Hakutulokset

  1. J

    raskaana viidenellä kuulla, eikä lääkärissä tai neuvolassa käynyt.

    Muistaakseni täytyy lääkärissä käydä ennen 22 raskausviikkoa jotta on oikeutettu äitiysavustuksiin.. tosin tämä on nyt mutu-tietoa
  2. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Minulla kanssa vaihtui tänää ultrassa laskettu aika eli uusi aika 7.7.13 Muuten vaavilla kaikki hyvin. Rauhallinen kaveri oli ja hikka vaivasi toista välillä:heart:
  3. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iitun emo & Omenankukka Kovasti jaksamisia teille kummallekkin! Hui kun jännittää. 2½h päästä eka neuvola. Onhan tuota jo odotettukin.. viikkoja nimittäin 10+5 ja ultran mukaan 11+2. Tänään saa kuulla sitten minkäverran neuvolan mukaan on viikkoja.. ja jospa kuulis milloin mahtaa ultra olla..
  4. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Pakko äkkiä kommentoida.. meillä ultrassa 15mm kokoinen kaveri vastasi viikkoja 8+0.. Täälläkin jo aivan älytön pallomaha.. edellisessä raskaudessa pystyin töissä tietyiltä ihmisiltä piilossa pitämää äippä lomaan asti.. nii ajattelin myös tässä raskaudessa että pitkälle ens vuoden puolelle...
  5. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Voi kuinka ikäviä uutisia täällä.. Paljon jaksamisia Hemu2 Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi Kaneli83
  6. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    MiNalo Voimia! Tervetuloa uusille! Meitä onkin kasassa jo melkoinen joukko:). Itse ne uskalla vielä ainakaan liitttyä FB:n puolella vauvaa odottaneisiin. Aikomus muutenkin pitää matalaa profiilia tämän raskauden suhteen. Omaa napaa; Eilen kerrottiin tulevalle isoveljelle asiasta. Ajatus...
  7. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Huomenta! Tervetuloa uusille! Elämäntilanteesta Kumpikin minä ja mies työelämässä. Asutaan rivitalossa ja vanhempi lapsukainen koululainen. Miehen kanssa yhteiselämää takana 13 vuotta. Viime kesänä melkein erottiin. Päätettin kuitenkin yhdessä jatkaa ja yllätysraskauden jälkeen tunne...
  8. J

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Huomenia.. Kirjoittelin viestiketjun alkuu nimimerkillä Juulitus. Jostain syystä en enää kyseisellä nimimerkillä päässy sisään joten olen siis nyt Juulitar Eli listan pitäjälle, jos voisi vaihtaa nimimerkin Juulitus pois ja tilalle 12.7 Juulitar/29/ toinen Monet teistä onkin jo käynyt...

Yhteistyössä