Hakutulokset

  1. O

    Hoitoa toistuviin keskenmenoihin?

    Viitaten Grillin linkkiin, minulle asioihin erikoistunut lääkäri ei määrännyt keltarauhashormonia, vaikka tokassa ja kolmannessa raskaudessa sitä nimenomaan kysyin. Jos vielä raskautuisin, voisi olla hyvä kokeilla sitä; tuskin siitä haittaakaan olisi.
  2. O

    Hoitoa toistuviin keskenmenoihin?

    Hei, kysyin tätä myös lapsettomuuspuolelta ja kyselen täältäkin, eli onko kenelläkään tietoa, miten voisi hoitaa/ehkäistä toistuvia (keskeytyneitä) keskenmenoja? Minulla on kaksi lasta noin kymmenen vuoden takaa, ja puolentoista viime vuoden sisään kolme keskeytynyttä keskenmenoa (sama...
  3. O

    Hoitoa toistuviin keskenmenoihin?

    Hei, onko kenelläkään tietoa, miten voisi hoitaa/ehkäistä toistuvia (keskeytyneitä) keskenmenoja? Voimia jokaiselle lapsettomuudesta kärsivälle <3 *Omenankukka*
  4. O

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Lämpimät onnittelut malttamattomalle ja koko perheelle poikavauvasta :heart: EVO vai kuka kyseli vaaleanpunaisesta valkovuodosta. Minulla rusehtava valkkari kertoi tapahtuneesta keskeytyneestä keskenmenosta. Sen suhteen omat mielialat ovat vaihdelleet; välillä surettaa kovin ja välillä ei...
  5. O

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Poistin viestini, kun tuntui niin kurjalta, kun keskenmenoviestiä ei kukaan pahoitellut vaan eräät vain pahoittelivat huonoja olojaan. Osanotto toki huonovointisuudesta kärsiville, vaikka itse mieluusti kärsisin vaikka mitä, jos se auttaisi välttymään keskenmenoilta. Enkä siinä surussani heti...
  6. O

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tuolta heinäkuun hellemasujen kerhosta potkitaan näköjään keskenmenon saaneet niin nopeasti pois, että ei edes hyvän jatkon toivotuksia pääse kerhon puolelle sanomaan. Eli hyvää jatkoa kaikille sitten tätä kautta :wave:
  7. O

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    iitu85, pidän sinulle ja pikkuiselle peukkuja :heart:
  8. O

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Kiitos kaikille pahoitteluista. Minut voi poistaa listalta kokonaan. Toivottavasti tällä kertaa kaavinnasta ei tule komplikaatioita. Sen verran häikkää oli, että jouduin jäämään sairaalaan yöksi. Olen sportannut viikonloppuna paljon kivojen kavereiden kanssa. On pakko tehdä jotain, mistä...
  9. O

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Hyvää jatkoa ja onnellista odotusta teille kaikille. Minulla todettiin tällä viikolla kolmas keskeytynyt keskenmeno. Tilanteen lohduttomuutta lisää se, että mies ei halua enää ryhtyä vauvantekopuuhiin, eli mieltä ei piristä edes toivo seuraavasta ja sitten mahdollisesti onnistuvasta raskaudesta...
  10. O

    Raskausajan kilppariarvot

    :(

Yhteistyössä