Hakutulokset

  1. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Raskauslaskurin mukaan ois tänään pitänyt meidän pienen Kuutinpoikasen sydän alkaa lyödä, mutta ei jaksanut pieni pysyä mukana..:'( Kuinka suurin ilo voi muuttua suurimmaksi suruksi. Elämäni onnellisin viikko takana.. :heart: Vaikka teillä muillakin on ollut vuotoa niin mulla alko eilen ensin...
  2. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Kiitos Nannamamma tsempeistä ja mahtis toi sun iltaturvotus! Ei kai mulla oo mitään muuta kun vilkasmielikuvitus ja siskon "pelottelut". Katellaa.. Sain varattua neuvolan 22.11 ja soittelin noita yksityisiä varhaisultra aikoja, mut täällä helsingissä ainakin on ihan mahdottoman kalliita...
  3. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Noniin. Tein sen viikkotestin, ja se näyttää toki että raskaana, mutta vaan 1-2 viikkoa.. Se siis näyttää hedelmöitys ajan kohdan, ja lääkärin määrittämä raskauden kesto on ohjeiden mukaan mulla sit 3-4. Hengitän syvään.. Kaikkien nettilaskureiden ja oman pään mukaan ton testin pitäs näyttää...
  4. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Mindela , mä ainakin ajattelin tehdä testin ennen huomista neuvolaan soittoa. Ostin sellasen viikkonäyttö testin. *sensuroitu* Sensuroin raivot! :ashamed:
  5. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Toivotaan hemu80 ihan miljoonittain tsemppistä! Ja niinkuin sanoit - ehkä ne testit oli vaan eri erästä! Tai pidätys aika oli lyhyempi tai laimempaa aamulla :) Kattelin että aika monella on jo ennestään lapsukaisia, mut mites isänpäivä? Meinaako kukaan kenellä on eka tulossa muistaa tulevaa...
  6. V

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Ilmottaudun tänne hiljaisesti. Yk 12 ja aikasemmin ei oo ollu raskauksia. Eilen plussasin CB plus testillä selkeen plussan, mies halus et varmistelen asian tänä aamuna.. Samaisella testillä tulos oli ihanihan säälittävä haamunen ja meinasin vaipua synkkyyteen kunnes tsemppasin työpäivän ja kävin...
  7. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kiitos vinkistä! Kävin kipasee töiden jälkeen tollaset, varmuudeks paritkin :D, mutta pregcheck liuskalla ja -puikolla kaks ihanan vaaleen punaista viivaa :)
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Oon lueskellut teiän juttuja jo pidemmän aikaa ja ajattelin nyt liittyä teidän seuraan kun löydän täältä päivittäin itteni.. mut siis nyt ois pikapika avun tarve! tein eilen clearbluen plus raskaustestin ja tulos oli selkee plussa. mun mies halus varmistaa asian ja tein aamulla samalla testillä...

Yhteistyössä