Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mustang, mä täällä kyselin samaa joku aika sit, ja joillain se lh nousee jostain syystä myös siellä loppukierrossa.. Ei sillä oo mitään merkitystä jos se ei ollut selkeesti positiivinen se ovistesti. Mä en ainakaan siinä kierrossa ollut raskaana ku testailin huvikseni ovistesteillä ja sain...
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tänään aamulla dpo 14 ja tältä näytti testit.. kai tää on jo pikku hiljaa uskottava! Vuoden yritys vihdoin palkittiin, lieneekö Preseedillä ollut asiaa kun tää oli eka kierto ku sitä koitettiin. Ihan sama, lopputulos tärkein. <3 Hcg näyttää siis nousevan tasaisesti, ja vajaan parin viikon...
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-Mur, dpo 9 haamu ei tallentunut kännykämeraan.. tai voin vielä katsoa muistanko väärin. Testit on Ebaystä tilattuja One Steppejä, ihan samannäkösii ku mitä kotitesti.fi:stä tilatut on.
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jaiks! Kuuluuko tän tällä vauhdilla tummua, tänään dpo 11 ja iltapäivällä tehty testi, aamuisesta oli kuva aiempana...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tänään tuli jo nätti pinkki viiva :heart:
  6. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä mun testit tältä päivältä.. Viivat oli livenä selkeämpiä, mutta haaleita siltikin, tai no haaleita mutta selkeitä. Ollaanko tässä nyt oikeesti raskaana?? :O
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tsemppiä Jadekalle! :hug:
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mua kyllä nyt vähän epäilyttää.. Sain siis tänään dpo 10 digitestiin "Raskaana 1-2" ja laskin nettilaskurilla, että olisin vasta rv3+2.. Menkkojen alkamispäivän mukaan jos laskee, niin olisin 4+1, mutta ovisplussa oli niin selkeä (tummempi kuin koskaan!) ettei voi kyllä olla pidemmällä noi...
  9. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Huomenta! Täällä tuhlattu testejä tänään ja uskaltauduin sitten tekemään diginkin, vaikka vasta dpo 10.. Raskaana 1-2!!! En voi uskoa todeksi! Vastahan tätä on vuosi yritetty ja toivottu. :) Vielä ei jotenkin uskalla kuitenkaan iloita, kun on joulukuinen km rv5-6 vielä muistissa.. kunpa tämä...
  10. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jaiks! Täällä on aika jännät paikat, viikon päästä olis ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin, ja tänään dpo 9 tuli testiin haamu! Ei tarvinnut ees tihrustaa ja mieskin näki! :O Hölmöö testata näin aikaisin, mut minkäs teet ku ei malta odottaa... Voi että, kunpa tää nyt vihdoin olis totta! Ja...
  11. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tähtitomu onko sulla siis ennestään lapsia? Tuo on kyllä todella pitkä aika haaveilla vauvasta... Saako udella kuinka vanha oot? Itellä kai alkamassa ens kuun lopussa tää hoitoruljanssi, tosin en tiä kuinka hitaalla tahdilla siinä edetään julkisella puolella.. :( Isellä ikää about 30 ja kaks...
  12. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Coyo Ihanaa, ihanaa.. Sinä olet todellakin plussasi ansainnut. :heart: Onnea vielä ihan hirmuisesti ja toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin! Oliko teillä jotain apuja käytössä, clomit tms? Mä en ole yrityskiertoja/-kertoja laskenut, mutta ajallisesti on mennyt noin vuosi (joulukuussa...
  13. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Coyo kauankos teillä oli yritystä takana?
  14. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minnah88 , ok.. Enpä siis tuhlaa noita testejä enempää. Kirves on jo heitetty kyl kaivoon tän kierron suhteen muutenkin, on vaan sellanen fiilis ettei oo taaskaan tärpänny. Ihmettelen vaan, miksi rinnat kipuilee niinku murrosikäisellä ja tänään säikähdin kun olivat täynnä verisuonia! Ja ihan...
  15. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mur-Mur Siis ihan näinkö paljon nousee aina? :O Hmm, miten tuo testiviiva näytti paljon tummemmalta omaan silmään.. Melkeinpä plussaksi luulin, mutta kuvassa selkeesti haaleampi. Pöh. Nyt siis eletään noin dpo 11. Muoks. Testi tehty siis aamun ekasta pissasta, toisin ku yleensä ovistestit.
  16. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea Coyo ja Henja!!!! :flower:
  17. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei, oliko se niin, että LH nousee aina myös loppukierrossa? Tänään testattu One Stepillä melko vahva ovisviiva, raskaustestiin tuli vaan roskishaamu/viivanpaikka..
  18. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Äh, omaa napaa taas.. Tänään arviolta dpo9, mä oon aina tosi huono tulkitsemaan noita viivoja ja tasavahvojen(?) viivojen jälkeen seuraavana päivänä kipujen vuoks testasin vielä ja oli vielä vahvempi viiva.. Joten tänään voi olla dpo8-10. Noin about. Testasin huvikseen pc-liuskalla dpo6 ja aivan...
  19. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mur-mur :hug: Ymmärrän hyvin. Minullakin kroppa mennyt sekaisin, ja se turhauttaa suuresti.. Minulla ei liene syynä ikä (n.30v) vaan alkuvuoden sairastuminen, jolloin kroppaan pumpattiin hirveät määrät antibiootteja ja opiaatteja. Sen jälkeen ei mikään oo enää ollu enää ennakoitavissa, menkat ja...
  20. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yemina tai joku muu, joka tilaa noita ebay-halpiksia, kauanko kestää yleensä postituksessa? Kunhan mietin.. mähän en siis testaa seuraavan kerran ennenku menkat on totaalisen hävinny..:whistle: Monesti oon kiinasta tilannu koruja tms ja saattanu kestää kuusikin viikkoa postituksessa, mietin...

Yhteistyössä