja Sintti Pirpana POKS 41:heart:
  3. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kyllä se helmikuun lapsi on ihan yhtä ihana. Eipähän muksu saa liikaa lahjoja kerrallaan :D Vilipi Ikävä juttu tuo turvotus :( Mulla ei oo ollu yhtään turvotusta missään vaiheessa (koputtaa puuta). En osaa yhtään samaistua tohon. Mulla kyllä on ollu erilaisia kipuja ja jomotuksia yöllä ja...
  4. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Sitä mäki just oon miettiny, että kyllä muutkin sen on osannu, niin miks en minä :) Me ollaan naisia, vahvoja ja itsenäisiä ja huolehtivia naisia, me pystytään ihan mihin vaan! :)
  5. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Muaki pelottaa just se että miten ihmeessä sitä osaakin käsitellä sellasta pientä ja heiveröistä olentoa. Sehän on NIIN pieni ja kaikkee! Mutta kaikki sanoo että kyllä se vaan tulee luonnostaan..kai siihen pitää uskoa. Mä näin joskus vähä enne rv30 uneja että mun tyttö syntyki poikana. Tai että...
  6. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Vilipi Mä kävin tänään töissä moikkaamassa kavereita ja siellä kaks tuli vastaan ja sano että olivat nähneet unta että olin just synnyttäny! :D Aika hassua miten muuten niitä uneja näkee, mutta ite en oo monee viikkoo nähny sellasia uneja. Kaikkea muuta kyllä, ex-pomosta, tv-sarjan komeista...
  7. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meand onnea!! Ihanasti mennyt sulla! Niin itse odotan miten oma tulee menemään. Jokainen "kipu" tuottaa toivoa, mutta tähän asti ollut aivan turhia kaikki. Äääh! Ei jaksais enää hirveesti odottaa. Mä haluan kans olla äiti! Täällä tosiaa tänään 40+3 ja huomenna neuvola. Haluisin päästä...
  8. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea taas teille vauvansa saaneille! Tässä itkee samalla tavalla ku Titanicia katsellessa ekaa kertaa :')
  9. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea taas vauvansa saanneille :) Itselläni menee kohta usko. Ei supistuksia, ei kipuja ei mitään! Ehkä jotain tosi lievää kipristystä tulee hetkellisesti tonne alas ja ehkä jopa hieman hellä ois paikat, mutta olonik ihan normi ja tyyni. Kävelyllä käyty ja tuokaa tehty. Murr! J-Love ja...
  10. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Isosti onnea hajaantuneille!! Ihanaa ku vauvoja vaa tulee ja tulee :) Itse odotan jos jonkinlaista merkkiä tulis, mutta ei. Lisäsin ruokaan "vähä" chiliä ja kävin eilenkin "shoppailemassa" pari tuntia, mutta ei mitään. Se chili saa vaan pierettää ilmeisesti. :/ Rappusiaki kävelin aina ku oli...
  11. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea matkaan heidikaroliina ! Jännä kuulla miten on edennyt :) Vilipi En tiedä onko tajunnut asiaa vai ei. Tosiaan hän on aika hyvä isä muille lapsilleen jotka on jo ikää 8-11v. Eniten ärsyttää että ku keskimmäinen on tyttö ja hän on vinkunu pikkusisarusta jo jonkun aikaa, ja hänellä nyt...
  12. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Voi eevin äiti, toivottavasti ei tuu mitää komplikaatioita :( Olen hengessä mukana ja pidän peukut pystyssä =)
  13. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Täällä tänään oikee ärrimurri päivä :mad: Suoraan sanoen vituttaa tänään melkein ihan kaikki! Eniten tuo lapsen isä.. Hänhän siis ei ole jokapäiväsessä elämässämme mukana (mikä on hyvä), mutta lapsi on tehty tarkotuksella ja silloin sovittiin että yhdessä tää on tehty, niin YHDESSÄ yös hoidetaan...
  14. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea riskilä ! :) Tulihan se sieltä! =) Jahka jaksat ja kerkiät niin kertomusta odotellaan :) Adora, ei täällä vielä synnytetä. Tyttö kyllä taas viime yönä herätti työntelemällä peppua taas kylkiluihin, sattuu :/ Mutta, olo on muuten ihan jees jos ei lasketa väsymystä ja sen mukana...
  15. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    On tää kyllä niin turhauttavaa kun ensiks tuntuu vähä jotain..sit vähä enemmän. Missää vaiheessa ei satu tai mitää, mutta toivo kivusta alkaa herää. Kuulostaa ehkä vähä sairaalta, mutta haluan niin kokea sen alkukivun ja miten se vahvistuu ja kokea oikeesti mitä se on synnyttää (tai siis...
  16. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Mami*3 Minä olen sitä mieltä että sanot ihan suoraan vaan. Ei se niiden elämää kaada jos ne ei vauvaa mukamas nää HETI! Anoppisi kuitenki itse synnyttäny (ilmeisesti), niin luulis ymmärtävän että haluaa vähä omaa rauhaa!? Sanot vaa mitä ajattelet, se on SUN ja sun miehes lapsi, elämä ja perhe...
  17. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Sofiansohva mulla on onneks äiti. Mun äiti on ollu tukena ja mukana ekasta päivästä lähtien. Ultrassa ja parissa neuvolassa ja myös äiti tulee synnytykseen. Hän on aivan innoissaan ku pääsee mummiksi =) Vilipi vähän lohduttaa kyllä :) vaikka aika amatööriolo on silti :/ Osaako sitä edes...
  18. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Voi Mami*3 minkä teit! Täällä kyyneleet valuu pahemmin ku Niagran vesiputouksessa!! Tääll ois yks joka kokeilee kestovaippoja! Sain kaverilta jättikassillisen erikokoisia joten päsen kokeilemaan niitä. Mulla on kyllä alkuun myös perus kertakättiksii koska yksin ku olen tuskin kerkiän...
  19. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    zarix onnea vielä oikein paljon! Ihanasti kirjoitettu tarina :) ihan itku tuli :') Mua vähä just pelottaa se kipu ja että niitä kirosanoja saattaa tulla muutama..että katsotaanko mua kieroon ja tuomitsevasti yms. En tiedä uskallanko oikeesti olla niiku musta tuntuu hyvältä. Jännä nähä...
  20. J-Love

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta. Nöhvelille paljon tsemppiä tulevaan koitokseen. Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Anteeks taas naiset..täält tulee vähä negatiivista energiaa nyt. Vimme yö oli meinaan taas niin paska. Ihan perseestä suoraan sanoen! Mulla ku on luultavammin muutamana yönä tullu supistuksia...

Yhteistyössä