Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    ryhmä näkyy ihan tossa eka sivulla ku klikkaa kerhosta.
  2. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    kerhoryhmä on nimellä Heinäkuun Hellemasut 2013 ja kyllä sinne kirjotellaan kokoajan :D viimeksi tänä aamuna.
  3. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    mieki kirjottelen aktiivisesti tuolla kerhon puolella :) Paljon voimia niille joilla oli vuotoja ollu :hug: Heräilen useasti yöllä ja vessassa pitää käydä kerran..unesta on vaikeaa saada kii uudestaan. Masu alkaa vissiin jo näkyä..ainaki muut niin meinas..ei voi kaikki olla vaan...
  4. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    suuret onnittelut nicci! Kaveri kerto että laitoksella oli nainen joka odotti kolmansia kaksosia!hurjaa :) Mies sai hakea mulle sipsiä ja dippiä eilen..iski niin himo..en oo voinu hillitä syömistäni yhtään!Karjalanpiirakat on kans yperhyviä.Yks päivä teki mieli kunnon hampurilaista :D saas...
  5. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Kahvin lisäksi suklaaki on alkanu vähä tökkiin..Mieli tekee kerrosviilejä njam :D Söin tänään vohvelin mis oli banaania,kinuskia ja kermavaahtoa huh ku oli hyvää!Esikoistaki odottaessa himotti nuo kerrosviilit.
  6. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    niih ja viikkoja ny kasassa 7+1 :)
  7. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    elämäntilanteesta Asutaan vuokralla rivitalokolmiossa. Kihloissa mekin ollaan (häät sittenkun on vara). Meillä on 1v3kk ikänen tyttö (koko ajan näpertää tätä konetta tuossa vieressä :D ). Tällä hetkellä oon kotihoidontuella kotona ja mies opiskelee...tulot on aika mitättömät..mutta eiköhän se...
  8. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    uudet jotka on liittyny joukkoon..te joilla oli ennenstään lapsia..minkäs ikäisiä? =)
  9. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    häivähdys ihanaa että kaikki oli hyvin =) Neuvolatätin voi kuulemma vaihtaa jos siltä tuntuu ettei kemiat passaa yhteen..äiti sano että mun pitäs vaihtaa, mutta en ainakaan vielä kehtaa/uskalla..katotaan nyt minkälainen olo tulee ku eka neuvola on. Uusialiittyny taas hurjasti lisää...
  10. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Rasvailustavielä se, että en jaksanu esikoisesta öljytä pakaroita ja yläreisiä ollenkaan..niin sinne sitte tulli KUNNON arvet :S
  11. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    nii joo ja eka neuvola on 4.12 silloin viikkoja on kasassa 10 rasvailusta Esikoisesta rasvailin joka aamu ja ilta masua.eikä tullu loppujen lopuksi ku pari tosi haaleaa pientä arpea..käytin weledan öljyä. Olihan se aika kallis pullo..ja monta meni raskauden aikana.nyt aattelin eka ainaki...
  12. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Ilyana Mulla aika lailla samat oireet :D Turvotusta HUHHUH! etovaa olo!maha kurnii :D ja nyt uutena juttuna tullu etttä kahvia ei tee yhtään mieli. Pystyn kahvia kuitenki juomaan...vielä :D Esikoisesta ei tullu tämmöstä oiretta ollenkaan. Menkkakivuista Esikoisesta mulla oli oireena vaan nuo...
  13. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    ihanaa häivähdys!! =) Vaunuista Meillä on emmaljungat. Etsin tytölle loppuraskauden aikana vaunuja netin kautta..kun ei ollut varaa uusiin. Löysinki sitte eteläsuomesta käytetyt vaunut vauva.fi sivuilta. Myyjä lähetti paljon kuvia ja kehu paljon. Oon kyllä itekki tykänny kovasti nuista...
  14. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    meilä siis vanhemmat ite tekee
  15. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Just söin graavilohileivän..äidiltä kysyin niin se sano että hän on syöny aina raskaanaki( 6 lasta). :D Eri asia varmaan jos ostaa kaupasta valmista.
  16. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    piti vielä mainita nuista selkäkivuista. Mulla on ollu monta vuotta iskias-tyyppistä kipua. Varsinki pakarat on tosi kipeinä kausittain. viime yönä kävin laittaan tytölle tutin takas suuhun niin oli aivan JÄRKYTTÄVÄN vaikeaa kävellä. Tuntu että jalkaa lähtee alta eikä selkä taivu. Olin vissiin...
  17. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Ennanniina Halauksia ja jaksamisia <3 Mun siskon kihlattu kuoli nyt tänä kesänä ja pappa myös loppukesästä. Lisäksi heti papan kuoleman jälkeen kuoli vanhimman siskon mummo. Raskas kesä takana. Siskon miehen kuolema oli pahinta (eli 25 vuotiaaksi).Tuntuu ettei siitä toivu kokonaan koskaan...
  18. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    nannamamma Mulla on iltasin samanlainen turvotus :D aamula sitte huomaa ku maha on kadonnu. Minun mielestä kans face saa odottaa.Esikoisesta perustettiin faceryhmä vasta vauvan syntymän jälkeen.Mutta ois tietenki voinu aijemminki.Ja tosiaan sen saa aivan salaiseksi,ettei kukaan kavereista näe...
  19. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Minix Mulla on just sama tilanne ku sulla =) Nyt ekaa kertaa aamusta teki tosi pahaa..tuntu kyllä että oksennus lentäää (onneks ei kuitenkaan). Päätäki jomotti ja panadoli vissiin helpotti :D Mullakaan ei esikoisesta ollo tämmöstä pahaa oloa..joskus tuli vaaan vähän heikko olo jos ei ollu syöny...
  20. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    hemu80 Tosi ikävää, paljon jaksamisia sulle<3

Yhteistyössä