Hakutulokset

  1. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    tervetuloa uusille! :) Tsemppiä piinapäiviin Haikala ja Nannukka! :) :heart: Helge hyvä että ottavat nyt julkisella kaikki mahdolliset verikokeet, toivottavasti saat selvyyden tuohon PCO asiaan. Täällä vähän ongelmia miehen kanssa :( kehtasi sanoa mulle että hänestä negatiiviset...
  2. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tiuku pahoittelut :hug: voimia! Ameile mahtavaa! onnea tuhannesti :flower:
  3. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu lupaavia oireita. Kaivelin omaa kalenteria esiin ja mulla oli myös pp4-pp5 yöllä sellaista että heräsin hirveeseen viiltoon, ja muutenkin levoton olo. Lämpö jäi myös koholle. Siitä kierrosta sainkin elämäni ensimmäisen hentoisen plussan joka valitettavasti ei kestänyt sen pidempään...
  4. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Neppu varovaiset onnittelut. oletko tehnyt uutta testiä??? aniraz ihanaa lomaa :)
  5. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Toive13 no hö, missä ne menkat nyt luuraa silloin kun niitä oottaa :whistle: toivottavasti alkavat pian niin pääsette taas tositoimiin :) Ameile Voi kuinka hyviä uutisia! Onnea ja tsemppiä kyytiläisen kanssa :heart: Neppu ihanaa kun olet niin tehokas ja virtaa piisaa :) mahtavaa...
  6. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei hei kaikki naiset pitkästä aikaa :kiss: :wave: olen tässä taustaillut ja taukoillut :) Tervetuloa kaikille uusille! ja voi miten ihania uutisia keijukainen sylin täydeltä onnea :heart: :flower: ihanaa! olikos sinulla se maca jauhe myös käytössä? ja miten voit? voi tule kertomaan...
  7. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tämä ketju on aikoinaan perustettu nimenomaan niille jotka yrittävät esikoista. Pidän siis melko epäkunnioittavana ja itsekkäänä meitä lapsettomia kohtaan tungeksia tälle palstalle mikäli on jo lapsia. Moni voi pahoittaa mielensä joten pyydän jokaisen kirjoittamaan sellaisella palstalla jonne...
  8. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Lutinus,Rachel ja Nannukka olen pahoillani, paljon voimia kaikille! Helge kiva kuulla että voit paremmin ja tauko alkanut tekemään tehtäväänsä. Täällä sama juttu, oon saanut paremmin keskityttyä töihinkin kun ei koko ajan elä sellaisessa "sumussa". Ei oo tullut vielä kutsua Taysiin, sitä oon...
  9. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    ohoh, ompa tullut paljon tekstiä :) pahoittelut keijukainen ettei vieläkään onnistunut. Onneksi teillä on alkioita ja toivotaan ettei uutta hoitoa tarvita vaan jäljellä olevista alkioista joku tarttuu kiinni :) Tervetuloa palstalle Rachel ja Minnie Kaikesta huolimatta Lutinus ja Nannukka...
  10. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    ainox, aniraz ja piu_pau pahoittelut negasta, voimia jokaiselle. Minä kans ajattelin että viimeistään IVF hoito tuo lapsen, ja kova oli kolaus kun ei onnistunutkaan. Nyt kasailen itseäni muutaman kuukauden ja sitten kohti toista IVF:ää. Nyt jo huomaa että muutaman viikon tauko on tehnyt...
  11. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    "Kummat ovat onnellisempia, lapsia hankkineet vai lapsettomat? Harvard selvitti asian Julkaistu: 27.2.2013 15:22, päivitetty: 27.2.2013 16:06 LIV Arvostettu Harvardin yliopisto selvitti, mitä onneen tarvitaan. Harvardin psykologian professorin Daniel Gilbertin mukaan onnelliset ihmiset ovat...
  12. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Toive13 mulla tukilääkitys pitänyt AINA menkat poissa niin kauan kun niitä käyttää, syytä tähän en tosin tarkalleen tiedä. Paljon lisää piinailijoita tullut, mulla on hyvät kutinat teidän suhtee, varmasti saadaan plussia. aniraz minä kans suunnittellut ja laskeskellut elämääni niin että en...
  13. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Yritin vähän taukoilla mutta eihän siitä mitään tule, en osaa pysyä poissa täältä kun toivoo kaikille vain parasta ja käy täällä kurkkimassa mitä kellekin kuuluu :) Muutama piinailija tullut sillä välin, hienoa :heart: piu_pau, Ainox ja aniraz toivon todella teille kaikille plussaa! Voi se...
  14. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mä tossa mietin että nyt kun taukoa tulee kun pakkanen tyhjä ja odotellaan julkiselle pääsyä, niin oiskohan mitään järkeä tehdä tässä välissä kuitenkin muutama clomikierto tai inseminaatio..tuntuu nii turhalta vaan odotella kun luomuplussa tuskin on pco:laiselle mahdollinen.. vai onkohan rahojen...
  15. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Eipä tule vauvaa täältäkään. Hcg 27 joka aivan liian vähän näihin päiviin nähden, yritystä ollut mutta ei kunnon kiinnittymistä. Jaksamista myös erityisesti Helge, Ameile ja Lutinus YRITTÄJÄT :popcorn: Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta...
  16. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Lutinus olen kovin pahoillani sinun puolesta :hug: Voimia sinulle. :heart: onko muuten muilla ollut sitä gonapeptyl piikkiä tueksi siirron jälkeen?? hoitaja jälleen tänään korosti verikoetta ottaessaan että moni jolla se ollut niin saatu hyviä tuloksia. idealisti mitä lääkkeitä sinulla on...
  17. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Manuliina voi ei. Mut pitäskö sun odottaa ja jatkaa lääkkeitä siihen asti että saat verikokeen tulokset.. :confused: aniraz hienoa että kaikki kunnossa. Sitten vaan punktiota odottamaan :) ja siis juu onhan se viiva ihan hyvä merkki, mutta ku ei se tummu :confused: pistää miettimään että onko...
  18. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Manuliina vitsit että on jännää! Mut ihan ku jostai oisin lukenu et apteekin omaan ei pitäis tulla sitä viivanpaikkaa, vaan jos on vähänki väriä siinä nii plussa se on. mäkin eilen sanoin etten enää testaile, mutta ei hermot pitäneet ja tänään testasin taas haalean viivan, myöskin apteekin...
  19. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Manuliina jep,pystyviiva myös vasempaan. Haalea se on, hyvin haalea, mutta on kuitenkin. Ainut vaan että se ei ole tummunut. :( Huomenna verikoe, vielä joutuu jännään, en jaksa testeihin enempää rahaa tuhlata ku ei niistä aina ota selvää. Toivon myös sinulle Manuliina plussaa kovasti! Voi se...
  20. A

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Voi Helge oon niin kovin pahoillani. voimia. Tää on kyllä niin epäreilua ettei löydy edes sanoja. koitan jos onnistuisin lataamaan kuvan tänne mun testitikusta, avaa omaan ikkunaan Aijaa.com - 11718649 näkeekö tossa kukaan mitään?? Lutinus ootko testaillut uudelleen?? Tsemppiä...

Yhteistyössä