Hakutulokset

  1. K

    Lähete sairaalaan/ 3kk ei nosta päätään mahalla ollessaan

    Heip! Eli..ahdistaa.. ollaan jumpattu ja ja tehty vaikka mitä, mutta vauva vain hermostuu, kun ei jaksa pitää päätään kuin hetken.. satunnaisesti hetken kauemminkin, mutta ei kunnolla..tuntuu, että enemmän ongelma käsissä, mutta en tiedä.. Vauva on äärimmäisen tyytyväinen tapaus..itkenyt...
  2. K

    Lähete sairaalaan/ Vauva 3kk ei kannata päätään vatsallaan

    Heip! Eli..ahdistaa..:( ollaan jumpattu ja ja tehty vaikka mitä, mutta vauva vain hermostuu, kun ei jaksa pitää päätään kuin hetken.. satunnaisesti hetken kauemminkin, mutta ei kunnolla..tuntuu, että enemmän ongelma käsissä, mutta en tiedä.. Vauva on äärimmäisen tyytyväinen tapaus..itkenyt...
  3. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    VOI että..kaikki synnyttää! Onnea tuhannesti kaikille ja hienosti ootte selviytyneet jokainen! :) Mä täällä vuorotellen parun ja nauran, kivut jalassa on järkyttävät ja tänää viimetteeks taas soitin aamulla synnärille, että "MITÄ MÄ TEEN"...viime yö oli meinaan taas järkyttävä..ensinnäki...
  4. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenia vaan kaikille ja isot ONNITTELUT VAUVAN SAANEILLE!! Täällä oltiin eilen neuvolassa..kaikki muuten hyvin, mutta lapsivettä oli ilmeisesti tosi vähän (sydänäänet kuuluivat sillä tavalla ja hoitajan mukaan "pienetkin osat" tuntuvat niin "iholla")..tämän lisäksi vauveli tuntui hänen...
  5. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta!!!! voi, meitä kärvistelijöitä..:( EI oo kivaa ei..mulla helpotti suunnattomasti tässä eilen aamulla, koska soitin äippäpolille ja kerroin, että jalkahermosärky yltyy..:( sain luvan ottaa ensi viikon keskiviikkona synnytyskamppeet mukaan polille..jos vaan oon ees jotenki tarpeeks...
  6. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kyllä tuntuu kaikkia supistelevan, joten KÄÄK, se ei kerro mitään..:D Ehkäsy: mulle saa lapsimäärä riittää tän jälkeen, joten otan hormonikierukan heti ku mahdollista..:) ei kokemusta siitä etukäteen, mutta kuullut olen aika paljon hyvää....
  7. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    HEip! Räjähdysvaaraa on ollut ensimmäinen kolmannes ja tämä viimeinen kolmannes melkeen kokonaan! :( ei yhtään kivaa, varsinkaan kun mun luonne ei sellanen oo luonnostaan..:( oon ainakin ennen ollu aika kärsivällinen (siis muiden ihmisten kanssa) ja iloinen ja suht...
  8. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Jaahans. ja Noro on mun kimpussa myös. kiva kiva.....nyt täytyy melkee toivoo sit, ettei mun tartte lähtee synnyttää ihan heti, koska voisin veikata, et mun olotila ei oo kohta yhtään kiva............:(
  9. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    painoin vahingossa viestin liikkeelle.. Piti siis vielä sanoa, että mulla kans jotenki sellanen olo, et kääntyskö se kuitenki siellä eilen enne sitä ultraa tuo munki mukula, koska liikkeet tosiaan tuntuu erilailla nyt.......ja hikka vaihto heti paikkaa...kaksi hoitajaa tosiaan sanoi ensin ku...
  10. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tine: mitä ne sanos sulle painoarviosta? Mullahan oli sama ja sanottii, et pikkasen käyrän alapuolella...sanottiinko sulle, että ois erikoisen siro?
  11. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Mulla muuten eilen pakkaantus toinen rinta maidosta..:D aika hurjaa..ja vuoto nyt jatkuu edelleen..ei oo mitää runsasta, mut jotain tulee, et kai toi on osa limatulppaa sit vaan..ehkä se on iha hyvä ihan sitä käynnistämistäkin ajatellen, että paikat valmistautuu.. huoh. söin äskön leipää ja nyt...
  12. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pisang: no HÖH! no mutta toisaalta..kun sit lähtee avautuu, ni lähtee nopsaa yleensä, joten eiköhä se siitä..:) mä ajattelin olla tänää vähä hölmö ja lähtee pienel kävelylenkil..jos se vähä avittais ja jos sit vaikka mieli pysyis virkeempänä myös.. Mun täytyy ostella tänää liivinsuojia...
  13. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Nii ja mulla on siis tänää 36+4 jos oon laskuissa mukana..:D
  14. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomentaaaaaa! Kiitos vastauksistanne, täällähän vaan ollaan..vuotoa ihan pikkiriikkisen vielä, tai lähinnä ruskeaa valkkaria ja supparit loppusivat, joten ei toivookaa synnytyksestä vielä..:D Toivoa olis kyllä NOROSTA..:( miehen poika alko nyt sitten oksentamaan..munhan pojalla oli jo...
  15. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    HEI APUA AUTTAKAA! en muista esikoisesta nyt nähtävästi mitään..en ees ohjeistusta.. eli mulla oli tänää se kokoarvio ja ne koitti tietty pikasesti kohdunsuuta sormella..nyt vuoden tummanruskeeta litkua ja mul supistaa aika jatkuvalla syötöllä..ei mitää kovin kipeitä.. Pitääkö mun...
  16. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Heippahei!!! Anteeks omanapainen tuleva teksti! HEI ONNEA KAIKILLE SYNNYTTÄNEILLE!! toiv. kaikki voivat hyvin! :) :) ihanaa, että ootte saaneet nyyttinne syliin jo! :) Täällä olin tänään kokoarvio/käännösyrityksessä..:D tosin..kääntääpä ei sitten tarvinnutkaan..kahta hoitajaa muksu pisti...
  17. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Heippa kaikki! :) ONNEA OASIS!! , toivottavasti leikkaus meni kivasti ja toivut nopeasti! :) Täälläkin pelätään hieman, että jos mahatauti tulee, kun pojan isän luona sitä..toivon todella, ettei rantaudu tänne..:( Mulle nyt sitten neuvolasta soitettiin, että on pistetty lähete Tyksiin...
  18. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Voi Tytteli!!! kyllä on vaavilla kokoa..noh, pakko luottaa vaan lääkäreihin, että tarkkailevat loppuaikaa hyvin, etteivät ny ihan hirviän kokkosta pistä sua puskemaan ulos! :) Kyllä kaikki hyvin menee..!
  19. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Heippa!!! Toisteksviimenen duunipäivä, ai että ihanaa! Huomenna tuun lähinnä tänne vaan palloilemaan ja putsaa pöydän..:) ja ette arvaa! KELALTA POSITIIVINEN PÄÄTÖS!!! mun äippärahat nousi 250e/kk!!! arvaatteko, kuinka ilonen olen!!!!:popcorn: TODELLA iloinen..:D en oo uskoa sitä, koska...
  20. K

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Moikka taas! Siis kyllä mäkin ihan toivon, että päästään yli rv 39, joten en mä sitä niin tosissaan tarkottanu, että kiire ois synnyttämään...:D siis tosissani olen siitä, että ei vois suoraan sanoen vähempää kiinnostaa olla raskaana enää..oon ollu henkisesti niin "EN ITSENI", kuin olla ja...

Yhteistyössä