Hakutulokset

  1. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille! :wave: Äitikissa minä huomasin ensimmäisen raskauden myös siitä, että alkoholi ei maistunut. Olimme kaverillani enkä saanut juotua yhtään, vaikka muuten se ei ole tuottanut ongelmia. Tietenkin sen jälkeen + tässä raskaudessa nollalinja :) Siitä raa'an kananmunan...
  2. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    alanna onnea hyvistä ultrakuulumisista! Kohata taitaa olla kaikilla ekat ultrat takana :) Jos tuolla dipillä tarkoitetaan majoneesidippiä? Esim. hampurilaisravintoloissa ne dipit on yleensä majoneesia, siinä taitaa olla raakaa kananmunaa joka on kiellettyjen listalla. Kermaviilidipit taas...
  3. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Mekin osallistuimme siihen seulaan, mutta tuskin mihinkään jatkotutkimuksiin oltaisiin menty vaikka jotain poikkeavaa olisi havaittu. Tänään tuli tulokset postissa ja kohonnutta riskiä ei ole. Täällä ei onneksi mitään tarkkoja riskilukuja edes kerrota :)
  4. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa uusille! :wave: Onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: :flower: eläväinen, minulle tehtiin nt-ultra vatsan päältä, näkyi kätilön mukaan todella hyvin vaikka rakko ei edes ollut tyhjä. Ar-ultra tehtiin alakautta. BDU, suosittelen että käyt apteekissa, siellä...
  5. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Nannamammalle kiitos uudesta pinosta! :flower: Lumikki87 onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Meilläkin oli tänään nt-ultra, kaikki oli hyvin mutta pikkuinen ei meinannut millään liikkua kun oli niin syvässä unessa. Kävin välillä vessassa niin sitten vasta alkoi heiluttelemaan käsiä...
  6. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Hajelle paljon voimia :hug: itse sain reilu 2v sitten nt-ultrassa samanlaisia uutisia :'( Minulla tuo pelätty/odotettu nt-ultra on huomenna :| Täytyy vain toivoa parasta!! Olisi niin ihanaa kertoa tuolle 7v:lle että hänestä olisi vihdoin tulossa isoveli! :heart: Vatsa pömpöttää jo...
  7. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tervetuloa dada :wave: Ennanniinalle kovasti jaksamista :hug: toivottavasti uusi pahoinvointilääke toimii ja pääset pian kotiin! Olo on edelleen vaihteleva, mutta iltaisin usein huononee, päätä särkee ja jonkin näköistä närästystä/poltetta ruokatorvessa. Suklaata en ole pystynyt koko...
  8. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tervetuloa Mandarii :wave: Nicci, toivotaan että pikkuisilla kuitenkin kaikki hyvin! Uskon että vuodot säikäyttää :hug: Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: Pahoinvointi voimistui myös minulla eilen, ja oksensinkin ensimmäisen kerran koko raskaudessa. Aikaisemmin vain...
  9. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tulin vain onnittelemaan kaikkia jotka ovat saaneet hyviä ultrakuulumisia! :heart: =) Ihanaa kun jotkut pääsee nt-ultraan jo ennen joulua =) Muutaman päivän tauon jälkeen pahoinvointi palasi taas :x voi kyllä johtua väsymyksestäkin, täytyy mennä aikasin nukkumaan! Madagascar 9+6
  10. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Itun emo ja Omenankukka, pahoittelut menetyksen johdosta :hug: Itse en ole käynyt koko viikonloppuna kerhossa tai tässä pinossa, joten minulta on mennyt ihan ohi Omenankukan viesti. Itsekin keskenmenon kokeneena tiedän, että mitkään sanat siinä tilanteessa ei auta :( joistain jopa hyvää...
  11. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Lumikki87, Suosittelen että kerrot kuitenkin lapsettomuudesta kärsivälle siskollesi itse raskaudestasi, ettei hän kuule sitä muuta kautta. Muista että sinulla on oikeus nauttia raskaudestasi, vaikka se saikin alkunsa nopeasti. Meillä tämän kakkosen saaminen on kestänyt vuosia, ja samaan aikaan...
  12. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi Kaneli :hug: tuli todella paha olo kun luki taas näitä suru-uutisia :'( eläväinen, kyllä minäkin suosittelen miehen houkuttelua ultriin mukaan. Meilläkään mies ei läheskään kaikilla neuvolakäynneillä ole mukana, mutta ultriin mennään yhdessä. piuu, ihania ultrakuulumisia :heart...
  13. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tervetuloa uusille! :wave: Muistaako kukaan millä viikoilla sokerirasituskoe yleensä on? Ensimmäisessä raskaudessa ei tarvinut siihen mennä, mutta muistelen että nykyään siihen joutuu lähes kaikki. Seuraava neuvolakin on vasta rv22 eli maaliskuun lopulla :confused: Ekalla käynnillä...
  14. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Aurelia83 :hug: Mangrovekana, toivotaan että ensi viikolla syke ja alkio löytyy! :hug: Ruttu, minulla on tissit kipeät/arat, mutta ei närästä yhtään. Edellisessä raskaudessa närästi vain ihan lopussa muutamia kertoja. Lisäksi en ole (vielä) oksentanut kertaakaan, vaikka ekassa...
  15. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Väsymystä näyttä olevan itse kullakin. Varsinkin iltapäivät töissä on yhtä tuskaa, parina päivänä olen meinannut nukahtaa koneen ääreen :ashamed: Pari kertaa olen jopa harkinnut hiipiväni lepohuoneeseen torkkumaan :laugh: Töiden jälkeen söin ruoan, ja nukuinkin 2h päiväunet! Nyt ei väsytä...
  16. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Tänään olin varhaisultrassa, kaikki oli niin kuin pitikin, ja sydämen sykkeet näkyi hyvin :) LA aikaistui, uusi LA 18.7 :) Pahoinvointi vain voimistuu, pakko ottaa joka päivä töihin välipalaa mukaan. Vatsassa velloo, ja olo on muutenkin hutera. Kanelille tsemppiä odotteluun, toivottavasti...
  17. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Ennanniinalle tuplaonnittelut :heart: :heart: varmasti uutinen vaatii hetken sulattelua :) Ilyanalla ihania ultrakuulumisisa :heart: Tanni_84 kyseli ekasta neuvolasta. Minulla oli tänään eka neuvola, eikä minulle sanottu etukäteen että pitäisi pidätellä 4h. Olin käynyt vessassa reilu...
  18. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Kiitos Nannamammalle uudesta pinosta! =) Monilla näyttää olevan enemmän tai vähemmän vuotoja, toivottavasti ne on harmittomia :hug: Niin kuin joku edellä kirjoitti, vatsakivut tai vähäinen vuoto on aika yleistä alkuraskaudessa. Itselläkin tuli esikoisen raskaudessa kirkasta verta rv 7-8...
  19. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Pintsulle kovasti voimia :hug: Influenssarokotteesta, en aio ottaa ylimääräisiä rokotuksia. En ole ikinä ottanut yhtään influenssarokotusta, en ottanut sitä sikapiikkiäkään. Tietenkin olisi eri asia, jos olisi jokin perussairaus olemassa. ar-neuvola vasta ensi viikon tiistaina, silloin...
  20. Madagascar

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Harmfulille kovasti jaksamista :'( :hug: Hemu2, pidän peukkuja huomiseen ultraan! Toivon ja uskon että kaikki on kuitenkin hyvin :heart: Huono olo on vellonut koko päivän, eikä iltaa kohden yhtään helpota. Toisaalta se on inhottavaa, mutta toisaalta olen innoissani koska kuvittelen sen...

Yhteistyössä