Hakutulokset

  1. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tällanen testi tuli. En tiiä näkyykö viivanpaikka vaan tai jotain??paitsi tietysti pölyä näkyy älkää huoliko tänään oli siivouspäivä) :D dpo 9-12 en enää oo varma itekkään vaikka oviksen tikutin mutta ovislimat tuli vasta dpo 2 ja raskausoireet on kovemmat kuin koskaan! 20140131 220919 -...
  2. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei! Täällä yksi himotestaaja joka yrittää viroittaa itseään testeistä vähän vähemmälle :D Tänään kp 29/27-28 ja outoja oireita on, joko uskaltais testata huomenna aamulla? En halua enää turhaan testailla ja haluan välttyä siltä viivan tiirailuilta. Tänään on vasta dpo 11 mutta mulla normi...
  3. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Hei! Täällä yksi pidempään taustalla ollut tuli kertomaan kuulumisia. :) aika vahvoja raskausoireita on alkanut löytyä täältä. Yritys on alotettu tammikuussa 2013 eli vauva ois kovasti kaivattu jo. Nyt dpo 10 vasta, dpo 7&8 testattu puhtaat negat. Sen jälkeen meinasin et testaan vasta kun...
  4. J

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei! Kp 27/28 menossa. Ovis oli vasta kp 19 eli nyt on Dpo 9. Menkat olleet viimeksi myöhässä joku 4 vuotta sitten, mutta en tiiä kun oli tuo ovis myöhässä. Yleensä mulla alkaa tuhruvuoto jo paria päivää ennen kuukautisia ja menkkakipuja on muutama päivä ennen. Vielä ei oo kumpiakaan sen...
  5. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla alkoi tänään kuukautiset ja meni kyllä luotto rfsun testeihin.. tuntuu että se testiaika on liiankin pitkä niin siinä on isompi riski saada 'tyhjä' viiva:( menkat tuli vielä 3 pvää aiemmin kuin yleensä. Sain kunnon ovisplussan mutta limoja ei tullut juuri ollenkaan mikä on mulle...
  6. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Voi onnea plussatesteistä!!:) Ite testasin eilen pregcheckillä negatiivisen, eilen myös menkkajuilintoja vaikka kuukautiset pitäis alkaa vasta la-su akselilla. Mutta en aio enää testata tässä kierrossa ennenkuin menkat on oikeasti myöhässä. Toiveikas olo jostain syystä silti..
  7. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Hei. Olen ollut muutaman kk taustalla ja nyt on alkanut taas vauvahommat kiinnostaa :D enää 5pvää seuraaviin oletettuihin kuukautisiin tässä kierrossa ei oo kyllä oireita juurikaan ollut mutta ajoitukset oli paremmat kuin koskaan! Tsemppiä myös muille :)
  8. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Malttamattomana tein toisenkin testin tänään pregcheckillä ja aika hailuraksi jäi jos oikein kuvittelen niin jotain siinä oli. Testailen vielä huomenna tai ylihuomenna jos vahvistuis. On kuitenkin vielä 4-5 pvää oletettuihin kuukautisiin! Kiitos mielipiteistä :) katotaan kuin käy!
  9. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tänään testasin tällaisen RFSU:n testillä mutta en tiiä uskaltaako tähän luottaa kun oon joskus saanut viivanpaikkoija näihin(en tosin tällasta selkeenpää viivaa ikinä, oli luonnossa vielä vähän selkeämpi kuin kuvassa) kuivuttuaankin on vielä viiva olemassa. Mutta sanokaahan onko tämä nyt se...
  10. J

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Täällä oireilija myös, vauvahaaveet on olleet telakalla jonkun kuukauden mutta tässä oireet: Viikko ovulaatiosta(jolloin oli muhinoinnitkin kohdillaan) eli DPO7 alkoi ollessani hierojalla alavatsalla tuntua outoa kuplintaa. DPO8 ei mitään DPO 9 saunan lauteilta kun tuli alas tuli kunnon...
  11. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä yksi taustailija joka oli laittanut vauvahaaveet muutamaksi kuukaudeksi pakettiin taas intoilee... En ole raskaustestiä tehnyt ja menkat pitäisi tiistaina alkaa, enkä teekkään ennenkuin(JOS) menkat on reilusti myöhässä, mutta noin viikko ovulaation jälkeen on alkaneet ihan uudenlaiset...
  12. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    hei. minut voisi hetkeksi ottaa listalta poies olen taustalla nyt hetken! :) elämäntaparemontti menossa jos se edesauttaisi raskautumista! Kiitos!
  13. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    jadeka.....................kp 1/28................yk 5...........ya 11/12.......1. pitää välissä päivittää, kierto vähän venähti, oon tässä laihdutellut niin jokos meni heti kroppa sekaisin :P Ensi kuussa EHKÄ taas yritystä tai sitten sekin jää vielä välistä, nyt pääfokuksena oma parempi...
  14. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei. Minusta ei oo kuulunut mitään, eikä oo tässä kuussa ollut edes yritys päällä, ei edes pupuilut ole menneet lähellekkään ovulaatiota. Välikuukausi siis, keskitytään nyt vähän parantamaan elämäntapoja ja elämänlaatua ;) Jatketaan harjoitusta keväämmällä, ehkä helmi-maaliskuussa...
  15. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    mulle saa päivittää huomiselle sitten jadeka.....................kp 2/28................yk 4...........ya 11/12.......1. Uutta yritystä kohti vaan!! vielä ei pelota yhtään. Kahtellaan nyt muutama kuukausi sitten vasta aletaan jännittämään että tuleeko sitä jälkikasvua :D Tsemit muille!
  16. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea kovasti kaikille plussatestin tehneille :D Ite testasin just negan, ei ollut kyllä edes pientä haamuakaan, tänään dpo 12 eli sieltä ne menkat alkaa pian, ja valmiina uuteen kiertoon. Olin taas muka NIIN varma asiasta. Mutta onhan se kuviteltukin raskautuminen ihanaa aikansa :P
  17. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Huhhuh. Päätinpäs testailla tänään oikein raskaustestillä vaikka tiedän että on vähän aikaista dpo 8, on kyllä niin kovat fiilarit päällä. Eilen tosiaan tuli ovulaatiotestiin yllättäen selkeä plussa mutta tänään raskaustesti näytti negaa, sain kyllä itse siinä tiirailtuani näkymään varmaan 3...
  18. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Voin näiden ovistikkujen ihmeellinen maailma, taitaa vaan pahentaa kaikenmaailman kuviteltuja oireita ynnä muita. Tänään taas ovisplussa eli selkeä yhtä tumma viiva :D Taitaapi olla ihan normaalia näin loppukierrosta? En ymmärrä miksi pitää testata ovulaatiota jos se on selkestä ollut jo, tämä...
  19. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä ollut alavatsakipuja vähäsen oviksen jälkeen. Normi oireita ja taas kerran kuvittelen ihan varmasti olevani raskaana, olokin tuntuu nyt erilaiselta. Mutta tää on nyt jo toistunut pari kertaa tää 'olo' joten suhtaudun skeptisesti ellei lisää jotain uusia oireita ilmaannu. Kyllä kuukausi...
  20. J

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Eilen elämäni ensimmäinen ovisplussa testattu ja meno ollut sen mukaista. Pitäiskö tänäänkin vielä pupuilla? Vaikka oli jo hailakampi viiva?

Yhteistyössä