Hakutulokset

  1. K

    Muutama kysymys teille, joilla on asuntolainaa!

    Montako henkeä teidän perheessä on ja minkälaiset kuukausitulot? Minkä suuruinen lainanne on, millä maksuajalla, ja minkä kokoinen asunto? Paljonko maksatte kuukaudessa?
  2. K

    Olenko julma, jos siirrän 8kk vauvan omaan huoneeseen...

    Meillä on ollut samaa ongelmaa, paitsi että lapsia on kaksi (toinen taapero ja toinen juurikin 8kk ikäinen vauva) ja heräilevät suunnilleen heti, kun itse kylkeään kääntää. Todella raskasta pidemmän päälle, kun mihinkään et pysty hiippailemaan tai tosiaan edes kääntymään, ettei jompikumpi tai...
  3. K

    Ongelma vaimon kanssa - vinkkejä tarvitaan!

    Ei sitten ne pienet rinnat pistäneet silmääsi siinä vaiheessa, kun aloit naista valikoimaan? :D Taidatte asua Porvoossa. Jos ette, niin voi vaimoparkaasi...
  4. K

    Kotiäitiydestä

    Tää taitaa olla varsinainen ikuisuusaihe, mutta täytyypä nyt kysyä, että miksi kenenkään pitäisi perustella muille (esimerkiksi nyt sinulle) töihinmenoaan? He ovat perustelleet sen itselleen, eikö se riitä? On mielestäni myös väärin sanoa, että toinen tapa olisi toista parempi - eikö ole ihan...
  5. K

    Te, joilla on kaksi alle kouluikäistä ja vauva - miten asutte? Millainen asunto, millainen huonejako?

    Ja minkä ikäisiä teidän alle kouluikäiset ovat?
  6. K

    Minkä pituselle menee 68 puku?

    Meillä on 68cm vaatteet otettu käyttöön, kun 62cm ovat alkaneet olla pieniä... Eli lapsi on ollut päälle 62 senttinen. Tietysti valmistajasta riippuen.
  7. K

    Meidän Perhe lehden perheen nukkumisartikkeli (jossa pienet valvovat aamuyöhön saakka) kokonaisuudessaan tässä:

    Sanoisin nyt ihan jutun perusteella henkilöitä tuntematta, että päiväunethan tässä eivät todellakaan ole se suurin ongelma, pikemminkin joku aivan muu. Kyllähän pienet lapset valvovat tasan niin kauan kuin heitä ei laiteta nukkumaan/kunnes ovat niin väsyneitä että nukahtavat pystyyn - vanhempien...
  8. K

    Vammaistukea maitoallegiselle taaperolle?

    Kysy, kirjoittaisiko lääkäri B-lausunnon Kelalle. Sen avulla sitä vammaistukea on sitten mahdollista hakea. Joko Kela myöntää tai sitten ei myönnä, mutta yrittää kannattaa kuitenkin :)
  9. K

    Tapailemani mies pommittelee jatkuvasti soitoin ja tekstiviestein, ahdistaa :O Ahdistaisiko sinua?

    Ja minähän siis tykkään tästä kommentista tämän opettavaisuuden vuoksi. Kannattaa ottaa neuvosta vaari tai ainakin katsoa mies todella tarkkaan.
  10. K

    Miksi lapselle annetaan niin monta nimeä

    Meidän lapsilta löytyy kummaltakin kolme nimeä, samoin itseltäni, enkä ole koskaan osannut tätä kummeksua tai pitää mitenkään pahana. Harvinaista on omassa lähipiirissä se, että jollekin on anettu ainoastaan yksi nimi - itse asiassa ei taida löytyä ainoatakaan sellaista henkilöä. Mutta...
  11. K

    tässä teille jotka vaahtootte että kasvatus se on se mikä vaikuttaa lapsen käytökseen

    On fakta, että on ADHD-lapsia, jotka tarvitsevat lääkityksen. Sekin on kuitenkin fakta, että kaikilla huonosti käyttäytyvillä lapsilla ei ADHD:ta tai vastaavaa "erityisyyttä" ole, ja että joskus se todellakin johtuu kasvatuksesta. On myös lapsia, joilla ADHD-diagnoosi lääkityksineen on turhaan -...
  12. K

    Voiko lattian pestä mäntysuovalla vauvaperheessä???

    Eipä ole kyllä koskaan tullut mieleeni ajatella moista asiaa, vaikka itse pyykkään keittiön lattian kerran viikossa kloritilla... En usko että lapsi pystyy niin paljon nuolemaan lattiaa, että olisi jotenkin haitallista. Pestäänhän sillä mäntysuovalla mattojakin, ja mattojen päälläkin lapset ovat...
  13. K

    lapselta meni karkkipäivä kun mm.satutti sisarustaan, onko oikein pitää rangaistuskesta kiinni?

    Kyllähän tuo muutos on todella iso ja varmasti vaikuttaa lapseen ja tämän käyttäytymiseen vielä jonkin aikaa. Väärinhän lapsi silti teki, ja totta kai lapselle pitää opettaa että töniminen tai potkiminen ei ole missään olosuhteissa mitenkään enemmän hyväksyttävää - ei, vaikka isä onkin juuri...
  14. K

    Että pännii taas lapsiperheet! vieraita koiria ei silitetä ilman lupaa

    No minä en ainakaan missään nimessä päästä taaperoani suin päin silittelemään kenenkään koiria. Meillä itsellämmekin koira on, ja vaikka se suhtautuukin vieraisiin ihmisiin ystävällisen uteliaasti - olivatpa he sitten vauvoja tai vaareja - niin kaikki muut koirat eivät ole samanlaisia. Sitä...
  15. K

    Olen tehnyt 3 aborttia ,mitä mieltä olet minusta?

    Kiinnostaa, kuinka olet päätynyt tilanteeseen jossa olet joutunut(?) tekemään kolme aborttia. Ihmisenä en osaa sanoa sinusta mitään, koska eipä tuollainen yksi tiedonmurunen kuitenkaan kovin paljoa kerro, kenties arvoistasi jotakin, mutta eivätpä nekään ihmisenä sinua mitenkään määrittele.
  16. K

    Kuinka epäsäännölliset kuukautiset teillä ollut synnytyksen jälkeen?

    Esikoisen kohdalla alkoivat heti jälkivuodon jälkeen ja olivat säännölliset. Imetyksen nopea kaatuminen varmaan teki osansa tälle. Kuopuksen kohdalla alkoivat puolestaan tulla vasta 4kk synnytyksen jälkeen, mutta kiertoväli seuraaviin kuukautisiin oli n. 35 päivää, ja muutenkin olivat aika...
  17. K

    Hirveä riita menemisistä, mun pitäisi kuulemma olla kotona kun mulla ei ole kavereita.

    Monestipa se onkin niin, että tyypit tekevät itse juuri sitä, mistä toista (aiheettomasti) syyttävät. Tämän vuoksi luulevat sitten toisenkin olevan samanlainen.
  18. K

    Hirveä riita menemisistä, mun pitäisi kuulemma olla kotona kun mulla ei ole kavereita.

    Olipa sinulla kavereita tai ei, niin joku oikeus sinullakin on vapaa-aikaan. Ethän sinä ole miehesi holhouksenalainen eikä sun muutenkaan käsittääkseni pidä odottaa miehen "siunausta" sille, että lähdet vaikkapa sinne mainitsemaasi karaokeen tai tanssimaan. Mies ei voi eikä saa "sitoa" sua...
  19. K

    Mikä Putous-hahmo tippuu ensimmäisenä?

    Minä taas pidän Taxfreesta ja Samppa Linnasta :D

Yhteistyössä