Hakutulokset

  1. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Pyhät sit oli ja meni. Täällä ei oo niinkään hyvät oltavat eli näyttää siltä et nää mun pahat olot alkaa vasta 14+ viikoilla :D alussa ei mitään mut nyt ku tuli tuo 14 täyteen neljä päivää sitten alko oksentelu ja huono olo jatkuvasti.. Onks tää edes mahollista? :/ mitään et illalla voi syödä...
  2. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tääl on kans flunssanoireita, tai no niistää joutuu kokoajan ja jatkuvasti tukossa et ei nyt enää oireista voi puhua :D alko tosiaan samoihin aikoihin ku plussasin. Huomenna ois eka ultra, huikeeta :heart: tosin pelottaa samalla ihan sikanaa ettei siellä oo mitään.. Voihan se kesken mennä...
  3. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Sude81 mulla oli samat päivät ekassa neuvolassa ja hienosti kuulu äänet mut toki olemme jokainen erilaisia! Ennanniina onnea tuplasti! Mä saisin varmaan hermoromahduksen jos tuolla ois kaks :D
  4. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iltaa tännekin! Täällä on ollu niin hektistä aikaa ku joulu lähestyy (kaupanala) niin ei oo illalla enää voimia muutaku raahautua sohvalle ja sieltä sänkyyn. Ootteko muuten huomannu ettei ole enää ku kolme vikkoa jouluaattoon, laskin ihan itse eilen :D alko niin hirvittää ku aika menee näin...
  5. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    FB-ryhmästä: en oo varma mut vaikka ois salanen ni eikö se itellä kumminki näy se ryhmään lisäytyminen vaikkei muut tekstejä nääkkään? Täällä odotellaan tiistai aamua ja ekaa neuvolaa jos sieltä vaikka sykkeet löytyis. Kyselin kaverilta tosta neuvolasta ku sillä sama paikka ja poika 1v 6kk...
  6. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Täällä poksahti 7+0 täys tänään ja kuinka iloinen oonkaan :D ja aamupahoinvoinnit my ass! Täällä alkaa siin iltapäivästä se huonojen olojen aallot ja illalla pahimmat, pönttöä yritin eilen halailla jos ois auttanu mut ei tuu ulos asti mitään (onneksi?). 27.päivä olis vasta eka neuvola. Ajattelin...
  7. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Jostain syystä täältä on hävinny suurin osa oireita kokonaan, alkaa taas epäilyttää itteesä, montas testiä te ootte tehny? :D täytyy varmaan apteekista hakea taas tikkutesti varmuuden vuoksi. Vahvan plussan sain ekalla testillä tosin tein ensin viivatestillä ja samana päivänä digillä ni...
  8. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Mulla alko tänää jonkinsortin rusertavaa vuotoa aamulla ja jatku sinne puolille päivin muttei muuta ole ollu. Heti tietysti tuli mieleen et siinä se sitte mut ehkä ei sittenkään kun kerta loppu :) Selkävaivoihin niin mulla on muutenkin selän kanssa ongelmia ni huomaa kyllä seisomatyössä viel...
  9. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Olen samaa mieltä nannamamman kanssa että ehkä kannattais facen kanssa odotella sinne ens vuoden alkuun AINAKIN ettei tartte koko kaveripiirille kertoa mahdollisia huonoja uutisia. Itteesä ainaki hirvittää ajatus siitä kun tänne liittyminenki tuotti muutaman päivän harkinnan et nyt vai vasta...
  10. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Mulla eka neuvola vasta 27.päivä eli kolme kidutusviikkoa.. Onko kuin moni käyny varhaisultrassa ennen neuvolaa? Yksityisten sivuilta kattelin ja aika rahastukselta vaikuttaa. Mut jos jotain positiivista pitää väkisin kaivaa ni oppiipahan ainaki kuuntelemaan omaa kroppaansa :D
  11. I

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Täältä löytyy myös yks 5+3 ensikertalainen joka tahtois kuuluttaa tämän koko maailmalle mutta sit iskee kaikki negatiiviset asiat mieleen. Jotenki niin epäluulonen olo kun ei tietenkään mitään fyysisiä merkkejä vielä ole. Oireita kyllä vaikka muille jakaa :D oksetusta, kahvi ei maistu...

Yhteistyössä